Torment: Tides of Numenera M18 - Wykwit: Spad Chiurga
Torment: Tides of Numenera M18 - Wykwit: Spad Chiurga
Paszcza
Musisz ją otworzyć żeby dotrzeć do Placówki Handlowej w ramach głównego zadania "Cena Dracogena". Możesz w tym celu spotkać się z Artaglio lub z Sheen. Alternatywnie możesz użyć Międzywymiarowego Skalpela z pobocznego zadania "Rękojeść bez ostrza" (M16.6).
Sheen
Możesz porozmawiać z Sheen na temat Paszczy i sposobu odblokowania portalu do Placówki Handlowej (główny quest "Cena Dracogena").
Możesz podzielić się z Sheen swoją psychiczną energią, a obniży ceny swoich towarów. Sheen sprzedaje różne enigmaty.
Demeray i Obervich
Możesz porozmawiać z nimi na temat możliwości przywrócenia wzroku Skourze - poboczne zadanie "Co wiatry porwały".
Obóz najemników
Możesz porozmawiać z Artaglio na temat Paszczy i po skorzystaniu z Perswazji/Zwodzenia lub po wygranym pojedynku z picia rumu nakłonić go do konfrontacji z Paszczą (główny quest "Cena Dracogena"). Odblokuje to portal do Placówki Handlowej. Alternatywnie możesz po wygranym pojedynku poprosić Artaglio o błyszki lub o prezent - Tarczę Dwóch Nieboskłonów.
Bourras
Możesz podarować mu 200 błyszków na zakup esencji od Sheen.
Przejście do: Rozległe Trzewia.
Portal do: Placówka Handlowa / Wstąpienie. Staje się on dostępny dopiero po tym jak uaktywnisz Paszczę.

Spad Chiurga (Chiurgeon Slump) M18 - mapa lokacji

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Powyższa mapa prezentuje Spad Chiurga (Chiurgeon Slump) i jest to jeden z obszarów wchodzących w skład odwiedzanego w dalszej części gry ogromnego żyjącego organizmu zwanego Wykwitem (Bloom). Wizyta w tej lokacji jest obowiązkowa, gdyż musisz tu odblokować portal prowadzący do Placówki Handlowej i Wstąpienia, których odwiedzenie jest częścią głównego questu Cena Dracogena. Oprócz tego możesz tu dokonać zakupów i spotkać się z chirurgami powiązanymi z jednym z pobocznych questów.

Kluczowe miejsca w Spadzie Chiurga

1. Paszcza. Musisz ją otworzyć żeby dotrzeć do Placówki Handlowej w ramach głównego zadania Cena Dracogena. Możesz w tym celu spotkać się z Artaglio lub z Sheen. Alternatywnie możesz użyć Międzywymiarowego Skalpela z pobocznego zadania Rękojeść bez ostrza (M16.6).

2. Sheen. Możesz porozmawiać z Sheen na temat Paszczy i sposobu odblokowania portalu do Placówki Handlowej (główny quest Cena Dracogena). Możesz również podzielić się z Sheen swoją psychiczną energią, a obniży ceny swoich towarów. Sheen sprzedaje różnorakie enigmaty.

4. Obóz najemników. Możesz porozmawiać z Artaglio na temat Paszczy i po skorzystaniu z Perswazji/Zwodzenia lub po wygranym pojedynku z picia rumu nakłonić go do konfrontacji z Paszczą (główny quest Cena Dracogena). Odblokuje to portal do Placówki Handlowej. Alternatywnie możesz po wygranym pojedynku poprosić Artaglio o błyszki lub o prezent - Tarczę Dwóch Nieboskłonów (pancerz 5, odporność 5, uniki +25%).

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2017-07-04
01:49

Arni2015 Legionista

Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek

Komentarz: Arni2015
2017-07-10
23:02

taifang Chorąży

Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).

Komentarz: taifang
2017-08-13
19:04

Arni2015 Legionista

Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość

Komentarz: Arni2015
2017-08-18
23:19

Arni2015 Legionista

Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.

Komentarz: Arni2015
2017-08-27
22:10

Arni2015 Legionista

Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca

Komentarz: Arni2015
2017-10-28
13:51

Arni2015 Legionista

Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.

Komentarz: Arni2015
2017-10-31
16:59

Arni2015 Legionista

Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.

Komentarz: Arni2015
2017-10-31
22:41

Arni2015 Legionista

Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków

Komentarz: Arni2015
2017-11-04
22:38

Arni2015 Legionista

Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.

Komentarz: Arni2015
2024-06-25
12:04

alices Junior

TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?

Komentarz: alices

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl