Przed wejściem do chaty stoi Kałamarz (wyznawca Wykwitu) i zleca on poboczne zadanie "Anatema".
Obok jest zbiornik wodny. Możesz napić się wody i zdobyć PD oraz uzyskać status Zaprawienie Wykwitem (ponownie napicie się zabije bohatera).
Wewnątrz chaty przebywa Ioxu. Spotkaj się z nim w ramach questu "Anatema". Możesz też z him pohandlować - oferuje przedmioty jednorazowego użytku, enigmaty, broń dystansową, peleryny i przekształcone przedmioty.
Przed wejściem możesz porozmawiać z Kroczącym Bez Strachu.
Spostrzegawcza Drobina - Możesz użyć na niej Anamnezy i porozmawiać z nią na temat Chili, Kroczącego Bez Strachu (+2PD) oraz pracy dla Coty'ego (quest "Wyzwoleniec"). Oferuje ona też odpoczynek - kosztuje on 45 błyszków od osoby.
W dalszej części gry możesz tu porozmawiać z Drobiną i otworzyć Paszczę do Gardzieli (mapa M23) w ramach głównego zadania "W głębiny".
Z Sundermunem Młodszym możesz jedynie porozmawiać.
Możesz porozmawiać z Sundermunem Starszym na temat pracy dla Coty'ego (quest "Wyzwoleniec").
Sundermun Starszy sprzedaje zbroje, broń białą, enigmaty, przedmioty jednorazowego użytku i przekształcone przedmioty.
Od Grisselera i innych kupców możesz dowiedzieć się o tym, że placówka handlowa pożarta została przez Wykwit (główne zadanie "Cena Dracogena") i że będziesz musiał znaleźć inną drogę.
W dalszej części gry (podczas pobytu w Placówce Handlowej) możesz tu odblokować przejście.
Porozmawiaj z Arechim, by odblokować poboczne zadanie "Utkwiłeś na Obcym Wybrzeżu".
Możesz ją obejrzeć i jej dotknąć. Załączy się wizja i nie próbuj się z niej wydostać. Powtórz tę czynność po tym jak pierwsza wizja zostanie zakończona. Docelowo cysta eksploduje i ucieknie z niej Abykos (zdobędziesz też trochę PD). Zbadaj pozostałości cysty żeby zdobyć Hipnotyczną rękojeść i odblokować poboczne zadanie "Rękojeść bez ostrza".
Wykwit: Rozległe Trzewia (Vast Interior) M16 - mapa lokacji
Aktualizacja:
Powyższa mapa prezentuje Rozległe Trzewia (Vast Interior) i jest to jedna z kilku lokacji wchodzących w skład Wykwitu (Bloom) będącego gigantycznym żyjącym organizmem. Podczas pobytu w Trzewiach możesz spotkać się z kilkoma osobami w celu zorganizowania odpoczynku, nabycia nowego sprzętu czy odblokowania nowych pobocznych zadań. W Rozległych Trzewiach znajdują się ponadto przejścia do aż sześciu innych lokacji Wykwitu.
Uwaga - Chata Ioxu i Świątynia Chili to malutkie lokacje i nie mają one odrębnych stron w naszym poradniku. Zostały one opisane na mapie oraz poniżej.
Miejsce do odpoczynku w Rozległych Trzewiach

W sprawie zorganizowania odpoczynku musisz udać się do Świątyni Chili zlokalizowanej we wschodniej części Trzewi (M16.2). Porozmawiaj tam na ten temat ze Spostrzegawczą Drobiną. Zażąda ona opłaty w wysokości 45 błyszków od osoby (kompletna czteroosobowa drużyna zapłaci więc 180 błyszków za odpoczynek).
Inne kluczowe miejsca w Rozległych Trzewiach
1. Chata Ioxu. Przed wejściem do chaty stoi Kałamarz (wyznawca Wykwitu) i może ci on zlecić poboczne zadanie Anatema. Obok jest zbiornik wodny. Możesz napić się wody i zdobyć PD oraz uzyskać status Zaprawienie Wykwitem (ponownie napicie się zabije bohatera i wyląduje on w Labiryncie).
Wewnątrz chaty przebywa Ioxu. Spotkaj się z nim w ramach questu Anatema (jeśli masz zamiar zneutralizować Ioxu na życzenie wyznawców Wykwitu to uważaj na kontrolowanego przez niego konstrukta i rozważ sabotowanie urządzenia z centralnej części chatki).
Możesz też pohandlować z Ioxu - oferuje on przedmioty jednorazowego użytku, enigmaty, broń dystansową, peleryny i przekształcone przedmioty.
2. Świątynia Chili. Przed wejściem do światyni możesz porozmawiać z Kroczącym Bez Strachu.
Spostrzegawcza Drobina - Możesz użyć na niej Anamnezy i porozmawiać z nią na temat Chili, Kroczącego Bez Strachu (+2PD) oraz pracy dla Coty'ego (quest Wyzwoleniec). Oferuje ona też odpoczynek - kosztuje on 45 błyszków od osoby.
W dalszej części gry możesz tu porozmawiać z Drobiną i otworzyć Paszczę do Gardzieli (mapa M23) w ramach głównego zadania W głębiny.
3. Sundermun i Sundermun. Z Sundermunem Młodszym możesz jedynie porozmawiać. Możesz porozmawiać z Sundermunem Starszym na temat pracy dla Coty'ego (quest "Wyzwoleniec"). Sundermun Starszy sprzedaje zbroje, broń białą, enigmaty, przedmioty jednorazowego użytku i przekształcone przedmioty.
4. Kupcy. Od Grisselera i innych kupców możesz dowiedzieć się o tym, że Placówka Handlowa pożarta została przez Wykwit (główne zadanie Cena Dracogena) i że będziesz musiał znaleźć inną drogę do niej.
W dalszej części gry (po odnalezieniu alternatywnej drogi do Placówki Handlowej i zdobyciu Magmatycznego Anuletu) możesz tu odblokować przejście i dzięki niemu swobodnie podróżować pomiędzy Trzewiami i Placówką Handlową.
5. Grupka opancerzonych ludzi. Porozmawiaj z Arechim, by odblokować poboczne zadanie Utkwiłeś na Obcym Wybrzeżu".
6. Cysta. Możesz ją obejrzeć i jej dotknąć. Załączy się wizja i nie próbuj się z niej wydostać. Powtórz tę czynność po tym jak pierwsza wizja zostanie zakończona. Docelowo cysta eksploduje i ucieknie z niej Abykos (zdobędziesz też trochę PD). Zbadaj pozostałości cysty żeby zdobyć Hipnotyczną rękojeść i odblokować poboczne zadanie Rękojeść bez ostrza. To dość ważny quest, dzięki któremu będziesz mógł łatwiej otwierać Paszcze w różnych częściach Wykwitu.
0
Komentarze czytelników
Arni2015 Legionista
Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek
taifang Chorąży
Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).
Arni2015 Legionista
Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość
Arni2015 Legionista
Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.
Arni2015 Legionista
Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca
Arni2015 Legionista
Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.
Arni2015 Legionista
Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.
Arni2015 Legionista
Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków
Arni2015 Legionista
Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.
alices Junior
TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
