Jak przejść przez Komorę Stazy (Spaczony Meander)? | Torment Tides of Numenera
Na tej stronie dowiesz się, jak rozwiązać zagadkę z Komora Stazy, jak aktywować platformy w Komorze Stazy i dotrzeć do komory na środku.
Aktualizacja:
Zagadkę z Komorą Stazy rozwiązuje się pod koniec gry, a konkretnie po dotarciu do lokacji o nazwie Spaczony Meander. Ma to miejsce w ramach zaliczania głównego zadania Prawo do istnienia. Rozwiązanie zagadki pozwoli ci przedostać się do Komory Stazy z zamiarem zbadania jej. Otrzymasz dzięki temu PD i po rozmowie z Widmem kobiety będziesz mógł dodatkowo otrzymać darmowe leczenie.

W rozwiązaniu zagadki pomoże ci powyższy obrazek. Ścieżkę do centralnej Komory Stazy możesz sobie odblokować dzięki umiejętnemu wchodzeniu w interakcje z okolicznymi panelami sterowania (punkty 1-5 na mapie). Oto lista kroków do wykonania:
1) Wejdź w interakcję z panelem 1 i aktywuj go.
2) Przejdź do panelu 2 i doprowadź do ustanowienia połączenia z panelem 3.
3) Przejdź do panelu 3 i wybierz pierwszą opcję z listy - wciśnięcie migającego obrazu z podobizną człowieka. Powinny podświetlić się wszystkie panele.
4) Pozostaw w spokoju panel 3 i powróć do panelu 2.
5) Wejdź w interakcję z panelem 2 i wybierz drugą opcję - wciśnięcie obrazu z podobizną człowieka. Pojawi się klon głównego bohatera.
6) Porozmawiaj z klonem, wyczerp wszystkie opcje dialogowe i poproś go o przysługę. Klon uda się do panelu 3 i skorzysta z niego.
7) Akcja klona doprowadzi do pojawienia się przejścia do Komory Stazy.
Po wykonaniu wszystkich czynności przy Komorze możesz też bezproblemowo dotrzeć do portalu przy panelu 5 i opuścić dzięki niemu tę lokację.
0
- Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
- Torment: Tides of Numenera - przewodnik do gry
- Zagadki i ważne wydarzenia
- Jak rozwiązać zagadkę z zegarem w Klifach Sagusa? | Torment Tides of Numenera
- Jak rozwiązać zagadkę z kopułą w Karawanseraj? | Torment Tides of Numenera
- Jak rozwiązać zagadkę z piramidą (Zakon Prawdy)? | Torment Tides of Numenera
- Czy można ostatecznie umrzeć w Torment: Tides of Numenera?
- Jak pokonać Aidana Sitabo w Skraju Klifu? | Torment Tides of Numenera
- Gdzie można odpocząć w Klifach Sagusa? | Torment Tides of Numenera
- Kto jest mordercą w Klifach Sagusa i kogo może zabić?
- Spotkanie ze Srebrnymi Sierotami (Silver Orphans) w Klifach Sagusa
- Gdzie znaleźć Aligerna i Callistege jeśli opuszczą drużynę?
- Gdzie odnaleźć wszystkie kopie widma kobiety (Tawerna Piąte Oko)
- Lista kombinacji (kodów) do unikalnych grobowców (Nekropolia)
- Jak skonstruować Pierścień Cieni (The Shadow Ring) | Torment Tides of Numenera
- Jak uciec z Sanktuarium Miel Avest? | Torment Tides of Numenera
- Jak dotrzeć do Placówki Handlowej i Wstąpienia w Wykwicie?
- Jak zdobyć skalpel do otwierania Paszcz w Wykwicie? | Torment Tides of Numenera
- Jak przejść przez Najniższą Komorę i dotrzeć do Serca Wykwitu?
- Gdzie jest skarbiec mordenów i jak się do niego dostać?
- Jak przejść przez Komorę Stazy (Spaczony Meander)? | Torment Tides of Numenera
- Jak pokonać konstrukta Czyhający Na Ofiary w Wykwicie?
- Lista retrospektorów (merecasters) | Torment Tides of Numenera
- Zagadki i ważne wydarzenia
- Torment: Tides of Numenera - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Arni2015 Legionista
Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek
taifang Chorąży
Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).
Arni2015 Legionista
Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość
Arni2015 Legionista
Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.
Arni2015 Legionista
Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca
Arni2015 Legionista
Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.
Arni2015 Legionista
Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.
Arni2015 Legionista
Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków
Arni2015 Legionista
Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.
alices Junior
TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
