Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 4 - Skalisty Szlak| Kampania Elfów w Hex Commander poradnik Hex Commander

Arcaena dociera do celu, ale na miejscu są Gobliny zamiast Elfów. Musisz ich pokonać, aby poznać los druidów.

Na mapie robi się od goblińskich łuczników i wojowników - Misja 4 - Skalisty Szlak| Kampania Elfów w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Na mapie robi się od goblińskich łuczników i wojowników. Jednak największym zagrożeniem będą Magowie Goblinów. Zadają oni bardzo duże obrażenia i są realnym zagrożeniem dla wszystkich twoich jednostek. Mają dwie słabości: po pierwsze, nie ignorują przeszkód terenowych tak jak Mag ludzi. Po drugie, ich słabością jest liczebność oddziału (3 osoby) w odróżnieniu od Magów innych ras (1 osoba). Wystarczy chociaż zredukować ilość osób w oddziale, aby zmniejszyć zadawane obrażenia. Najlepiej jest eliminować ich w pierwszej kolejności. Co więcej, przez posiadanie większego ataku, gobliński odpowiednik nie ma żadnego specjalnego efektu (zmrażanie czy osłabianie).

Na mapie są 4 grupy wrogów, które walczą niezależnie od pozostałych grup. Widać to po ruchu wojsk przeciwnika. Pierwsza grupa (1) zaatakuje cię od pierwszej tury. Będzie to kilka oddziałów goblinów i jeden oddział Magów. Staraj się utrzymać pozycję lub wyjść im naprzeciw, ale nie pochodź bliżej pozycji wrogów, którzy się nie ruszają. Pozostałe dwie grupy (2, 3) zaczną atakować, gdy podjedziesz blisko ich pozycji lub sam ich zaatakujesz. Możesz np. rozstawić się w lesie i wysłać jeden oddział, aby uaktywnić i zwabić wrogów. Jeśli tak zrobisz, wróg rozpocznie pościg (czerwone strzałki). Obóz na wzniesieniu (3) nie ma łuczników, ale samych wojowników i Maga. Ich pozycja jest największym wyzwaniem, ponieważ daje większy zasięg i obrażenia dla jednostek dystansowych.

Mały oddział na północy, jest złożony wyłącznie z Magów (4). Przystąpi do działania jeśli podejdziesz dostatecznie blisko ich pozycji. Dzięki temu, możesz wyeliminować każdą pozostałą grupę po kolei, bez większego problem. Grunt, to atakować tylko te oddziały, które wyruszyły w twoim kierunku i przystąpić do wymarszu na północ, gdy oczyścisz okolicę.

Misję rozpoczynasz w lewym-dolnym rogu z niewielkim oddziałem (1). Poczekaj aż regularne odziały goblinów podejdą do twoich pozycji. Zacznij ostrzeliwać wrogów i zaatakuj Wojownikami Cienia, dopiero gdy wróg podejdzie praktycznie do ciebie. Obserwuj ruch i zasięg Magów wroga. Jest to niebezpieczna jednostka, która może sporo namieszać. W razie potrzeby, użyj portalu nieopodal twoich pozycji (2), aby przyzwać szybką jednostkę (np. jednorożec) lub kolejnego Zwiadowcę/Łucznika/Wojownika.

Teraz czas na mały fortel. Gra szybko poinformuje się o pozostawionych machinach oblężniczych (3). Wyślij chociaż jeden oddział, wąskim pasem lasu na wschodzie (strzałki od punktu 2 do 3). Teraz zyskasz potężną przewagę w sile ognia. Nadal musisz uważać na Magów wroga, ale eliminacja pozostałych grup przeciwnika stanie się teraz o wiele łatwiejsza. Poczekaj aż ostatnia grupa wroga (4) zacznie się sama zbliżać i zaatakuj ich wszystkimi dostępnymi jednostkami, aby ograniczyć straty własne.