Niewidoczny przeciwnik (Hidden Enemy) - zadanie poboczne
Na tej stronie poznasz wszystkie sposoby rozwiązania zadania Niewidoczny przeciwnik, w którym możesz pomóc stychowi ze Skraju Klifów.
Aktualizacja:
Sposób odblokowania: rozmowa z Lord Vuntgen w Skraju Klifu. (M6.6).
Zadanie odblokować można rozmawiając z Lordem Vuntgenem, którego znaleźć można w zachodniej części Skraju Klifu (M6.6). Poprosi cię on o odnalezienie Stycha, który terroryzuje okolice. Stwora znaleźć możesz w południowej części dzielnicy (M6.9). Stych stoi na zboczu góry - wejdź z nim w interakcję. Rozwiązania tego zadania są dwa - możesz pozwolić stworowi żyć, lub sprawić, że zginie.
Sposób pierwszy - stwór przeżyje

Spróbuj porozmawiać ze Stychem. Jeśli pomogłeś innym przedstawicielom tej rasy w zadaniu Niestabilne fundamenty, będziesz znał ich język. Jeśli nie, z pomocą Anamnezy możesz spróbować przypomnieć sobie ich dialekt.
Porozmawiaj ze stworem na wszystkie tematy i nie atakuj go. Następnie udaj się od niego na zachód, do dwójki bawiących się w pobliżu dzieci - Zebb i Avina (M6.8). Rozpocznij z nimi rozmowę, a poproszą cię, byś nie wyjawiał Lordowi Vuntgenowi lokalizacji Stichusa, gdyż nie robi on nikomu krzywdy. Obiecaj pomóc i wróć do Lorda Vuntgena (M6.6). Powiedz, że rozmawiałeś ze Stychem i opowiedz o tym, jak schwytał i zostawił stworzenie na Skraju Klifu. Następnie zadeklaruj, że zrobił to, by podburzyć ludzi do nienawiści. Udaj się do Bebechów i porozmawiaj z Che'kektem (M4.2), opowiedz mu o okaleczonym Stychu i użyj perswazji, by go przekonać, żeby pomógł mu. Wyrzutek zostanie uratowany - udaj się do Lorda Vuntgena i zamelduj mu o tym. Możesz wybrać, czy zdradzisz czy to ty pomogłeś w ucieczce, lub po prostu oznajmić, że Stychowi pomógł jego lud. Niezależnie od decyzji zdobędziesz 40PD, a dodatkowo, od sierot(M6.8) enigmat.
Sposób drugi - stwór zostanie zabity

Do śmierci stwora doprowadzić możesz na dwa sposoby - wybierając podczas rozmowy z nim opcję ataku (główny bohater może stracić dużo punktów zdrowia), bądź po ponownym odwiedzeniu Lorda Vuntgena zgłosić gdzie kreatura ma legowisko. Nagrodą będzie 40PD i przekształcony artefakt: Druga Skóra (Zdrowie +10, Siła+1, szybkość -2).
0
- Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Skraj Klifu (Cliff's Edge)
- Mapa Skraju Klifu (Cliff's Edge) - M6 | Torment Tides of Numenera
- Tawerna Piąte Oko (Fifth Eye Tavern) M10 - mapa lokacji
- Niedoskonałe symulakrum (Flawed Simulacrum) - poboczne zadanie
- Niewidoczny przeciwnik (Hidden Enemy) - zadanie poboczne
- Oczy Adwersarza (Eyes of the Adversary) - zadanie poboczne
- Wezwanie na wojnę (A Call to War) - poboczne zadanie | Torment Tides of Numenera
- Kłopotliwa córka (Wayward Daughter) - zadanie poboczne
- Kłopotliwy syn (Wayward Son) - zadanie poboczne | Torment Tides of Numenera
- Szara imitacja (Ashen Imitation) - zadanie poboczne | Torment Tides of Numenera
- Skraj Klifu (Cliff's Edge)
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
Arni2015 Legionista
Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek
taifang Chorąży
Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).
Arni2015 Legionista
Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość
Arni2015 Legionista
Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.
Arni2015 Legionista
Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca
Arni2015 Legionista
Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.
Arni2015 Legionista
Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.
Arni2015 Legionista
Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków
Arni2015 Legionista
Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.
alices Junior
TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
