Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 16 - Szturm na Rauenborn | Kampania w Hex Commander poradnik Hex Commander

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Czas wrócić do Raubenborn i oczyścić wioskę z goblinów. Wioska została ufortyfikowana i natrafisz na mury oraz nowe wieże. Otrzymasz jednak wsparcie w postaci Krasnoludzkich dział. Atak musisz dokonać powoli oraz mądrze wykorzystać siłę artylerii, ponieważ za murami jest sporo przeciwników.

Twoje wojska znajdują się na południe od wioski tuż przy teleporcie - Misja 16 - Szturm na Rauenborn | Kampania w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Twoje wojska znajdują się na południe od wioski tuż przy teleporcie. Masz do dyspozycji aż 5 Dział Krasnoludów, więc jednostki, jaki powinieneś przyzwać to Piechota lub Kawaleria oraz przynajmniej jednego Maga. Jednostki walczące wręcz przydadzą się do forsowania mostu i walki za murami. Zanim rozpoczniesz marsz na wioskę (niebieskie strzałki), poczekaj na atak Wilków z lewej strony (czerwona strzałka na zachód od teleportu). Te trzy jednostki mogą stanowić zagrożenie, jeśli skupisz swoją uwagę na wiosce. Salwa ze wszystkich dział poradzi sobie bez problemu, ale musisz monitorować zasięg ruchu Wilków. Następnie ustaw Działa tak, aby rozgromić łuczników wroga na zewnętrznych wieżach i nacierającą piechotę wroga. Dopiero wtedy zacznij wymarsz na wioskę.

W wiosce znajduje się sporo jednostek piechoty i łuczników wroga. Kiedy twoje jednostki znajdą się blisko murów, wróg będzie najczęściej kontratakował (strzałki wewnątrz wioski). Najlepiej jest posłać wytrzymałe jednostki np. Piechotę, aby zbierał obrażenia i odwracał uwagę od twoich strzelców. W tej roli dobrze sprawdzi się również twój główny bohater. Jeśli rzucisz na niego dowolny czar Tarczy (redukcja obrażeń) i posiada Regenerację to wytrzyma całkiem dużą ilość obrażeń. Wtedy wykorzystasz Działa i Magów do niszczenia jednostek, które związały się z nim walką. Na samym środku wioski, w wieży, jest Mag Bojowy. Możesz go pokonać jedynie przy użyciu czarów lub jednostek dystansowych. Warto go zamrozić lub zniszczyć w pierwszej kolejności, ponieważ może razić twoje jednostki na spory dystans oraz ignorując przeszkody terenowe.

Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie) będzie nieco trudniejsze. Początek misji będzie wyglądał podobnie. Najpierw odeprzyj dodatkowe grupy Wilków z zachodu i południa oraz paru Magów Bojowych z południowego wschodu. Sama wioska jest wzmocniona o dodatkowe oddziały wewnątrz oraz poza miastem. Posiłki są ulokowane na północny zachód i będą przybywać do miasta w czasie walk wewnątrz.