Spotkasz tu kilku podwładnych Memoviry z pobocznego zadania "Pomruki niezadowolenia". Możesz załagodzić ich konflikt z mutantami, pomóc im w zabiciu mutantów, pozwolić na to żeby zginęli z rąk mutantów (oddal się od miejsca konfliktu) lub pomóc mutantom w ich zamordowaniu.
Wewnątrz zbiornika przebywa Gar-koto. Istota ta zleca poboczne zadanie "Nowonarodzona Paszcza".
Postacie te związane są z pobocznym questem "Podwójny kłopot" zleconym przez Qianne (M15.2).
Delny może pomóc ci w ustaleniu czego pragnie Paszcza - poboczne zadanie "Nowonarodzona Paszcza".
Możesz z nią porozmawiać na temat złożenia jej w ofierze Paszczy - poboczne zadanie "Nowonarodzona Paszcza".
Możesz ją zbadać i nakarmić w ramach pobocznego zadania "Nowonarodzona Paszcza" (gra pozwala dokonać tego na kilka sposobów). Doprowadzi to odblokowania portalu do Zaginionego Kotwicowiska.
Alternatywnie możesz użyć Międzywymiarowego Skalpela z pobocznego zadania "Rękojeść bez ostrza" (M16.6).
Przeszukaj konstrukta z pomocą Zwinnych rąk żeby zdobyć przekształcony przedmiot Kula Chiurga (przywracanie zdrowia przez 5 kolejnych tur).
Porozmawiaj z nim i daj mu się pożywić jednym z towarzyszy żeby doprowadzić do pojawienia się Kwherezimiana. Porozmawiaj na wszystkie tematy z tą postacią, a zdobędziesz 2 PD i zwiększysz swój poziom umiejętności Jedność z Nurtem.
Ściskacz - Możesz użyć Zwinnych rąk, by ukraść mu Muzyczną Kłodę. Pozwól też na to żeby udzielił bohaterowi lekcji, a zdobędziesz Starożytną Kostkę Duchów i Wieczny Płomień (wszystkie przedmioty to osobliwości, Kostkę można dokładniej obejrzeć).
Przeszukaj śmieci, a znajdziesz Zepsuty hełm Laskarów (przedmiot questowy).
To mała oddzielna lokacja. Spotkasz tu duchy i odnajdziesz dwie skrytki oraz panel kontrolny. Możesz porozmawiać z duchami (przydają się w queście "Nowonarodzona Paszcza"), powiedzieć im o Qianne (+2PD) i użyć Anamnezy żeby przenieść je do Labiryntu w umyśle głównego bohatera.
Na początku rozmowy lub później możesz wyjąć z urządzenia Międzywymiarowe Źródło Energii (przedmiot questowy potrzebny w queście "Rękojeść bez ostrza" - M16.6).
Mały Nihilesh (Small Nihilesh) M19 - mapa lokacji
Aktualizacja:
Powyższa mapa prezentuje Mały Nihilesh (Small Nihilesh) i jest on jedną z wielu lokacji wchodzących w skład ogromnego żyjącego tworu zwanego Wykwitem (Bloom). Podczas pobytu w Małym Nihileshu możesz dokończyć kilka zadań z innych lokacji oraz rozpocząć zupełnie nowe questy. Jeden z nich dotyczy odblokowania portalu przy Paszczy, co umożliwi drużynie przedostanie się do innej opcjonalnej lokacji - Zaginionego Kotwicowiska. Jest tu też przejście do Wnętrza Kateny, aczkolwiek ta miejscówka jest bardzo mała. Nie posiada oni unikalnej mapy w naszym poradniku i opisana została poniżej.
Kluczowe miejsca w Małym Nihileshu
1. Mutanci i zbiry Memoviry. Załączy się tu wydarzenie tuż po wejściu do dzielnicy Mały Nihilesh i wykonaniu kilku kroków do przodu. Spotkasz grupę podwładnych Memoviry z pobocznego zadania Pomruki niezadowolenia otoczonych przez mutanty. Możesz załagodzić ich konflikt z mutantami, pomóc im w zabiciu mutantów, pozwolić na to żeby zginęli z rąk mutantów (oddal się od miejsca konfliktu nie angażując się w jego rozwiązanie) lub pomóc mutantom w ich zamordowaniu.
2. Okrągły zbiornik. Wewnątrz zbiornika przebywa Gar-koto. Istota ta zleca poboczne zadanie Nowonarodzona Paszcza dotyczącej zbadania nieaktywnej Paszczy i odblokowania powiązanego z nią portalu.
5. Paszcza. Możesz ją zbadać i nakarmić w ramach pobocznego zadania Nowonarodzona Paszcza (gra pozwala dokonać tego na kilka sposobów - szczegóły w opisie przejścia wspomnianego questu). Alternatywnie możesz użyć Międzywymiarowego Skalpela z pobocznego zadania Rękojeść bez ostrza (M16.6) do otwarcia Paszczy. Wszystkie akcje doprowadzą do odblokowania portalu do Zaginionego Kotwicowiska. Same Kotwicowisko jest powiązane z questami Cena Dracogena (głównym) i Utkwiłeś na Obcym Wybrzeżu (pobocznym).
7. Aen-tozon. Porozmawiaj z nim i daj mu się pożywić jednym z towarzyszy żeby doprowadzić do pojawienia się Kwherezimiana. Porozmawiaj na wszystkie tematy z tą postacią, a zdobędziesz 2 PD i zwiększysz permanentnie swój poziom umiejętności Jedność z Nurtem.
8. Śmieci. Ściskacz - Możesz użyć Zwinnych rąk, by ukraść mu Muzyczną Kłodę. Pozwól też na to żeby udzielił bohaterowi lekcji, a zdobędziesz Starożytną Kostkę Duchów i Wieczny Płomień (wszystkie te przedmioty to osobliwości, przy czym Kostkę można dokładniej obejrzeć w inwentarzu).
Przeszukaj śmieci, a znajdziesz Zepsuty hełm Laskarów (przedmiot questowy, który przyda ci się po dotarciu do Zaginionego Kotwicowiska).
9. Wnętrze Kateny. To mała oddzielna lokacja. Spotkasz tu duchy i odnajdziesz dwie skrytki oraz panel kontrolny. Możesz porozmawiać z duchami po wejściu w interakcję z panelem (przydają się w queście Nowonarodzona Paszcza), powiedzieć im o Qianne (+2PD) i użyć Anamnezy żeby przenieść duchy do Labiryntu w umyśle głównego bohatera.
Na początku rozmowy z duchami lub w jej dalszej części możesz wyjąć z urządzenia Międzywymiarowe Źródło Energii (to przedmiot questowy potrzebny do zaliczenia pobocznego zadania Rękojeść bez ostrza - M16.6). W zależności od wybranego wariantu stanie się to możliwe od razu lub dopiero po skorzystaniu z kilku wybranych umiejętności.
0
Komentarze czytelników
Arni2015 Legionista
Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek
taifang Chorąży
Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).
Arni2015 Legionista
Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość
Arni2015 Legionista
Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.
Arni2015 Legionista
Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca
Arni2015 Legionista
Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.
Arni2015 Legionista
Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.
Arni2015 Legionista
Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków
Arni2015 Legionista
Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.
alices Junior
TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
