Panel, przy którym możesz nadpisać inteligencję Niezrównanego. Każdy z paneli dezaktywuje grupkę robotów, oraz oferuje wyleczenie drużyny z ran.
Panel, przy którym możesz nadpisać inteligencję Niezrównanego. Każdy z paneli dezaktywuje grupkę robotów, oraz oferuje wyleczenie drużyny z ran.
Panel, przy którym możesz nadpisać inteligencję Niezrównanego. Każdy z paneli dezaktywuje grupkę robotów, oraz oferuje wyleczenie drużyny z ran.
Przejście, którym dotrzesz do głównej komnaty z Niezrównanym. Musisz go dezaktywować lub zniszczyć, by w pełni oczyścić Lazaret z jego wpływu.
To górny poziom Lazaretu. Na dolny możesz zejść po zaliczeniu rozmowy lub rozegraniu walki.
Tu rozpoczynasz eksplorację dolnego poziomu Lazaretu.
Lazaret Zdławionego Echa (The Anechoic Lazaret) - poboczne zadanie
Aktualizacja:
Sposób odblokowania: Rozmowa z Salimeri w siedzibie Zakon Prawdy w Dzielnicy Rządowej (M8.1).

Zadanie to odblokować możesz w dowolnym momencie podczas rozmowy z Salimeri, głową Zakonu Prawdy. Wejście do siedziby organizacji znajdziesz w północnej części Dzielnicy Rządowej (M5.2), a samą Salimeri wewnątrz niewielkiego pomieszczenia (M8.1). Dobór opcji dialogowych nie ma większego znaczenia, lecz gdy postać zapyta się, czy zechcesz jej pomóc w jej problemie przytaknij, wybierając krótką opcję "Tak". Otrzymasz nowy przedmiot, Metaliczne Oko i wytyczne, by udać się do budowli zwanej Lazaratedm Zdławionego Echa. Znajdziesz ją we wschodniej części dzielnicy Rafy Upadłych Światów (M2.4). Zbliż się do wejścia i wejdź z nim w interakcję. Następnie wybierz pierwszą opcję dialogową, by otworzyć sobie wejście.

Po wejściu do Lazaretu sytuacja może rozwinąć się na dwa sposoby. Jeśli Qorro przeżył spotkanie z głównym bohaterem w początkowej fazie gry to wpadniesz tu właśnie na niego. Wybierz dowolną opcję dialogową - nie ma to żadnego wpływu na przebieg fabuły. Gdy rozmowa dobiegnie końca, wejdź w interakcję z konsolą znajdującą się po prawej stronie pomieszczenia.
Jeśli Qorro zginął to po wejściu do Lazaretu spotkasz grupę Murdenów, którzy są nekrofagami. Możesz przepędzić te ptakopodobne kreatury wybierając odpowiednie opcje i zaliczając jeden z dostepnych testów (użycie Perswazji lub Zastraszenia) lub zaatakować Murdeny. W tym drugim przypadku zwróć uwagę na to, że każdy z wrogów jest otoczony polem statycznym i w rezultacie dobrze jest dążyć do walki na dystans. Po wygranej bitwie skorzystaj z przejścia na dolny poziom Lazaretu.

Na dole powitają cię stworzenia o imieniu Niezrównane (Peerless), które nakażą ci opuścić to miejsce. Dyplomacja na nic się nie zda, należy oczyścić Lazaret z przeciwników. Zadanie nie jest zbyt trudne, bo same bestie mają tylko 7 (małe osobniki) i 23 (większe) punktów życia i walczą w małych grupkach. Systematycznie oczyszczaj kolejne pomieszczenia z przeciwników.
Alternatywnym rozwiązaniem jest uaktywnienie umiejętności skradania się (musisz ją osobno załączyć dla każdego członka drużyny). Możesz dzięki temu pomijać walki i przekradać się do kolejnych lokacji związanych z zaliczeniem opisywanego questu.

W pierwszej kolejności kieruj się na północ - znajdziesz wielki panel, Umysł Lazaretu(M9.1). Wykorzystaj wiedzę o maszynerii, by nadpisać informację o Nierównanym, co pozwoli w pełni wyleczyć całą drużynę. Warto z tego skorzystać po kilku potyczkach, gdy twoja drużyna będzie mocno osłabiona. Następnie udaj się do dwóch kolejnych paneli (M9.2, M9.3). Wraz z kolejnym wymazywaniem inteligencji, drony przestaną cię atakować. Co więcej, mogą one zacząć atakować inne (czerwone) drony pomagając ci w oczyszczeniu Lazaretu.
Na sam koniec dotrzyj do głównego sprawcy spaczenia komnaty (M9.4). Dezaktywuj lub zniszcz go, według własnego uznania. Lazaret zostanie oczyszczony- udaj się na górne piętro.

Qorro poprosi cię, żebyś opowiedział, że pomógł ci z twoją ekspedycją. Warto się zgodzić, ale wcześniej wynegocjować, by oprócz sekretów podarował ci coś więcej. Wracaj do zakonu, podzielić się wieściami o powodzeniu. W nagrodę dostaniesz 40 PD, 80 błyszków i dwa egzemplarze artefaktu, Pierścień Splątania - dwie postacie noszące te pierścienie dzielą wszystkie stany i 25% regenerowanych statystyk. Dodatkowo, jeśli w czasie zadania kilka dronów przeżyło, zdobędziesz Aref, tajemniczą połowę pierścienia, która przyda się w późniejszym etapie gry.
0
Komentarze czytelników
Arni2015 Legionista
Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek
taifang Chorąży
Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).
Arni2015 Legionista
Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość
Arni2015 Legionista
Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.
Arni2015 Legionista
Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca
Arni2015 Legionista
Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.
Arni2015 Legionista
Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.
Arni2015 Legionista
Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków
Arni2015 Legionista
Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.
alices Junior
TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
