Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 10 -Zduszony Wąwóz | Kampania Elfów w Hex Commander poradnik Hex Commander

Kolejna misja Elfów skupia się na wspólnych przygodach Arcaene i Sylvius'a. Znajdują tajemną lokację Druidów, jednak są tam już niepożądani goście.

Misję rozpoczynasz z małym oddziałem: dwóch bohaterów i tyle samo Kapłanek - Misja 10 -Zduszony Wąwóz | Kampania Elfów w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Misję rozpoczynasz z małym oddziałem: dwóch bohaterów i tyle samo Kapłanek. Jednostki leczące to bardzo ważne i przydatne oddziały. Przed sobą masz dwa nieruchome, choć aktywne Golemy Lawy. Wykorzystaj sytuację, przejdź pomiędzy nimi Arcaene i skorzystaj z przełącznika (1). Od teraz są one nieszkodliwe i możesz przejść całą drużyną pomiędzy nimi.

Dalej spotkasz nowego wroga - Wywerny (2). Nie zadają dużych obrażeń, ale mają zdolność specjalną, Plują Kwasem. Jest to efekt, który utrzymuje się 5 tur i zadaje 20 obrażeń na turę. Na szczęście te jednostki mają mały zasięg ruchu i ataku. Dzięki temu jesteś w stanie szybko pozbyć się zagrożenia. Trzymaj się od nich na dystans, wtedy nie zrobią twoim oddziałom krzywdy. Najpierw atakuj Sylvius'em, który unieruchomi wrogów. Znajdziesz tutaj pierwszą skrzynię (złoto i eliksir Regeneracji). Dalej napotkasz dwie małe doliny, w których są skrzynie pilnowane przez Golemy. Możesz je wyłączyć, ale nie zyskasz zawartości skrzyń. Zbliż się Arcaene, aby ich zwabić do siebie (wystarczy podejść na odległość kilku pól) i wtedy możesz ich wyłączyć aby zdobyć łup (zwój Osłabienia i eliksir Jadu Pająka oraz złoto).

Na północ znajduje się mały obóz jeńcami (3). Kiedy zaczniesz walczyć ze strażnikami, więźniowie dołącza do ciebie i zostaną oddani pod twoją kontrolę. Razem z nimi zaatakuj przednią straż obozu. Najniebezpieczniejszy przeciwnik w tej części mapy to Mag Goblinów. Jednym atakiem może zniszczyć prawie każdą jednostkę. Wykorzystaj swoich bohaterów lub przyzwij jednostki dystansowe (np. Maga lub Batlistę). Tuż za murem, przy drabinie do lewej wieżyczki jest skrzynia. Znajdziesz tam zwój Szału W obozie Orków (4), będziesz musiał pokonać wielu wrogów. Wykorzystaj umiejętność Sylvius'a i atakuj oddziały, które są najbliżej twojej armii. Dzięki temu, unieruchomisz daną jednostkę, gdy pozostałe oddziałami wykończą twój cel lub inne zagrożenia. gdy uporasz się ze wszystkimi, zanim pójdziesz dalej.

Teraz czeka się spore wyzwanie (5). Choć czai się tutaj kilka Wywern, to najgroźniejsi są Magowie wroga w liczbie dwóch jednostek. Ich wspólne ataki, mogą zabić twojego bohatera. Dlatego przyda ci się Balista lub Skorpion. Możesz też przyzwać szybkie jednostki z drugiego portalu, za plecami Magów. Po ataku na ich pozycji wycofaj swoje jednostki, zanim zbliżą się Wywerny i zbierz resztę grupy.

Nad portalem jest kolejna skrzynia ze zwojem Przyzwij Szkielety. Możesz ja wezwać na małej wyspie z przełącznikiem. Dzięki temu, możesz be przeszkód zebrać nagrodę ze skrzyni - zwój Boskiej Tarczy. Ostatnia grupa jednostek na wschodzie (6) nie jest problemem, jeśli masz przy życiu wszystkie jednostki. Wystarczy unieruchomić wrogów za pomocą ataków Sylvius'a.