Spotkasz tu kilku podwładnych Memoviry z pobocznego zadania "Pomruki niezadowolenia". Możesz załagodzić ich konflikt z mutantami, pomóc im w zabiciu mutantów, pozwolić na to żeby zginęli z rąk mutantów (oddal się od miejsca konfliktu) lub pomóc mutantom w ich zamordowaniu.
Wewnątrz zbiornika przebywa Gar-koto. Istota ta zleca poboczne zadanie "Nowonarodzona Paszcza".
Postacie te związane są z pobocznym questem "Podwójny kłopot" zleconym przez Qianne (M15.2).
Delny może pomóc ci w ustaleniu czego pragnie Paszcza - poboczne zadanie "Nowonarodzona Paszcza".
Możesz z nią porozmawiać na temat złożenia jej w ofierze Paszczy - poboczne zadanie "Nowonarodzona Paszcza".
Możesz ją zbadać i nakarmić w ramach pobocznego zadania "Nowonarodzona Paszcza" (gra pozwala dokonać tego na kilka sposobów). Doprowadzi to odblokowania portalu do Zaginionego Kotwicowiska.
Alternatywnie możesz użyć Międzywymiarowego Skalpela z pobocznego zadania "Rękojeść bez ostrza" (M16.6).
Przeszukaj konstrukta z pomocą Zwinnych rąk żeby zdobyć przekształcony przedmiot Kula Chiurga (przywracanie zdrowia przez 5 kolejnych tur).
Porozmawiaj z nim i daj mu się pożywić jednym z towarzyszy żeby doprowadzić do pojawienia się Kwherezimiana. Porozmawiaj na wszystkie tematy z tą postacią, a zdobędziesz 2 PD i zwiększysz swój poziom umiejętności Jedność z Nurtem.
Ściskacz - Możesz użyć Zwinnych rąk, by ukraść mu Muzyczną Kłodę. Pozwól też na to żeby udzielił bohaterowi lekcji, a zdobędziesz Starożytną Kostkę Duchów i Wieczny Płomień (wszystkie przedmioty to osobliwości, Kostkę można dokładniej obejrzeć).
Przeszukaj śmieci, a znajdziesz Zepsuty hełm Laskarów (przedmiot questowy).
To mała oddzielna lokacja. Spotkasz tu duchy i odnajdziesz dwie skrytki oraz panel kontrolny. Możesz porozmawiać z duchami (przydają się w queście "Nowonarodzona Paszcza"), powiedzieć im o Qianne (+2PD) i użyć Anamnezy żeby przenieść je do Labiryntu w umyśle głównego bohatera.
Na początku rozmowy lub później możesz wyjąć z urządzenia Międzywymiarowe Źródło Energii (przedmiot questowy potrzebny w queście "Rękojeść bez ostrza" - M16.6).
Torment Tides of Numenera: Mały Nihilesh (Small Nihilesh) - mapa lokacji
Aktualizacja:
Powyższa mapa prezentuje Mały Nihilesh (Small Nihilesh) i jest on jedną z wielu lokacji wchodzących w skład ogromnego żyjącego tworu zwanego Wykwitem (Bloom). Podczas pobytu w Małym Nihileshu możesz dokończyć kilka zadań z innych lokacji oraz rozpocząć zupełnie nowe questy. Jeden z nich dotyczy odblokowania portalu przy Paszczy, co umożliwi drużynie przedostanie się do innej opcjonalnej lokacji - Zaginionego Kotwicowiska. Jest tu też przejście do Wnętrza Kateny, aczkolwiek ta miejscówka jest bardzo mała. Nie posiada oni unikalnej mapy w naszym poradniku i opisana została poniżej.
Kluczowe miejsca w Małym Nihileshu
1. Mutanci i zbiry Memoviry. Załączy się tu wydarzenie tuż po wejściu do dzielnicy Mały Nihilesh i wykonaniu kilku kroków do przodu. Spotkasz grupę podwładnych Memoviry z pobocznego zadania Pomruki niezadowolenia otoczonych przez mutanty. Możesz załagodzić ich konflikt z mutantami, pomóc im w zabiciu mutantów, pozwolić na to żeby zginęli z rąk mutantów (oddal się od miejsca konfliktu nie angażując się w jego rozwiązanie) lub pomóc mutantom w ich zamordowaniu.
2. Okrągły zbiornik. Wewnątrz zbiornika przebywa Gar-koto. Istota ta zleca poboczne zadanie Nowonarodzona Paszcza dotyczącej zbadania nieaktywnej Paszczy i odblokowania powiązanego z nią portalu.
5. Paszcza. Możesz ją zbadać i nakarmić w ramach pobocznego zadania Nowonarodzona Paszcza (gra pozwala dokonać tego na kilka sposobów - szczegóły w opisie przejścia wspomnianego questu). Alternatywnie możesz użyć Międzywymiarowego Skalpela z pobocznego zadania Rękojeść bez ostrza (M16.6) do otwarcia Paszczy. Wszystkie akcje doprowadzą do odblokowania portalu do Zaginionego Kotwicowiska. Same Kotwicowisko jest powiązane z questami Cena Dracogena (głównym) i Utkwiłeś na Obcym Wybrzeżu (pobocznym).
7. Aen-tozon. Porozmawiaj z nim i daj mu się pożywić jednym z towarzyszy żeby doprowadzić do pojawienia się Kwherezimiana. Porozmawiaj na wszystkie tematy z tą postacią, a zdobędziesz 2 PD i zwiększysz permanentnie swój poziom umiejętności Jedność z Nurtem.
8. Śmieci. Ściskacz - Możesz użyć Zwinnych rąk, by ukraść mu Muzyczną Kłodę. Pozwól też na to żeby udzielił bohaterowi lekcji, a zdobędziesz Starożytną Kostkę Duchów i Wieczny Płomień (wszystkie te przedmioty to osobliwości, przy czym Kostkę można dokładniej obejrzeć w inwentarzu).
Przeszukaj śmieci, a znajdziesz Zepsuty hełm Laskarów (przedmiot questowy, który przyda ci się po dotarciu do Zaginionego Kotwicowiska).
9. Wnętrze Kateny. To mała oddzielna lokacja. Spotkasz tu duchy i odnajdziesz dwie skrytki oraz panel kontrolny. Możesz porozmawiać z duchami po wejściu w interakcję z panelem (przydają się w queście Nowonarodzona Paszcza), powiedzieć im o Qianne (+2PD) i użyć Anamnezy żeby przenieść duchy do Labiryntu w umyśle głównego bohatera.
Na początku rozmowy z duchami lub w jej dalszej części możesz wyjąć z urządzenia Międzywymiarowe Źródło Energii (to przedmiot questowy potrzebny do zaliczenia pobocznego zadania Rękojeść bez ostrza - M16.6). W zależności od wybranego wariantu stanie się to możliwe od razu lub dopiero po skorzystaniu z kilku wybranych umiejętności.
- Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
- Torment Tides of Numenera: Opis przejścia
- Wykwit: Mały Nihilesh (Small Nihilesh)
- Torment Tides of Numenera: Mały Nihilesh (Small Nihilesh) - mapa lokacji
- Torment Tides of Numenera: Zaginione Kotwicowisko (Lost Anchorage) - mapa lokacji
- Torment Tides of Numenera: Nowonarodzona Paszcza (The Newborn Maw)
- Torment Tides of Numenera: Zazdrosne serca (Covetous Hearts)
- Torment Tides of Numenera: Znajome przestworza (Familiar Skies)
- Wykwit: Mały Nihilesh (Small Nihilesh)
- Torment Tides of Numenera: Opis przejścia
Komentarze czytelników
TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?
Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.
Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków
Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.
Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.
Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca
Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.
Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość
Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).
Masz absolutną rację, teraz już wiem dlaczego nie mogłam rozwiązać tej zagadki według wskazówek tutaj podanych, bo to jest po prostu ŹLE.
Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek
Bardzo ciekawa możliwość poprowadzenia zadania wyzwoleniec (praca dla Coty'ego).
Najlepszą opcją jest zatrudnienie naszego byłego niewolnika u Sundermanów. Zadanie zakończone (25PD) + po dwóch dniach odpoczynku dostaniemy od niego całkiem pożyteczny element ekwipunku. Potem zabijamy młodego Sundermana, dochodzi do paradoksu czasowego i mamy możliwość ponownego zatrudnienia Coty'ego (np. u Memoviry) za kolejne 25PD. Polecam wpis w dzienniku :)
Sanktuarium Pana Wcieleń. Jedną z opcji podczas klikania w lustra jest uwolnienie istoty Oom (pojawia się w Samotni) i odblokowanie zadania: Sługa Nurtów.
zadanie Niestabilne fundamenty, metodą pokojową także można dostać przekształcony przedmiot Hebanowe Oczy. Po wstępnej rozmowie z Ch'kektem trzeba porozmawiać z kartografem który odpowie na pytanie gdzie mogą przenieść się stychy by nie kopać pod miastem. Następnie rozmawiamy z Ch'kektem, mówimy o nowym miejscu dla stychów, perswazją prosimy o zaprzestanie kopania pod miastem. Ważne: nie proponujemy, innych bonusów dla stichów. Wracamy do Peliai, przekazujemy informację o odejściu stychów a na pytanie czy coś jeszcze obiecaliśmy stychom, odpowiadamy: nie.
Odesłałem Rhin. Czy jeśli chcę żeby potem się do mnie przyłączyła to powinienem trzymać wolne miejsce w drużynie dla niej czy mogę do tego czasu przywołać sobie kogoś za pomocą brązowej kuli?
Nie musisz trzymać wolnego miejsca. Rhin pojawi się w momencie, w którym akurat będziesz sam z powodów fabularnych, więc spokojnie przyzywaj sobie teraz drużynę.
Co od postaci w labiryncie, to można tam też nawiązać połączenie z panem Zaliwajło Zachlajmorda ARTAGLIO. Trzeba go zmusić, żeby pochłonęła go paszcza w w Spadzie Chirurga. Ta moc daje + 20% do ataków i zwiększa szansę na trafienia krytyczne dla wszystkich członów drużyny. Ogólnie bardzo przydatna
Ktoś miał problem z wyjściem z lokacji w Zadaniu Cena Dracogena. Po wykonaniu zadania
Chodzi Ci o to, że klikasz na wyjście z lokacji, a gra nie reaguje? Jeśli tak, to wspominaliśmy o tym w poradniku - to znany bug jeszcze z bety. Zwykle pomaga albo Load Game albo wielokrotnie wciskanie przycisku.
W trakcie gry pozyskujemy dodatkowe duchy do naszego labiryntu.
Utworzenie połączenia z poszczególnymi z nich (m.in. Serią, Choi czy Inifere) daje nam jakieś specjalne zdolności.
Gdzie można sprawdzić te zdolności? Co daje konkretne połączenie?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
