W tej części Fortecy odbywają się spotkania z Memovirą w głównym zadaniu "W głębiny". Później rozpoczyna się tu też jeden z krzysyów.
Przebywa tu Mazzof. Jeśli zaatakowałeś Memovirę to musisz najpierw powstrzymać Mazzofa przed aktywacją komory rezonansowej.
Zaczną się tu one pojawiać po tym jak rozpocznie się atak Rozpaczy. Dodatkowo będą się tu rozprzestrzeniać płomienie Rozpaczy, których warto unikać.
Pojawia się tu ona podczas ładowania się komory rezonansowej. Trzymaj się z dala od Rozpaczy i nie próbuj jej atakować.
Są one utrudnieniem jeśli zaatakowałeś Memovirę. Możesz je wyłączyć z pomocą Rozwalania lub Zwinnych Rąk lub dzięki dotarciu do panelu sterowania komory rezonansowej.
Możesz je odblokować dzięki użyciu umiejętności. Każdy z nich pozwoli przenieść członka drużyny w pobliże panelu aktywacji komory rezonansowej.
Są one utrudnieniem jeśli zaatakowałeś Memovirę. Możesz je wyłączyć z pomocą Rozwalania lub Zwinnych Rąk lub dzięki dotarciu do panelu sterowania komory rezonansowej.
Możesz je odblokować dzięki użyciu umiejętności. Każdy z nich pozwoli przenieść członka drużyny w pobliże panelu aktywacji komory rezonansowej.
Możesz je odblokować dzięki użyciu umiejętności. Każdy z nich pozwoli przenieść członka drużyny w pobliże panelu aktywacji komory rezonansowej.
Forteca Memoviry (Memovira's Fortress) M25 | Torment Tides of Numenera
Aktualizacja:
Powyższa mapa prezentuje Fortecę Memoviry (Memovira's Fortress). Jest to część Wykwitu (ogromnego żyjącego organizmu) sąsiadująca z Dziedzińcem Memoviry (mapa M15). Lokacja ta jest siedzibą tytułowej Memoviry (jej prawdziwą tożsamość możesz poznać w dalszej części gry), która zarządza z niej "miastem". Jest to równoznaczne z tym, że Fortecy nie możesz odwiedzać gdy tylko przyjdzie ci na to ochota. Spotkania z Memovirą są odgórnie zaplanowane i dochodzi do nich przede wszystkim podczas zaliczania głównego zadania W głębiny. W końcowej części wspomnianego głównego questu załącza się w Fortecy kryzys i dopiero wtedy po raz pierwszy będziesz mógł w niej na dłużej pozostac i ją trochę lepiej poznać. Niestety nie ma tu żadnych skarbów, a jedynie interaktywne urządzenia, z których podczas kryzysu będziesz mógł skorzystać.
Kluczowe miejsca w Fortecy Memoviry
1. Miejsce startu. W tej części Fortecy odbywają się spotkania z Memovirą w głównym zadaniu W głębiny. Początkowo w Fortecy będziesz zaliczał jedynie krótkie rozmowy, po zakończeniu których automatycznie powrócisz do Dziedzińca Memoviry. Dopiero później rozgrywa się tu jeden z ważniejszych kryzysów gry.
2. Panel aktywacji komory rezonansowej. Przebywa tu Mazzof. Jeśli zaatakowałeś Memovirę to musisz najpierw powstrzymać Mazzofa przed aktywacją komory rezonansowej.
3. Cząstki Rozpaczy. Zaczną się tu one pojawiać po tym jak rozpocznie się atak Rozpaczy. Dodatkowo będą się tu rozprzestrzeniać płomienie Rozpaczy, których warto unikać.
4. Rozpacz. Pojawia się tu ona podczas ładowania się komory rezonansowej. Trzymaj się z dala od Rozpaczy i nie próbuj jej atakować, bo oznaczałoby to natychmiastową śmierć członków drużyny.
0
- Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wykwit: Dziedziniec Memoviry (Memovira's Courtyard)
- Dziedziniec Memoviry (Memovira's Courtyard) M15 - mapa lokacji
- Cena Dracogena (Dracogen's Price) - główne zadanie | Torment Tides of Numenera
- Forteca Memoviry (Memovira's Fortress) M25 | Torment Tides of Numenera
- Wyzwoleniec (Freedman) | Torment Tides of Numenera
- Podwójny kłopot (Twice the Trouble) | Torment Tides of Numenera
- Pomruki niezadowolenia (Rumblings of Discontent) | Torment Tides of Numenera
- Pielęgnowanie piękna (Preservation of Beauty) | Torment Tides of Numenera
- Wykwit: Dziedziniec Memoviry (Memovira's Courtyard)
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
Arni2015 Legionista
Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek
taifang Chorąży
Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).
Arni2015 Legionista
Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość
Arni2015 Legionista
Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.
Arni2015 Legionista
Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca
Arni2015 Legionista
Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.
Arni2015 Legionista
Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.
Arni2015 Legionista
Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków
Arni2015 Legionista
Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.
alices Junior
TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
