Torment: Tides of Numenera M21 - Wykwit: Zaginione Kotwicowisko
Torment: Tides of Numenera M21 - Wykwit: Zaginione Kotwicowisko
Kapitan Janur
Spotkasz się z nią tuż po otwarciu pierwszych drzwi. Kapitan Janur dowodzi jednostką Zaginione Kotwicowisko. Wyczerp wszystkie opcje dialogowe i spotkaj się z nią w ramach zadań "Cena Dracogena", "Utkwiłeś na Obcym Wybrzeżu" i "Zazdrosne serca". Możesz pokazać Kapitan Janur Zepsuty hełm Laskarów odnaleziony w dzielnicy Mały Nihilesh (M19.8).
Boczne pomieszczenie
Możesz użyć Siły żeby otworzyć drzwi. W małym pomieszczeniu odnajdziesz kilka skarbów i będzie wśród nich enigmat Panaceum.
Zamknięte drzwi
Major Genjes - Możesz porozmawiać z nim na wszystkie tematy i pokazać mu Zepsuty hełm Laskarów odnaleziony w dzielnicy Mały Nihilesh (M19.8).
Zamknięte drzwi prowadzą do pomieszczenia z Rdzeniem. Możesz się tam zakraść lub wyważyć drzwi - ta druga akcja doprowadzi do zaatakowania drużyny przez laskarów.
Rdzeń Nawigacyjny
Pomieszczenie z Rdzeniem jest domyślnie zamknięte. Jest ono związane z pobocznym zadaniem "Zazdrosne serca".
Wyjście do: Mały Nihilesh.
Błyszki, przedmioty jednorazowego użytku, enigmat Panaceum.

Zaginione Kotwicowisko (Lost Anchorage) M21 - mapa lokacji

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Powyższa mapa prezentuje Zaginione Kotwicowisko (Lost Anchorage). Jest to futurystyczny port, do którego możesz przenieść się dzięki uaktywnieniu portalu przy Paszczy w Małym Nihileshu (M19.5) - informacje na temat odblokowania portalu znajdują się na stronie dotyczącej mapy M19 oraz na stronie z opisem przejścia pobocznego zadania Nowonarodzona Paszcza.

W Zaginionym Kotwicowisku przebywają Laskarzy. Domyślnie są oni przyjaźnie nastawieniu do drużyny, aczkolwiek próba włamania się do pomieszczenia z Rdzeniem Nawigacyjnym (jest on powiązany z kilkoma questami) może doprowadzić do rozpoczęcia bitwy z nimi.

Kluczowe miejsca w Zaginionym Kotwicowisku

1. Kapitan Janur. Spotkasz się z nią tuż po otwarciu pierwszych drzwi. Kapitan Janur dowodzi jednostką Zaginione Kotwicowisko. Wyczerp wszystkie opcje dialogowe i spotkaj się z nią w ramach zadań Cena Dracogena, Utkwiłeś na Obcym Wybrzeżu i Zazdrosne serca. Możesz pokazać Kapitan Janur Zepsuty hełm Laskarów odnaleziony w dzielnicy Mały Nihilesh (M19.8).

3. Zamknięte drzwi. Major Genjes - Możesz porozmawiać z nim na wszystkie tematy i pokazać mu Zepsuty hełm Laskarów odnaleziony w dzielnicy Mały Nihilesh (M19.8).<br>Zamknięte drzwi prowadzą do pomieszczenia z Rdzeniem. Możesz się tam zakraść lub wyważyć drzwi - ta druga akcja doprowadzi do zaatakowania drużyny przez Laskarów.

4. Rdzeń Nawigacyjny. Pomieszczenie z Rdzeniem jest domyślnie zamknięte. Jest ono związane z pobocznym zadaniem "Zazdrosne serca".

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2017-07-04
01:49

Arni2015 Legionista

Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek

Komentarz: Arni2015
2017-07-10
23:02

taifang Chorąży

Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).

Komentarz: taifang
2017-08-13
19:04

Arni2015 Legionista

Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość

Komentarz: Arni2015
2017-08-18
23:19

Arni2015 Legionista

Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.

Komentarz: Arni2015
2017-08-27
22:10

Arni2015 Legionista

Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca

Komentarz: Arni2015
2017-10-28
13:51

Arni2015 Legionista

Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.

Komentarz: Arni2015
2017-10-31
16:59

Arni2015 Legionista

Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.

Komentarz: Arni2015
2017-10-31
22:41

Arni2015 Legionista

Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków

Komentarz: Arni2015
2017-11-04
22:38

Arni2015 Legionista

Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.

Komentarz: Arni2015
2024-06-25
12:04

alices Junior

TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?

Komentarz: alices

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl