Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 15 - Persistence | Kampania Elfów w Hex Commander poradnik Hex Commander

Ludzie nie chcą dać za wygraną i szykują się do odbicia fortu z rąk Elfów.

Będziesz bronił zamku, który zdobyłeś w poprzedniej misji - Misja 15 - Persistence | Kampania Elfów w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Będziesz bronił zamku, który zdobyłeś w poprzedniej misji. Wróg będzie nadciągał z kilku stron, a jego armia będzie dość liczna. Na szczęście, twój nowy garnizon również jest dość silny.

Zacznij umieszczenia na murach Łuczników oraz Magów. Na zachodnich murach jest kilka oddziałów walczących wręcz (1). W ich miejscach umieść tam oddziały walczące na odległość i Sylvius'a. Wojownicy na murach będą nie przydatni, więc ściągnij ich i ustaw tuż za bramą. Możesz też wystawić katapulty przed bramą, dopóki wróg nie zbliży się za bardzo do twoich pozycji. Podobnie postąp z wojskami na wschodnich murach (2). Zbierz oddziały z północnej części zamku i ustaw nad bramą. Wróg nie będzie atakował od tej strony, więc twoje oddziały na nic się nie zdadzą. Pamiętaj, że jednostki nie mogą przechodzić przez siebie oraz wchodzą/schodzą z murów tylko w lokacji wieży. Są to jedyne punkty dostępu na mury.

Wewnątrz zamku jest portal oraz skrzynia ze zwojem Deszcz Ognia (3). Przyzwij oddziały, których ci brakuje. Mogą to być dodatkowe jednostki walczące wręcz np. Wojownicy Cienia lub Niedźwiedzie. Przydadzą się do obrony bramy, gdy wróg podejdzie zbyt blisko. Możesz na nich użyć zwojów Tarczy z poprzedniej misji, co zapewni im długą żywotność. W składzie twojej armii są jednostki leczące, które również pomogą obrońcom dłużej się utrzymać. Katapulty możesz ustawić za bramą, w linii prostej. W ten sposób będą mogły razić jednostki atakujące wejścia do zamku.

Po kilku turach nastąpi mały zwrot akcji - część jednostek zacznie uciekać z pola bitwy. Nie będziesz miał na to wpływu, będą to wybrane losowe jednostki. Jeśli są na murach, zrób dla nich miejscach i pozwól opuścić pozycji, żeby nie blokowały ruchu twoich wojsk.

Wróg posiada sporą armię, która nadciąga z czterech stron (4,5). Kompozycja armii przeciwnika, to przede wszystkim mieszanka Piechoty, Kawalerii oraz Kuszników. Oddziały napierające z zachodu (4), będą posiadać w swoich szeregach Katapulty i liczne odziały Kuszników. Te jednostki powinny być twoim priorytetem, ponieważ jako jedyne mogą zagrozić obrońcom na murach. Po eliminacji jednostek walczących na dystans, rozprawienie się z Piechotą i Kawalerią będzie o wiele prostsze o ile będą z dala od bramy.

Niedźwiedzie to potężną jednostka, która posiada sporo punktów życia oraz dużą redukcję obrażeń. Jest to idealna jednostka obronna. Umieść ją w bramie i trzymaj w pobliżu medyka, aby bez problemu utrzymać przejście. - Misja 15 - Persistence | Kampania Elfów w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry
Niedźwiedzie to potężną jednostka, która posiada sporo punktów życia oraz dużą redukcję obrażeń. Jest to idealna jednostka obronna. Umieść ją w bramie i trzymaj w pobliżu medyka, aby bez problemu utrzymać przejście.

Ze wschodu (5) nadciągną oddziały Kawalerii oraz Piechoty. Zignorowanie tego zagrożenia, może być tragiczne w skutkach, chociaż obrona na murach może wytrzymać bardzo długo (nawet, jeśli wróg wtargnie do środka twierdzy; Kawaleria nie może wejść na mury). Przyda się tutaj Sylvius (zatrzyma wojska przeciwnika przed bramą) lub silna jednostka na polu z bramą, przez co wróg najpierw będzie musiał pokonać oddział, zanim zacznie niszczyć bramę.

Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności to walka z rosnącą ilością wojska wroga. Największym wyzwanie będą dodatkowe machiny oblężnicze prawie każdej z grup nacierających na twoje pozycji. Większa ilość wrogów, zmusi cię do aktywnej obrony lub większej ilości obrońców przy bramach. Możesz też przywołać szybką jednostkę np. jednorożca, rzucić na niego zwój Tarczy i krążyć przed zamkiem, aby zwabić do pościgu jednostki wroga lub użyć go do samobójczej misji na Katapulty przeciwnika.