Wezwanie na wojnę (A Call to War) - poboczne zadanie | Torment Tides of Numenera
W tym rozdziale dowiesz się, jak przekonać postacie z Piątego Oka do Wiecznej Bitwy w Torment: Tides of Numenera.
Aktualizacja:
Sposób odblokowania: Rozmowa z Clarion w Tawernie Piąte Oko w dzielnicy Skraj Klifu (M10.1).

Clarion (M10.1) poprosi cię, żebyś pomógł zwerbować pięciorga weteranów wojennych, by wzięli udział w wiecznej wojnie. Wszyscy znajdują się w gospodzie. Są to kolejno:
- Dhama z Wykwitu - Musisz pomóc mu w pobocznym zadaniu Oczy Adwersarza. Wtedy bez namysłu zgodzi się przystąpić do wiecznej wojny.
- Theboros - Nie będzie on chciał porozmawiać na ten temat dopóki nie pomożesz Dhamie z Wykwitu w ramach zadania Oczy Adwersarza. Theboros ma pewien kłopot. W jego umyśle wyryte są Słowa Qra, które nie dają mu spokoju. Gdy poprosi cię o radę, możesz mu doradzić, by skończył ze sobą (brak bonusów, 3PD) lub przekonać go z pomocą Perswazji, że chcesz zamknąć Słowa Qra w swoim umyśle (4PD, mężczyzna przeżyje). Jeśli wybierzesz drugą opcję, mężczyzna zgodzi (konieczne będzie jednak jeszcze Zastraszenie) wziąć udział w wiecznej wojnie.
- Leto - Możesz przekonać go z pomocą Perswazji, ale dopiero po ukończeniu pobocznego zadania Oczy Adwersarza dla Dhamy z Wykwitu. Dostaniesz propozycję, by przejąć od postaci dar jasnowidzenia. W twoim umyśle zapiszą się tajemnicze słowa i Leto złoży obietnicę, że przypomnisz sobie o tych słowach w obliczu zdrady. Jeśli dołączy do wojny, nie poznasz tych słów.
- Feriok i Ziobe odmówią i nic ich nie przekona (musisz mimo wszystko z nimi porozmawiać żeby później móc zdać raport Clarion).
Po wszystkim pomów z Clarion. Jeśli zwerbujesz całą trójkę, zdobędziesz 80 błyszków i osobliwość - Kielich Pana. Zwerbowani opuszczą gospodę, a misja zakończy się sukcesem, za co zyskasz 40 PD.
0
- Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Skraj Klifu (Cliff's Edge)
- Mapa Skraju Klifu (Cliff's Edge) - M6 | Torment Tides of Numenera
- Tawerna Piąte Oko (Fifth Eye Tavern) M10 - mapa lokacji
- Niedoskonałe symulakrum (Flawed Simulacrum) - poboczne zadanie
- Niewidoczny przeciwnik (Hidden Enemy) - zadanie poboczne
- Oczy Adwersarza (Eyes of the Adversary) - zadanie poboczne
- Wezwanie na wojnę (A Call to War) - poboczne zadanie | Torment Tides of Numenera
- Kłopotliwa córka (Wayward Daughter) - zadanie poboczne
- Kłopotliwy syn (Wayward Son) - zadanie poboczne | Torment Tides of Numenera
- Szara imitacja (Ashen Imitation) - zadanie poboczne | Torment Tides of Numenera
- Skraj Klifu (Cliff's Edge)
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
Arni2015 Legionista
Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek
taifang Chorąży
Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).
Arni2015 Legionista
Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość
Arni2015 Legionista
Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.
Arni2015 Legionista
Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca
Arni2015 Legionista
Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.
Arni2015 Legionista
Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.
Arni2015 Legionista
Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków
Arni2015 Legionista
Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.
alices Junior
TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
