Rękojeść bez ostrza (A Hilt Without a Blade)
Aktualizacja:
Sposób odblokowania: Zbadanie cysty w Rozległych Trzewiach (M16.6) i zabranie Hipnotycznej rękojeści.
Uwaga - To dość ważny poboczny quest, którym powinieneś zająć się podczas pierwszej wizyty w Trzewiach. Jego zaliczenie pozwala na wejście w posiadanie unikalnego skalpela, który pozwala na otwieranie wybranych Paszczy w Wykwicie. Dysponowanie tym artefaktem może ci w rezultacie ułatwić zaliczanie niektórych innych zadań dostępnych podczas eksploracji Wykwitu.

W celu odblokowania tego zbadania udaj się do północno-wschodniej części Rozległych Trzewi. Niedaleko sklepu Sundermunów odnajdziesz cystę, z którą można wejść w interakcję. Zdecyduj się na jej obejrzenie (odnotujesz, że wewnątrz niej jest jakieś stworzenie) i następnie ją dotknij.
Załączy się pierwsza wizja, w trakcie której wybieraj opcje zachowania dotyczące dokładniejszego badania wspomnień, a nie ich przedwczesnego zakończenia czy ucieczki. Za zaliczenie pierwszej wizji otrzymasz 2 PD. Ponownie dotknij cysty żeby załączyć kolejną wizję. Także i w tym przypadku nie wybieraj opcji, które mogłyby przedwcześnie zakończyć wspomnienie. Ponownie otrzymasz 2 PD. W ostatniej wizji wybieraj opcje zachowania dotyczące wykazania się odwagą. Powinieneś otrzymać na koniec 4 PD.

Nie musisz się bardzo pilnować, bo jeśli podczas przeglądania jednego ze wspomnień zachowasz się w niewłaściwy sposób to będziesz mógł ponownie uaktywnić wizję. Docelowo Twoje działania powinny doprowadzić do sytuacji, w której dojdzie do erupcji cysty i wydostanie się z niej Abykos, który ucieknie z Trzewi (będziesz go mógł później jeszcze spotkać). Zdecyduj się na zbadanie pozostałości po cyście, a odnajdziesz Hipnotyczną rękojeść i dodany zostanie nowy wpis do dziennika.
Zostało jeszcze 54% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
Komentarze czytelników
Arni2015 Legionista
Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek
taifang Chorąży
Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).
Arni2015 Legionista
Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość
Arni2015 Legionista
Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.
Arni2015 Legionista
Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca
Arni2015 Legionista
Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.
Arni2015 Legionista
Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.
Arni2015 Legionista
Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków
Arni2015 Legionista
Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.
alices Junior
TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
