Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Krasnoludy | Opis jednostek wrogich w Hex Commander poradnik Hex Commander

Jest to jedna z najbardziej wytrzymałych armii, posiadające dość zróżnicowane oddziały. Wyróżniają się sporą wytrzymałością jednostek, a część ich oddziałów ma regenerację punktów zdrowia na turę. Każda jednostka Krasnoludów ma unikatową cechę, która czyni tą frakcję wyjątkowa. W niektórych misjach będziesz walczył z nimi lub miał możliwość dowodzenia sporymi oddziałami Krasnoludów.

W niektórych misjach będziesz walczył z Krasnoludami, a w innych będą walczyli razem z tobą lub pod twoją bezpośrednią kontrolą. - Krasnoludy | Opis jednostek wrogich w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry
W niektórych misjach będziesz walczył z Krasnoludami, a w innych będą walczyli razem z tobą lub pod twoją bezpośrednią kontrolą.

Jednostki walczące wręcz to Młoty Bojowe, Dziki Wojny i Berserkerzy. Ci pierwsi, posiadają dużo punktów zdrowia i bardzo dobrą redukcję obrażeń. Jednak ich oddziały będą najczęściej składać się tylko z 5 ludzi. Ciężko ich wyeliminować, więc staraj się najpierw zmiękczyć ich z odległości oraz zamrozić w miarę możliwości. Berserkerzy zadają bardzo dużo obrażeń, mogą poruszać się o 3 pola, posiadają nawet 8 ludzi w oddziale oraz mogą regenerować swoje punkty życia co turę. Nie mają za to żadnej redukcji obrażeń, dzięki czemu możesz ich wyeliminować w krótkim czasie. Dzik Wojny to odpowiednik Kawalerii. Posiada aż 140 punktów życia, składa się z jeden szarżę i regenerację życia, co czyni go bardzo wartościową jednostką w twojej armii.

Armia krasnoludów nie posiada żadnych magów, ale może pochwalić się dużą gamą jednostek dystansowych oraz artylerii. Oddział Strzelców to swoisty odpowiednik łuczników innych armii. Ich wadą jest krótki zasięg (tylko 2 pola), ale mogą poruszać się i atakować w tej samej turze. Co więcej, ich atak przebija zbroję (ignoruje bonusy związane z redukcją obrażeń). Działo to typowa jednostka oblężnicza (odpowiednik Katapulty). Napalam posiada krótszy zasięg (od 1 do 4 pól), ale zadaje potężne obrażenia. Moździerz ma mniejszy zasięg od Działa, ale ignoruje przeszkody terenowe, co jest bardzo ważne podczas oblężenia fortyfikacji lub walki w lesie.