Torment: Tides of Numenera M7 - Karawanseraj
Torment: Tides of Numenera M7 - Karawanseraj
Dom Idylli
Idylla prowadzi tu gospodę. Możesz poprosić o odpoczynek i zregenerować siły. Opłata za skorzystanie z gospody to 20 błyszków za jednego członka drużyny. Wyczerp wszystkie opcje dialogowe, by dać się wprowadzić w trans. Zdobędziesz PD (za pierwszym razem) i powrócisz do Labiryntu.
Mistrz Rennio
W trakcie rozmowy możesz odblokować poboczne zadanie "Kradzież latającego okrętu".
W dalszej części gry Mistrz Rennio za opłatą zabierze cię do lokacji Valley of Dead Heroes.
Centralny plac
Omahdon - Osoba, z którą porozmawiać możesz by rozpocząć poboczne zadanie "Jedyna, prawdziwa miłość".
Srebrne sieroty - Możesz użyć Anamnezy lub Koncentracji, by spróbować się z nimi porozumieć. Możesz im dostarczać dowody na inteligentne zachowanie maszyn i zdobywać wartościowe nagrody.
Lokalizacja grzebienia
Miejsce, w którym znaleźć możesz grzebień wymagany do zadania "Jedyna, prawdziwa miłość".
Bar
Sylfida - Możesz wyczerpać wszystkie opcje dialogowe i rozwiązać jej zagadkę, by zdobyć PD.
Tarnach Hobbes - Wyczerp wszystkie tematy rozmowy, a otrzymasz PD.
Jaskinia Ostatnich Słów
Możesz tam dotrzeć dopiero podczas zaliczania głównego zadania "Chłodny, opanowany szelma". W jaskini skrywa się Matkina, którą możesz zrekrutować.
Kopuła
Możesz tu rozwiązać zagadkę (jej opis jest w innej części poradnika) i odblokować opcję teleportowania się po mieście. Do kopuły możesz dotrzeć tylko od strony Jaskini Ostatnich Słów.
Schody do dzielnicy: Skraj Klifu.
Most do dzielnicy: Plac Rządowy.
Błyszki, artefakt, osobliwość.

Karawanseraj (Caravanserai) M7 - mapa lokacji | Torment Tides of Numenera

Na tej stronie dowiesz się, gdzie odpocząć w Karawanseraj w Torment: Tides of Numenera oraz jak polecieć do Doliny Poległych Bohaterów.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Powyższa mapa prezentuje dzielnicę Karawanseraj (Caravanserai) zlokalizowaną na północno-wschodnim krańcu miasta Klify Sagusa. Dzielnica ta nie obfituje w tak wiele atrakcji jak pozostałe, aczkolwiek możesz tu spotkać kilka postaci niezależnych i rozpocząć kilka questów. Znajduje się tu też gospoda, dzięki której możesz odpocząć i zregenerować statystyki postaci. W dalszej części gry możesz użyć tu statku powietrznego by opuścić miasto. Z Karawanseraj możesz przenieść się do dwóch innych dzielnic - Skraju Klifu i Placu Rządowego.

Miejsce do odpoczynku w dzielnicy Karawanseraj

Musisz zapłacić 20 błyszków od łebka - Karawanseraj (Caravanserai) M7 - mapa lokacji | Torment Tides of Numenera - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Musisz zapłacić 20 błyszków "od łebka"

Skorzystanie z opcji odpoczynku w dzielnicy Karawanseraj jest możliwe od samego początku gry. Po dotarciu do tej dzielnicy musisz udać się do Domu Idylli (M7.1). Porozmawiaj z Idyllą. Odpoczynek kosztuje 20 błyszków od osoby.

Inne kluczowe miejsca w dzielnicy Karawanseraj

1. Dom Idylli. Idylla prowadzi tu gospodę. Możesz zapłacić za odpoczynek i zregenerować dzięki temu siły. Możesz także poprosić kobietę o wprowadzenie bohatera w trans. Za pierwszym razem dostaniesz dzięki temu PD. Oprócz tego jest to doskonała metoda żeby powracać do Labiryntu (umysłu bohatera) bez konieczności doprowadzania do śmierci bohatera np. w walce z przeciwnikami.

2. Mistrz Rennio. W trakcie rozmowy możesz odblokować poboczne zadanie Kradzież latającego okrętu. W dalszej części gry Mistrz Rennio za opłatą może zabrać drużynę do lokacji Dolina Poległych Bohaterów. Staje się to możliwe po ukończeniu pobocznego zadania Kradzież latającego okrętu i głównego zadania Chłodny, opanowany szelma. Z Mistrzem spotkasz się wtedy w ramach nowego głównego questu Na tropie konstruktora.

3. Centralny plac. Omahdon to osoba, z którą porozmawiać możesz by rozpocząć poboczne zadanie Jedyna, prawdziwa miłość.

W przypadku Srebrnych sierot warto użyć Anamnezy lub Koncentracji, by spróbować się z nimi porozumieć. Możesz im następnie zacząć dostarczać dowody na temat napotkanych w świecie gry inteligentnych maszyn:

  • Brygadziści z Bebechów - otrzymasz 3PD i enigmat Termodynamiczna Detonacja (Thermodynamic Detonation)
  • Sylfida z Karawanseraj - otrzymasz 3PD i klatkę Stillness Cage (osobliwość)
  • Ziobe z Tawerny Piąte Oko - otrzymasz 3PD i enigmat Uwięziony Pulsar (Imprisoned Pulsar)
  • Niezrównani (Peerless) z Lazaretu Zdławionego Echa - otrzymasz 3PD i artefakt Pierścienie Przewodzenia (Conduit Rings)

6. Jaskinia Ostatnich Słów. Możesz tam dotrzeć dopiero podczas zaliczania głównego zadania Chłodny, opanowany szelma. W jaskini skrywa się Matkina, którą możesz zrekrutować.

7. Kopuła. Możesz tu rozwiązać zagadkę (jej opis jest w innej części poradnika) i odblokować opcję teleportowania się po mieście. Do kopuły możesz dotrzeć tylko od strony Jaskini Ostatnich Słów.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2017-07-04
01:49

Arni2015 Legionista

Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek

Komentarz: Arni2015
2017-07-10
23:02

taifang Chorąży

Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).

Komentarz: taifang
2017-08-13
19:04

Arni2015 Legionista

Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość

Komentarz: Arni2015
2017-08-18
23:19

Arni2015 Legionista

Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.

Komentarz: Arni2015
2017-08-27
22:10

Arni2015 Legionista

Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca

Komentarz: Arni2015
2017-10-28
13:51

Arni2015 Legionista

Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.

Komentarz: Arni2015
2017-10-31
16:59

Arni2015 Legionista

Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.

Komentarz: Arni2015
2017-10-31
22:41

Arni2015 Legionista

Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków

Komentarz: Arni2015
2017-11-04
22:38

Arni2015 Legionista

Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.

Komentarz: Arni2015
2024-06-25
12:04

alices Junior

TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?

Komentarz: alices

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl