Wyznawcy Pana Wcieleń (Disciples of the Changing God) - zadanie poboczne
W tym rozdziale dowiesz się, jak odnaleźć innych porzuconych w Torment: Tides of Numenera.
Aktualizacja:
Sposób odblokowania: Rozmowa z Mimeonem i Kasminą (M3.2) po ukończeniu głównego zadania Upadek na ziemię.

Zadanie to nie jest łatwo odblokować, gdyż ma ono kilka dodatkowych wymagań. Najważniejszym z nich jest to, że podczas pierwszego spotkania z Mimeonem i Kasminą w lokacji Mały Rynek (M3.2) musisz powiedzieć im, że nie jesteś Panem Wcieleń (Changing God) - jest to druga opcja dialogowa z powyższego obrazka.

Po tym jak podzielisz się z kultystami informacją na temat własnej tożsamości doprowadź do końca główny quest Upadek na ziemię, a więc przyczyń się do naprawienia zegara słonecznego. Dopiero po zaliczeniu tego zadania spotkaj się ponownie z Mimeonem i Kasminą i poproś ich w trakcie rozmowy o możliwość przyłączenia się do bractwa Wyznawców Pana Wcieleń (powyższy obrazek).

Opisywane zadanie dotyczy zidentyfikowania jednego z innych porzuconych (castoff), który nie jest jeszcze znany kultystom. Założenie to możesz wypełnić zaliczając wybrane inne poboczne questy dostępne podczas pobytu w Klifach Sagusa. Pierwszym takim zadaniem jest Ofiara Rozpaczy i quest ten odblokowywany jest dzięki rozmowie z Zaofim Rzeźbiarzem (M3.9). Podczas zaliczania tego zadania spotkasz się z Serią i dowiesz się od niej o jej ojcu o imieniu Orseolo, który był porzuconym.

Nieco trudniej jest zidentyfikować porzuconego dzięki zaliczeniu zadania Ukochany niewolnik zlecanego przez Tol Maguur (M3.14). Musisz mianowicie w trakcie zaliczania wspomnianego questu doprowadzić Rhin do Tol Maguur i w taki sposób poprowadzić rozmowę żeby Tol Maguur wyjawiła, że ona również jest porzuconym. Szczegółowe informacje są w opisie przejścia tego questu.
Niezależnie od tego z jakim porzuconym się spotkałeś powróć po wszystkim do Mimeona i Kasminy i podziel się z nimi tą wiedzą. Otrzymasz 40 PD i od tego momentu będziesz mógł za darmo odpoczywać w obozowisku Wyznawców Pana Wcieleń.
0
- Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Mały Rynek | Circus Minor
- Mapa Mały Rynek M3 - Circus Minor - mapa lokacji | Torment Tides of Numenera
- Ułaskawienie (Stay of Execution) - zadanie poboczne | Torment Tides of Numenera
- Beleazar i Bestia - zadanie poboczne (Beleazar and the Beast)
- Pożyczone i zgubione - zadanie poboczne (Borrowed and Lost)
- Ofiara Rozpaczy - zadanie poboczne (The Sorrow's Prey)
- Wyznawcy Pana Wcieleń (Disciples of the Changing God) - zadanie poboczne
- Ukochany niewolnik (Beloved Slave) - zadanie poboczne
- Mały Rynek | Circus Minor
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
Arni2015 Legionista
Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek
taifang Chorąży
Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).
Arni2015 Legionista
Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość
Arni2015 Legionista
Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.
Arni2015 Legionista
Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca
Arni2015 Legionista
Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.
Arni2015 Legionista
Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.
Arni2015 Legionista
Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków
Arni2015 Legionista
Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.
alices Junior
TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
