Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 6 - Obrona Calyril | Kampania Elfów w Hex Commander poradnik Hex Commander

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Calyril potrzebuje pomocy! Forteca jest oblężona przez siły Orków i Gobliny. Otrzymasz do dyspozycji pokaźną ilość machin oblężniczych, które będą nieocenioną pomocą.

W tej misji celem jest obrona zamku - Misja 6 - Obrona Calyril | Kampania Elfów w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

W tej misji celem jest obrona zamku. Otrzymasz do dyspozycji znaczną ilość jednostek w tym wielu Łuczników oraz Skorpionów i Balist. Dzięki tym ostatnim zadasz spore obrażenia i będziesz mógł wyeliminować oddziały Orków jednym strzałem. Musisz umieścić wszystkie dostępne machiny na wieżach lub murach. W ten sposób zwiększysz zadawane obrażenia.

Do wygranej musisz koniecznie utrzymać wszystkie bramy. W ten sposób wróg będzie wciąż nacierał małymi grupkami przez nieprzyjazny teren. Sprowadź jednostki z północnej części fortu, zwłaszcza Łuczników i Skorpiony. Wykorzystaj windy w różnych częściach zamku, aby umieścić je na murach blisko bram. Za każdą bramą, miej przygotowany oddział Wojowników Cienia, który będzie gotowy do wyeliminowania oddziałów atakujących bramy. Bardzo przyda się tutaj Kapłanka (Healer), która będzie leczyć twoje oddziały na murach, zwłaszcza cenne machiny oblężnicze.

Większość oddziałów to jednostki Orków, na tyłach będą jednostki goblinów w tym Magowie. Oprócz tego, na środkową bramę będzie nacierał wrogi bohater. Ma duży bonus do redukcji obrony przed atakami dystansowymi. Warto skupić się na innych jednostkach, które będą stanowić zagrożenie. Postaraj się eliminować wrogów w następującej kolejności: Magowie Goblinów, Łucznicy Orków, Łucznicy Goblinów, pozostałe jednostki walczące wręcz, które są najbliżej bramy. Magowie mają duży zasięg i zadają największe obrażenia. Dopóki nie padną bramy, tylko jednostki dystansowe będą sprawiać problem. Wtedy eliminacja innych jednostek nie będzie stanowiła wyzwania.

Na wyższych poziomach trudności, wrogie jednostki będą bardziej doświadczone i pojawią się dodatkowe grupy wrogów (pomarańczowe strzałki). Najwięcej będzie dodatkowych jednostek z armii Goblinów. Przydadzą się dodatkowe jednostki Łuczników, a najlepiej Skorpiony. Dodatkowa jednostka lecząca, również się przyda. Ustaw je na przeciwległych bramach. Jeśli wróg naciera na jakąś bramę w dużej ilości, postaw wytrzymałą jednostkę na polu bramy i użyj na niej dowolnego zwoju Tarczy i trzymaj w pobliżu Kapłankę. W ten sposób, wróg będzie atakował jednostkę, a nie bramę i zajmie mu to wiele tur.