Spotkasz się z nią tuż po otwarciu pierwszych drzwi. Kapitan Janur dowodzi jednostką Zaginione Kotwicowisko. Wyczerp wszystkie opcje dialogowe i spotkaj się z nią w ramach zadań "Cena Dracogena", "Utkwiłeś na Obcym Wybrzeżu" i "Zazdrosne serca". Możesz pokazać Kapitan Janur Zepsuty hełm Laskarów odnaleziony w dzielnicy Mały Nihilesh (M19.8).
Możesz użyć Siły żeby otworzyć drzwi. W małym pomieszczeniu odnajdziesz kilka skarbów i będzie wśród nich enigmat Panaceum.
Major Genjes - Możesz porozmawiać z nim na wszystkie tematy i pokazać mu Zepsuty hełm Laskarów odnaleziony w dzielnicy Mały Nihilesh (M19.8).
Zamknięte drzwi prowadzą do pomieszczenia z Rdzeniem. Możesz się tam zakraść lub wyważyć drzwi - ta druga akcja doprowadzi do zaatakowania drużyny przez laskarów.
Pomieszczenie z Rdzeniem jest domyślnie zamknięte. Jest ono związane z pobocznym zadaniem "Zazdrosne serca".
Zaginione Kotwicowisko (Lost Anchorage) M21 - mapa lokacji
Aktualizacja:
Powyższa mapa prezentuje Zaginione Kotwicowisko (Lost Anchorage). Jest to futurystyczny port, do którego możesz przenieść się dzięki uaktywnieniu portalu przy Paszczy w Małym Nihileshu (M19.5) - informacje na temat odblokowania portalu znajdują się na stronie dotyczącej mapy M19 oraz na stronie z opisem przejścia pobocznego zadania Nowonarodzona Paszcza.
W Zaginionym Kotwicowisku przebywają Laskarzy. Domyślnie są oni przyjaźnie nastawieniu do drużyny, aczkolwiek próba włamania się do pomieszczenia z Rdzeniem Nawigacyjnym (jest on powiązany z kilkoma questami) może doprowadzić do rozpoczęcia bitwy z nimi.
Kluczowe miejsca w Zaginionym Kotwicowisku
1. Kapitan Janur. Spotkasz się z nią tuż po otwarciu pierwszych drzwi. Kapitan Janur dowodzi jednostką Zaginione Kotwicowisko. Wyczerp wszystkie opcje dialogowe i spotkaj się z nią w ramach zadań Cena Dracogena, Utkwiłeś na Obcym Wybrzeżu i Zazdrosne serca. Możesz pokazać Kapitan Janur Zepsuty hełm Laskarów odnaleziony w dzielnicy Mały Nihilesh (M19.8).
3. Zamknięte drzwi. Major Genjes - Możesz porozmawiać z nim na wszystkie tematy i pokazać mu Zepsuty hełm Laskarów odnaleziony w dzielnicy Mały Nihilesh (M19.8).<br>Zamknięte drzwi prowadzą do pomieszczenia z Rdzeniem. Możesz się tam zakraść lub wyważyć drzwi - ta druga akcja doprowadzi do zaatakowania drużyny przez Laskarów.
4. Rdzeń Nawigacyjny. Pomieszczenie z Rdzeniem jest domyślnie zamknięte. Jest ono związane z pobocznym zadaniem "Zazdrosne serca".
0
Komentarze czytelników
Arni2015 Legionista
Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek
taifang Chorąży
Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).
Arni2015 Legionista
Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość
Arni2015 Legionista
Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.
Arni2015 Legionista
Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca
Arni2015 Legionista
Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.
Arni2015 Legionista
Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.
Arni2015 Legionista
Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków
Arni2015 Legionista
Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.
alices Junior
TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
