Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 25 - Bazar Dun | Kampania w Hex Commander poradnik Hex Commander

Napotykasz fort, który został opanowany przez nieumarłych i wybił załogę. Twój bohater postanawia odbić to miejsce. Największym wyzwaniem jest pokonanie jednostek wroga, ponieważ posiadają bardzo dużo punktów wytrzymałości.

Rozpoczynasz misję przez uszkodzonym teleporcie (1) - Misja 25 - Bazar Dun | Kampania w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Rozpoczynasz misję przez uszkodzonym teleporcie (1). Możesz od razu biec do fortecy, ale część wrogów zacznie wymarsz do twojej lokacji (1). Będą to dwa oddziały Szkieletów. Bohater z przynajmniej jednym poziomem regeneracji, powinien sobie z nimi poradzić (choć chwilę mu to zajmie). Wewnątrz twierdzy jest działający portal (2). Możesz go wykorzystać do wezwania oddziałów. Najpierw zajmij pustą wieżę, ale może być potrzebna mikstura szybkości (jeśli chcesz to zrobić w jednej turze). Najlepiej postawić tam jednostkę walczącą na dystans. Na mapie znajduje się armia Krasnoludów, ale nie będzie brała udziału w walce (3).

Szkielety to wymagający przeciwnik. Choć nie posiadają żadnych umiejętności specjalnych, są bardzo wytrzymałe. Posiadają ponad dwa razy więcej punktów zdrowia niż większość twoich oddziałów. Wewnątrz fortecy znajdują się 3 oddziały piechoty Szkieletów obok teleportu (2). Najpierw wyślij bohatera na te oddziały i zobacz jak rozwinie się sytuacja. Spróbuj odciągnąć ich od Portalu, aby bezpiecznie wezwać swoje jednostki. We wschodniej części twierdzy są 3 oddziałach Szkieletów-Łuczników na murach (3, strzałki). Pokonanie ich będzie równie ważne jak zwycięstwo z oddziałami na dole. Twój bohater nie może skorzystać z drabiny ani windy, więc musisz kogoś przyzwać, aby ich pokonać. Gdy pokonasz Szkielety przy teleporcie, możesz wezwać np. Katapultę i zabrać ją na mury, korzystając z południowej windy i ustawić na wysokiej wieży.

Dość karkołomna taktyka to wezwanie 6 magów i zamrożenie wszystkich w forcie, ale dopiero po uporaniu się z oddziałami szarżującymi na bohatera. Sprawdza się to tylko na normalnym poziomie trudności. Możesz też użyć zwojów z Błyskawicą wobec Szkieletów znajdujące się na murach lub wezwać Piechotę i wzmocnić go dowolną Tarczą oraz zwojem Broni.

Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie) to większa ilość oddziałów atakujących na twoje pozycje (1). Bohater ze wzmocnionymi statystykami nadal jest w stanie sobie sam z nimi poradzić. Możesz wzmocnić go miksturą szybkości, aby mógł zadać więcej obrażeń kiedy będzie szarżował. Wewnątrz fortu czeka na ciebie więcej Szkieletów. Najmniej sprzyjający jest fakt, że przeciwnicy są już na wysokich wieżach (4). W ten sposób taktyki z normalnego poziomu trudności, mogą się nie sprawdzić. Najlepiej jest jak najszybciej przyzwać Piechotę i wysłać ją w miarę możliwości na mury, a bohaterem siać zniszczenie na dole. Kiedy nadarzy się okazja, przyzwij jednostki dystansowe i wyślij je na mury.