Czy warto zrekrutować Rhin do drużyny? | Torment Tides of Numenera

Czy Rhin staje się lepsza z biegiem gry w Torment: Tides of Numenera? Jak rozwijać Rhin? I czy Rhin kiedykolwiek dorośnie? W tym rozdziale odkryjesz wszystko o dorosłej Rhin!

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Rhin z czasem zyskuje bardzo wiele cennych umiejętności. - Czy warto zrekrutować Rhin do drużyny? | Torment Tides of Numenera - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Rhin z czasem zyskuje bardzo wiele cennych umiejętności.

Wykonując zadanie Ukochany Niewolnik, w Klifach Sagusa, natkniesz się na małą dziewczynkę, Rhin. Początkowo, postać ta jest prawdziwą kulą u nogi. Jest powolna, jej maksymalna pula siły wynosi 1 i posiada niezwykle małą odporność. W walce jest więc praktycznie bezużyteczna i bardzo często, po kilku ciosach pada nieprzytomna. Jak się jednak okazuje... wraz z czasem dziewczynka staje się coraz silniejsza i z czasem wyrasta na bardzo silną, pełnoprawną podporę drużyny.

Gdy Rhin zdobędzie poziom drugi, może nauczyć się zdolności Pobudzenie, która leczy wskazane cele. To doskonała okazja, by nauczyć dziewczynkę tej zdolności i przeobrazić ją w postać leczniczą. Dodatkowo, warto w zdolnościach eksploracyjnych wzmacniać Leczenie, by dodatkowo zwiększyć skuteczność jej umiejętności. Nie od dziś wiadomo, że podstawą każdej drużyny awanturników, jest sprawna postać lecząca.

Innym aspektem, w którym Rhin góruje nad innymi towarzyszami jest jej umiejętność korzystania z enigmatów. Dziewczynka ma bardzo dobre zdolności, oparte na zwiększeniu ilości używanych urządzeń tego typu. Ponadto, na poziomie trzecim, Rhin może nauczyć się zdolności Ekspert Enigmatów, dzięki któremu będzie mogła użyć konkretnego enigmatu dwa razy w ciągu walki. W tym momencie warto przypomnieć, że enigmaty, od połowy gry robią się naprawdę bardzo potężne i możliwość zastosowania dwukrotnego użycia ich w czasie walki jest nie do przecenienia.

Uwaga: Kolejny akapit zawiera opis i film z poważnym spojlerem dotyczącym Rhin i punktem kulminacyjnym. Jeśli nie chcesz sobie psuć zabawy, zapamiętaj jedynie, że aby znacznie wzmocnić Rhin w Wykwicie powinieneś ją odesłać: wystarczy dwukrotnie porozmawiać z postacią Aen-Tozon i pozwolić jej odejść przez portal.

Dodatkowo, w pewnym momencie gry, będziesz miał możliwość "odesłać" dziewczynkę... co zaowocuje tym, że powróci pod koniec gry, bardzo wzmocniona. Spotkasz ją ponownie jako dorosłą kobietę, która szlifowała swoje umiejętności bojowe przez długie lata. Rhin zyska umiejętność przywoływania potężnych konstruktów i manipulowania grawitacją. Dodatkowo, będzie posiadać silną broń zasięgową i bogatą pulę statystyk.

Podsumowując, Rhin to bardzo ciekawa postać, która początkowo jest bezużyteczna, z czasem przydatna, a na koniec gry staje się silną postacią. Zdecydowanie warto dać jej szansę, choć jak w wielu przypadkach, początki mogą być trudne.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2017-07-04
01:49

Arni2015 Legionista

Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek

Komentarz: Arni2015
2017-07-10
23:02

taifang Chorąży

Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).

Komentarz: taifang
2017-08-13
19:04

Arni2015 Legionista

Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość

Komentarz: Arni2015
2017-08-18
23:19

Arni2015 Legionista

Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.

Komentarz: Arni2015
2017-08-27
22:10

Arni2015 Legionista

Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca

Komentarz: Arni2015
2017-10-28
13:51

Arni2015 Legionista

Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.

Komentarz: Arni2015
2017-10-31
16:59

Arni2015 Legionista

Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.

Komentarz: Arni2015
2017-10-31
22:41

Arni2015 Legionista

Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków

Komentarz: Arni2015
2017-11-04
22:38

Arni2015 Legionista

Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.

Komentarz: Arni2015
2024-06-25
12:04

alices Junior

TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?

Komentarz: alices

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl