Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mag Bojowy | Opis Jednostek Imperium w Hex Commander poradnik Hex Commander

Mag Bojowy

Jest to specjalna klasa jednostek, która możesz rekrutować po wykupieniu dwóch budynków - najpierw Gildii Magów, a następnie Wieży Magów. Jest to najbardziej użyteczna jednostka, przez większą część kampanii, aż napotkasz wrogów odpornych na magię. Posiada aż 5 zalet: Zasięg ataku aż do 5 pół, na jego atak nie wpływają przeszkody terenowe, może się poruszyć i zaatakować, ilość obrażeń nie wpływa na atak (jest to tylko jeden człowiek, choć dość wątły; ma mało punktów zdrowia) i może zamrażać wrogów.

Największą siłą magów jest możliwość zamrożenia prawie każdego przeciwnika. Dzięki temu pokonanie takiej jednostki jest o wiele prostrze. - Mag Bojowy | Opis Jednostek Imperium w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry
Największą siłą magów jest możliwość zamrożenia prawie każdego przeciwnika. Dzięki temu pokonanie takiej jednostki jest o wiele prostrze.

Te ostatnia cecha jest najprzydatniejszą w całej grze. Nieprzyjacielska jednostka nie może się poruszyć ani zaatakować po zamrażającym ataku Maga Bojowego. Grupa Magów może zatrzymać kilka oddziałów nieprzyjaciela lub zatrzymać wrogów w bramie fortu. Nie zadają jednak dużo obrażeń i są bardzo wrażliwi na ostrzał. Najlepiej jest ustawić ich za przeszkodami terenowymi np. za murami i stamtąd razić wrogów piorunami. Są niezstąpienie w eliminacji potężnych wrogów np. Orków, Krasnoludów, machin oblężniczych lub Magów. Przyda się praktycznie w każdej misji, zwłaszcza w sytuacji gdzie musisz się bronić i masz dostępnych obrońców od początku zadania. Koszt rekrutacji jest dość wysoki, ale przywołujesz ich tylko za 10 monet.