Rodzaje i typy obrażeń | Torment Tides of Numenera
Aktualizacja:

Każda broń, czy umiejętność bojowa w grze zadaje określony typ obrażeń. Po najechaniu na broń, znajdziesz szereg ważnych informacji, które warto wziąć pod uwagę:
- Typ broni i bazową statystykę: każda z broni ma określony typ, może być lekką, średnią, czy ciężką bronią. Zauważ, że każda z postaci ma dane wyszkolenie we władaniu określonym orężem. Warto dobrać broń pod daną specjalizację, by postać była np. celniejsza z nią. Kolejną ważną informacją jest, która z głównych statystyk będzie wydawana w mechanizmie wysiłku, w czasie atakowania przeciwników. Zawsze dobieraj broń pod atrybut, który dominuje u danej postaci (Glewia -siła, Szelma -szybkość, Nano - intelekt).
- Bazowe obrażenia: Obok bazowych obrażeń znajdziesz informacje o ilości obrażeń bazowo (bez wydawania kolejnych punktów wysiłku) oraz typie obrażeń. W grze znajdziesz kilka typów obrażeń: fizyczny, energetyczny, chemiczny, mentalny i międzywymiarowy. Fizyczne obrażenia redukuje pancerz, a pozostały typ ataków - parametr odporności.
- Premia do obrażeń przy wysiłku - to bardzo ważny parametr. Wraz z kolejnym zdobywaniem progów doświadczenia, postacie zdobywają opcje dodatkowego dodania punktu wysiłku w czasie walk, czy interakcji. Tym samym, warto polować na bronie, które mają dużą premię na każdy wydany poziom wysiłku. Na powyższym obrazku widać, że broń ma bazowo 4 obrażenia. To dość niewiele, jednak jeśli zaatakujesz przeciwnika i wydasz cztery punkty z puli szybkość postać zada 4+12=16 punktów obrażeń.
- Dodatkowe stany i bonusy - niektóre bronie oferują dodatkowe bonusy, czy wywołują określone stany. Powyższa broń, przy ataku wywołuje stan: Zakłócenie Akustyczne, która obniża pancerz przeciwnika o 1.
?
0
Komentarze czytelników
Arni2015 Legionista
Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek
taifang Chorąży
Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).
Arni2015 Legionista
Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość
Arni2015 Legionista
Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.
Arni2015 Legionista
Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca
Arni2015 Legionista
Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.
Arni2015 Legionista
Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.
Arni2015 Legionista
Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków
Arni2015 Legionista
Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.
alices Junior
TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
