Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 2 - Ulewa | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander poradnik Hex Commander

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

W tej misji pokierujesz kolejnym bohaterem kampanii orków, Vuplis'em. Akcja toczy się równoległe do poprzedniej misji, tylko z drugiej strony wyspy.

Zanczysz misja na południowej części wyspy (1) - Misja 2 - Ulewa | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Zanczysz misja na południowej części wyspy (1). Vulipis to nietypowy bohater. Posiada atak dystansowy, ale najbardziej wyróżnia go sposób poruszania się. Gdy się nim przemieścisz, pozostawia iluzję na polu z którego wyruszył. Fizyczna postać może zaatakować. Teraz masz kilka opcji do wyboru. Możesz przenieść Vulpis'a z powrotem do iluzji (wybierz jego fizyczną postać i kliknij na iluzję). Możesz też ruszyć się iluzją i wtedy wrócić fizyczną postacią w nową lokację iluzji. Możesz też nie przenosić się z powrotem, a wtedy iluzja zniknie.

Zbierz skrzynię, która jest tuż przy pozycji startowej. Korzystając z nowych umiejętności, pozbądź się kuszników na drodze do twoich oddziałów (2). Ustaw się za skałą, w następnej turze wyjdź zza niej, zaatakuj i przenieś się do swojej iluzji. W ten sposób zadasz dużo obrażeń, a wróg nie będzie mógł cię zaatakować. Musi się przemieścić, a kusznicy nie mogą atakować i wykonywać ruchu w tej samej turze.

Wykorzystanie iluzji do przemieszczania się, umożliwi ruch do miejsc, które normalnie są niedostępne. Vulpis może przemieścić swoją iluzję przez wodę, ale nie może zakończyć swojego ruchu na takim polu. - Misja 2 - Ulewa | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry
Wykorzystanie iluzji do przemieszczania się, umożliwi ruch do miejsc, które normalnie są niedostępne. Vulpis może przemieścić swoją iluzję przez wodę, ale nie może zakończyć swojego ruchu na takim polu.

Zdobycie drugiej skrzyni wymaga małego kombinowania. Musisz zakończyć ruch na brzegu w punkcie 2. W następnej turze przemieść się gdziekolwiek fizyczną postacią, następnie wybierz iluzję i udaj się na małą wyspę, po czym wróć Vulpis'em na miejsce iluzji. W tej skrzyni jest mikstura szybkości oraz sporo monet.

Teraz przejmij kontrolę nad twoimi oddziałami na północy (3). Od teraz możesz skorzystać z portalu i wesprzeć swoje wojska. Na podstawowym poziomie trudności nie musisz wzywać posiłków. Najlepiej jest zająć się południowym murem, ponieważ jest tam mniej jednostek wroga (4). Łatwiej będziesz mógł przejąć i unieszkodliwić napastników.

Na północnym murze jest więcej kuszników wroga (5). Kluczem jest szybkie dostanie się na mury (lepsza ochrona przed atakami) i atak jak największą ilością jednostek. Korzystaj z umiejętności Vulpis'a, aby zadać obrażenia i uciec z zasięgu bełtów wrogich kuszników.