Możesz tu wznowić gre jeśli w głównym zadaniu "Upadek na ziemię" po spotkaniu z Qorro (M2.2) wybrałeś pokojowe rozwiązanie. Od Salimeri możesz otrzymać poboczny quest "Lazaret Zdławionego Echa".
Możesz z nimi porozmawiać i wyczerpując wszystkie tematy zdobyć dodatkowe PD.
Możesz tu rozwiązać zagadkę z piramidą, która pozwala zdobyć unikatowy artefakt. Szczegóły w opisie mapy. Zbadanie piramidy pozwala zdobyć dodatkowe PD.
Min z Tan Liang - Możesz porozmawiać z kapłanem na temat zakonu i komory rezonansowej.
Możesz obejrzeć maszynę i zdobyć dodatkowe PD.
Możesz tu spotkać Callistege jeśli wcześniej odłączyła się od drużyny. Możesz ją ponownie zaprosić, ale jest to możliwe tylko jeśli z drużyną nie podróżuje Aligern.
Zakon Prawdy (Order of Truth) M8 - mapa lokacji | Torment Tides of Numenera
W tym rozdziale dowiesz się, gdzie przebywa Salimeri i Min z Tan Liang z Zakonu Prawdy.
Aktualizacja:
Powyższa mapa prezentuje wnętrze budynku bedącego siedzibą Zakonu Prawdy (Order of Truth). Wejście do tej lokacji znajduje się w Dzielnicy Rządowej i Zakon dobrze jest odwiedzić w celu uzyskania porady odnośnie uszkodzonej komory rezonansowej. Do lokacji tej możesz też zostać przeniesiony automatycznie i stanie się tak w sytuacji gdy pierwszą konfrontację z głównego zadania Upadek na ziemię zdecydujesz się zakończyć w sposób pokojowy.
Kluczowe miejsca w siedzibie Zakonu Prawdy
1. Salimeri. Możesz tu wznowić grę jeśli w głównym zadaniu Upadek na ziemię po spotkaniu z Qorro (M2.2) wybrałeś pokojowe rozwiązanie. Alternatywnie możesz dotrzeć do Salimeri samemu. Rozmówczyni może udzielić bohaterowi cennych porad oraz zlecić mu poboczny quest Lazaret Zdławionego Echa.
3. Piramida. Obiekt ten jest dość złożoną zagadką. Możesz obejrzeć piramidę, by pozyskać dodatkowe PD, oraz podjąć się rozwiązania zagadki w celu pozyskania unikalnego enigmatu. Rozwiązanie zagadki opisane zostało poniżej.
4. Centralna część pomieszczenia. Możesz tu porozmawiać z Minem z Tan Liang i obejrzeć maszynerię i ma to na celu m.in. pozyskanie PD.
5. Miejsce pracy Callistege. Możesz tu spotkać Callistege jeśli wcześniej odłączyła się od drużyny. Możesz ją ponownie zaprosić, ale jest to możliwe tylko jeśli z drużyną nie podróżuje Aligern.
Rozwiązanie zagadki z piramidą

Piramida jest w północno-zachodniej części budynku i zaznaczona została na powyższym obrazku. Po kliknięciu na nią najpierw musisz zdecydować się na obejrzenie ramy i podstawki. W przypadku ramy do zaliczenia jest test z Percepcji, a w przypadku podstawki test z Anamnezy. Dopiero po zaliczeniu tych testów (możesz je powtórzyć w razie porażki) przejdź do właściwego rozwiązywania zagadki:
1. Przyjrzyj się kuli (Examine the sphere)
2. Dotknij kuli (Touch the sphere)
3. Weź kulę (Take the sphere)
4. Ponownie weź kulę (Take the sphere again)
5. Odłóż kulę z powrotem do ramy (Put the sphere back in the frame)
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór (Remove the sphere from the frame via the left opening)
7. Wyjmij kulę z ramy przez przedni otwór (Remove the sphere from the frame via the front opening)
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór (Remove the sphere from the frame via the right opening)
9. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór (Remove the sphere from the frame via the right opening)
10. Podnieś ramę i wyjmij kulę przez dolny otwór (Lift the frame and remove the sphere via the bottom opening)
11. Wyjmij kulę z ramy przez tylny otwór (Remove the sphere from the frame via the back opening)
12. Wyjmij kulę z ramy przez tylny otwór (Remove the sphere from the frame via the back opening)
13. Podnieś ramę i wyjmij kulę przez dolny otwór (Lift the frame and remove the sphere via the bottom opening)
14. Wyjmij kulę z ramy przez przedni otwór (Remove the sphere from the frame via the front opening)
15. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór (Remove the sphere from the frame via the left opening)
Nagroda za zaliczenie zagadki to artefakt Paciorki Wszechczasu (Beads of Time Neverending). Możesz go umieścić w inwentarzu w slocie Ozdób. Artefakt ten odblokowuje umiejętność Przyśpieszenie, która poprawia prędkość ruchu o 50% oraz uniki i ataki o 15%.
0
Komentarze czytelników
Arni2015 Legionista
Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek
taifang Chorąży
Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).
Arni2015 Legionista
Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość
Arni2015 Legionista
Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.
Arni2015 Legionista
Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca
Arni2015 Legionista
Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.
Arni2015 Legionista
Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.
Arni2015 Legionista
Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków
Arni2015 Legionista
Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.
alices Junior
TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
