Rozpoczynasz tu eksplorację Gardzieli. Nie możesz powrócić do Świątyni Chili (M16.2) dopóki nie odnajdziesz Serca Wykwitu.
Możesz podjąć z nimi walkę (nie jest ona trudna) lub przenieść je do innej części Wykwitu po wejściu w interakcję z zachodnią Zbitką Językową (użyj Intelektu).
Możesz użyć Koncentracji żeby się do niego zbliżyć i następnie go ogłuszyć lub zabić. Zdobędziesz Syntowe Jajo (przedmiot questowy) i Automat z cukierkami. Obejrzenie automatu i ściśnięcie jego rączek pozwala zdobyć enigmat Pastelowo Niebieski Cukierek (regeneracja zdrowia i permanentne zwiększenie Intelektu o 1 punkt).
Możesz zatamować miejsca, w których spływa substancja (M23.5)(M23.6) oraz sabotować kanały (M23.11) i opróżnić dzięki temu zbiornik. Odblokuje to dziurę do Najniższej Komory (M24). Możesz od razu zejść lub użyć Posłusznej Liny (M23.12) żeby uniknąć obrażeń.
W pobliżu wiru stoi Siowan. Wyczerp wszystkie tematy rozmowy. Jeśli posiadasz Międzywymiarowy Skalpel to możesz go zabić (+2PD).
Możesz zatrzymać jej przepływ dzięki użyciu Sprayu Wypełniającego lub Bomby Wypełniającej (M23.10). Obniży to poziom substancji w zbiorniku z wirem.
Możesz zatrzymać jej przepływ dzięki użyciu Bomby Wypełniającej (M23.10) lub Syntowego Jaja (M23.3). Obniży to poziom substancji w zbiorniku z wirem.
Jeśli poświęciłeś Artaglio w Spadzie Chiurga (M18.1) do otwarcia Paszczy to możesz go tu spotkać. Możesz użyć na nim umiejętności Jedność z Nurtem (2PD) i zaprosić go do Labiryntu w umyśle bohatera (3PD).
Może się tu pojawić Paszcza jeśli wejdziesz w interakcję ze Zbitką Językową i użyjesz Intelektu. Możesz rozciąć Paszczę Międzywymiarowym Skalpelem i odblokować portal do Komnaty Kości (M23.9).
Możesz tu rozpocząć eksplorację Komnaty Kości po tym jak otworzysz Paszczę w Gardzieli (M23.8).
Możesz zbadać zbroję i zdobyć 2 przedmioty questowe - Spray Wypełniający i Bombę Wypełniającą (użyj Zwinnych rąk żeby pozyskać ten przedmiot).
Obok stoi Dakore. Możesz z nim porozmawiać.
Możesz użyć Zwinnych rąk i obniżyć poziom substancji w zbiorniku z wirem.
Jeśli poświęciłeś kogoś w Małym Nihilesh (M19.5) do otwarcia Paszczy to możesz tu spotkać tę osobę. Rozmowa może mieć pokojowy przebieg lub zakończy się walką.
Możesz podjąć walkę z Drapieżnymi Echami. Po pokonaniu ich zbadaj zwłoki obiekty. Odnajdziesz Posłuszną Linę, która może posłużyć do bezpiecznego zejścia przez dziurę w zbiorniku z wirem (M23.4).
Oprócz błyszków i przedmiotu jednorazowego użytku odnajdziesz tu też Pierścienie z Czarnego Kamienia. Zbadaj je żeby zdobyć enigmat Pierścienie Zdrajcy.
Możesz go dokładniej obejrzeć i użyć umiejętności Jedność z Nurtem by przywrócić jego aktywność.
Możesz użyć Zwinnych rąk żeby go otworzyć. Odblokuje to portal do Zapomnianej Niszy. W lokacji tej znajdziesz błyszki, Płynny Pancerz, enigmat Zmiatająca Rękawica, Gwiazdogogle i potężny Młot Galwaniczny (zbadaj szkielet).
Gardziel (The Cullet) i Komnata Kości (Chamber of Bones) M23
Aktualizacja:

Powyższa mapa prezentuje Gardziel (The Gullet) oraz Komnatę Kości (Chamber of Bones). Są to dwie części Wykwitu (ogromnego żyjącego organizmu), do których możesz dotrzeć dopiero po przystąpieniu do głównego zadania W głębiny. Staje się to konkretnie możliwe po doprowadzeniu do otwarcia się Paszczy w Świątyni Chili zlokalizowanej w Rozległych Trzewiach (M16.2). Dokładny opis jak tego dokonać znajduje się w omówieniu wspomnianego głównego questu.
Gardziel odwiedza się w drodze do Serca Wykwitu, którego odnalezienie jest jednym z najważniejszych celów questu W głębiny. W Gardzieli przebywa kilka wrogo nastawionych postaci, aczkolwiek stoczenie z nimi walk nie jest obowiązkowe. Możesz tu też odnaleźć trochę skarbów i część z nich skrywa mniejsza lokacja o nazwie Komnata Kości, do której możesz dotrzeć po otwarciu nowej Paszczy.
Uwaga - Po znalezieniu się w Gardzieli nie będziesz już mógł powrócić do Rozległych Trzewi, tak więc dobrze przygotuj się do podróży. To samo tyczy się zejścia do kolejnej dużej lokacji Wykwitu - Najniższej Komory (mapa M24). Po tym jak tam dotrzesz powrót do Gardzieli przestanie być możliwy. Wykorzystaj okazję i przy pierwszej wizycie pozbieraj wszystkie najcenniejsze przedmioty.
Kluczowe miejsca w Gardzieli i Komnacie Kości
2. Korytarz z Drapieżnymi Echami. Możesz podjąć z nimi walkę (nie są to zbyt wymagające potyczki) lub przenieść echa do innej części Wykwitu po wejściu w interakcję z zachodnią Zbitką Językową (konieczne jest zaliczenie próby z użycia Intelektu).
3. Morden. Możesz użyć Koncentracji żeby się do niego zbliżyć i następnie go ogłuszyć lub zabić. Zdobędziesz Syntowe Jajo (przedmiot questowy) i Automat z cukierkami. Obejrzenie automatu i ściśnięcie jego rączek pozwala zdobyć enigmat Pastelowo Niebieski Cukierek (regeneracja zdrowia i permanentne zwiększenie Intelektu o 1 punkt po użyciu enigmatu).
4. Wir. Możesz zatamować miejsca, w których spływa substancja (M23.5)(M23.6) oraz sabotować kanały (M23.11) i opróżnić dzięki temu zbiornik. Odblokuje to dziurę do Najniższej Komory (M24). Możesz od razu zejść do nowej lokacji lub użyć Posłusznej Liny (M23.12) żeby uniknąć obrażeń.
W pobliżu wiru stoi Siowan. Wyczerp wszystkie tematy rozmowy. Jeśli posiadasz Międzywymiarowy Skalpel to możesz go zabić (+2PD).
8. Paszcza do Komnaty Kości. Może się tu pojawić Paszcza jeśli wejdziesz w interakcję ze Zbitką Językową i zaliczysz próbę z użycia Intelektu. Możesz rozciąć Paszczę Międzywymiarowym Skalpelem i odblokować portal do Komnaty Kości (M23.9). Jest to niewielka opcjonalna lokacja, której pilnują Korpuskularne Paszcze.
10. Duża metalowa zbroja. Możesz zbadać zbroję i zdobyć 2 przedmioty questowe - Spray Wypełniający i Bombę Wypełniającą (użyj Zwinnych rąk żeby pozyskać drugi z wymienionych przedmiotów). Obok stoi Dakore. Możesz z nim porozmawiać.
12. Pomieszczenie z Drapieżnymi Echami. Jeśli poświęciłeś kogoś w Małym Nihilesh (M19.5) do otwarcia Paszczy to możesz tu spotkać tę osobę. Rozmowa może mieć pokojowy przebieg lub zakończy się walką.
Możesz podjąć walkę z Drapieżnymi Echami. Po pokonaniu ich zbadaj zwłoki obiekty. Odnajdziesz Posłuszną Linę, która może posłużyć do bezpiecznego zejścia przez dziurę w zbiorniku z wirem (M23.4).
15. Żołądek w Komnacie Kości. Możesz użyć Zwinnych rąk żeby go otworzyć. Odblokuje to portal do Zapomnianej Niszy. W lokacji tej znajdziesz błyszki, Płynny Pancerz, enigmat Zmiatająca Rękawica, Gwiazdogogle i potężny Młot Galwaniczny (zbadaj szkielet).
0
Komentarze czytelników
Arni2015 Legionista
Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek
taifang Chorąży
Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).
Arni2015 Legionista
Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość
Arni2015 Legionista
Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.
Arni2015 Legionista
Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca
Arni2015 Legionista
Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.
Arni2015 Legionista
Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.
Arni2015 Legionista
Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków
Arni2015 Legionista
Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.
alices Junior
TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
