Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 20 - Wzgórze Kerrash | Kampania w Hex Commander poradnik Hex Commander

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Przed tobą zdobycie ostatniego fortu orków i pokonanie zdrajcy. Samo zdobycie fortu jak walka z przeciwnikami wewnątrz nie będzie największym wyzwaniem, co odsiecz wojsk przeciwnika z południa.

Sytuacja na mapie wygląda następująca - Misja 20 - Wzgórze Kerrash | Kampania w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Sytuacja na mapie wygląda następująca. Twoja główna armia złożona z Kawalerii, Kuszników oraz Katapult znajduje się na wschodzie (1). Tuż obok znajduje się portal (2), który możesz wykorzystać do wezwania dodatkowych jednostek. Poniżej znajduje się skrzynia z przydatnymi zwojami (Deszcz Ognia i Duchowa Broń). Na północy znajduje się armia Krasnoludów (3), nad którą masz pełną kontrolę. Warto ją przemieścić na wschodnią cześć fortecy, ponieważ posiada bardzo przydatne jednostki oblężnicze. Na mapie jest dodatkowy portal (4), który możesz wykorzystać później. Twoim celem będzie jak najszybsze zniszczenie małej fortecy na przed polu i połączenie się z armią Krasnoludów. Tylko wtedy masz realne szansę na pokonanie odsieczy wroga z południa.

Przeciwnik posiada mały fort pomiędzy swoją główną twierdzą a wojskami na wschodzie (1). Jeśli uda ci się pozbyć załogi i obsadzić to miejsce własnymi wojskami, zdobędziesz dużą przewagę. Pamiętaj, dopóki jakaś jednostka znajduje się na wieży z drabiną, inne jednostki nie mogą wejść a co za tym idzie zaatakować wojska na murach. Możesz też po prostu ustawić Magów za murami tego fortu, dzięki czemu będą bezpieczni i jednocześnie mogą razić wrogów w swoim zasiegu. Z południa nadchodzi odsiecz orków złożona z jednostek pikinierów. (2, strzałki pokazują kierunek natarcia). Dalej, z południowego zachodu, nadchodzą posiłki Kawalerii z wrogim bohaterem na czele (3, będą również podążać w kierunku małego fortu). Żadna z tych armii nie posiada jednostek dystansowych, dlatego przejęcie małego fortu i sprowadzenie artylerii Krasnoludów jest bardzo ważne do wygrania tej potyczki. Na jednostki Kawalerii przyda się Deszcz Ognia, ponieważ mają mniej niż 100 punktów zdrowia. Wojska w głównej twierdzy to kilka oddziałów piechoty oraz łucznicy na wieżach (4). Często będą opuszczać mury i wnętrze twierdzy, aby atakować twoje jednostki, zwłaszcza gdy pokonasz posiłki z południa. Jedyne wejście znajduje się w południowej części twierdzy, więc zajmie im trochę czasu zanim do ciebie dojdą.

Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie) to trochę większe wyzwanie. Przede wszystkim, mały fort przed główną twierdzą będzie wzmocniony dodatkowymi jednostkami (1). To spowolni wymarsz twoich wojsk i podkreśli znaczenie wojsk sojuszniczych na północy. Bez dodatkowych jednostek artylerii będzie tobie trudno oczyścić tą pozycję. Armia orków z południa (2), zostanie wzmocniona o dodatkowe grupy koło portalu (4). Podobnie rzecz się ma z armią zdrajcy (3), która będzie coraz większa wraz z każdym poziomem trudności. Przydadzą się tutaj pikinierzy wzmocnieni zwojami Tarczy lub duża ilość jednostek dystansowych.