Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 22 - Linia obrony | Kampania Elfów w Hex Commander poradnik Hex Commander

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Pościg za Orvin'em trwa w najlepsze. Posiada on jedyny dowód, który przekona Arandur'a do wspólnej walki.

Na pierwszy rzut oka, jest to bardzo trudna misja - Misja 22 - Linia obrony | Kampania Elfów w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Na pierwszy rzut oka, jest to bardzo trudna misja. Przeciwnik posiada prawie trzykrotna przewagę oraz doborowe oddziały, które są mocniejsze od elfich odpowiedników. Zaczynasz misje na zachodzie, tuż obok portalu (1). Nie jest to dobra pozycja do ataku na wroga. Posiada on dużą ilość piechoty, z którą nie masz szans (2). Co więcej, jest tam kilka moździerzy, które są największym problem przy ataku na tą umocnioną pozycję. Będziesz musiał obejść to zgrupowanie.

Wybierz południową ścieżkę, która jest strzeżona przez nieliczne oddziały krasnoludów (3). Berserkerzy mogą wyrządzi tobie sporo krzywdy, ale Sylvius zatrzyma ich miejscu. Jeśli na twojej drodze stoi więcej niż jeden oddział, wybierz na cel ten, który jest przed pozostałymi. W ten sposób pozostałe jednostki będą musiały go obejść, co zmniejszy ich pole manewru.

Gdy natrafisz na moździerz wroga (4), wykorzystaj swój najszybsze jednostki, które najlepiej zniosą ostrzał przeciwnika: jednorożec lub Arcaena. Strzelców na wieży łatwo można pokonać, jeśli użyjesz Sylvius. Mają mały zasięg, więc możesz ich ze spokojem wyeliminować, jak już ich unieruchomisz.

Sylvius jest bardzo pomocny w powstrzymywaniu wroga, ponieważ potrafi zatrzymać ich w miejscu i stworzyć blokadę dla nacierających wrogów. - Misja 22 - Linia obrony | Kampania Elfów w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry
Sylvius jest bardzo pomocny w powstrzymywaniu wroga, ponieważ potrafi zatrzymać ich w miejscu i stworzyć blokadę dla nacierających wrogów.

Czas na atak głównego zgrupowania (5). Moździerze często same zaczną zbliżać się do twojej pozycji. Musisz być szybki, aby nie zmiotły twoich oddziałów. Znów przyda się tobie jednorożec lub bohaterowie. Im bliżej będziesz podchodził do grupy wrogów, tym więcej oddziałów wyruszy w twoim kierunku. Eliminacja machin oblężniczych jest bardzo ważna, inaczej będziesz miał problem z odparciem kontrataku.

Używaj swoich łuczników i magów do ataku na berserkerów i strzelców, a piechota ma powstrzymać ciężko opancerzonych wojowników krasnoludzkich. Oddział po oddziale, eliminuj przeciwników. Korzystaj z lasu i nie szarżuj w kierunku wroga, aby nie sprowokować całej armii do natarcia. W razie problemów, wykorzystaj zwoje tarczy, poukrywane w okolicznych skrzyniach.