Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 25 - Mroźni Wisielcy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander poradnik Hex Commander

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Trójka bohaterów wraz z wojskiem, docierają pod bramy Avodany, gdzie napotykają nieoczekiwanych sojuszników w niebezpieczeństwie.

Ta potyczka będzie dość wymagającym starciem, ponieważ napotkasz w Avodany nowy typ jednostki - Misja 25 - Mroźni Wisielcy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Ta potyczka będzie dość wymagającym starciem, ponieważ napotkasz w Avodany nowy typ jednostki. Gradobójcy (Hailstormers) to wariacja ludzkich magów. Tym razem oddział liczy 9 ludzi, i zadaje spore obrażenie oraz ma ponad 100 punktów życia. Na szczęście nie mogą się ruszyć, żeby zaatakować i mogą ostrzeliwać cele, które są w zasięgu widzenia. Problemem w tej misji, jest ilość tych oddziałów na mapie. Wróg dysponuję też potężną ilością oddziałów milicji. Na mapie jest też sam Serith, który jest oczywiście największym zagrożeniem.

Na początku, musisz jak najszybciej sprowadzić łuczników (1) oraz przebić się przez milicję (2), która stoi na drodze do magów (3). Jeśli nie zrobisz tego w ciągu pierwszych tur, przeciwnik zaleje cię swoimi pociskami. Twoi łucznicy to przedstawiciele orków: od goblinów są wersją silniejszą, wytrzymalszą i o większym zasięgu ostrzału. Wykorzystaj ich, aby eliminować milicję i torować drogę dla swoich bohaterów oraz jednostek walczących wręcz. Możesz też przeteleportować dodatkowe jednostki, przy użyciu portali na północy oraz wschodzie.

Pamiętaj, najważniejsza jest eliminacja gradobójców oraz Serith'a (4). Bądź ostrożny - staraj się nie wystawić swoich jednostek (zwłaszcza bohaterów, magów) na ostrzał zbyt wielu magów. Przeciwnik lubi brać na cel najsłabsze lub niebezpieczne jednostki, a przy takiej ilości jednostek dystansowych może sprawić wiele trudności. Gdy już uporasz się z eliminacją magów, pozbycie się lekkozbrojnej milicji nie będzie stanowić problemu

Jeśli napotkasz przeciwnika w wąskim korytarzu, warto go zostawić żywego z jednym członkiem oddziału i zablokować jego kierunek ataku swoimi jednostkami, nawet łucznikami. Milicja w takim stanie osobowym nie zada dużo obrażeń, a tobie będzie łatwiej manewrować wojskami.

W ukończeniu tej misji może okazać się niezbędny do przywołania szaman. Może wzmocnić twoje jednostki, przez co dłużej wytrzymają ostrzał przeciwnika. Ewentualnie, przywołaj dodatkowych łuczników lub magów bojowych. Jeśli nadal masz trudności, zakup zwoje tarczy oraz mikstury leczące, aby wspomóc swoją armię w tej nierównej walce.