Tybir - Złamane Serca (Broken Hearts)
Aktualizacja:
Sposób odblokowania: Automatycznie po przybyciu do Wykwitu i wysłuchaniu rozmowy z Dracogenem i Tybirem (M15.1).
Uwaga - Zadanie to jest powiązane z postacią Tybira (jednego z potencjalnych członków drużyny). Odblokuje się ono tylko jeśli Tybir dotrze wraz z drużyną do Dziedzińca Memoviry w Wykwicie.

Jeżeli Tybir towarzyszył ci w podróży do Wykwitu (tzn. jeśli nie zostawiłeś go w Klifach Sagusa) to tuż po dotarciu na Dziedziniec Memoviry weźmie on udział w pierwszej rozmowie z Dracogenem (M15.1) (tej, która rozpoczyna również główne zadanie Cena Dracogena). Dracogen rozpozna w trakcie spotkania Tybira i poruszy temat jego byłego kochanka Auvigne'a. Otrzymasz pierścień Tybira i odblokowane zostanie opisywane zadanie, które będzie dotyczyło ustalenia co stało się z Auvignem.
Questem tym możesz zająć się od razu lub w dowolnym momencie w dalszej części pobytu w Wykwicie. Musisz w tym celu porozmawiać z Tybirem. W trakcie rozmowy skup się oczywiście na temacie jego byłego kochanka. Tybir stwierdzi, że wyczuwa obecność Auvigne'a w Małym Nihileshu.

Dotrzyj do dzielnicy Mały Nihilesh. Musisz tu ponownie porozmawiać z Tybirem, dzięki czemu po raz drugi będzie on mógł nakierować Cię na ślady obecności Auvigne'a. Tym razem towarzysz zasugeruje odnalezienie postaci przegrzebującej śmieci w tej lokacji.
Poszukiwana osoba to Ściskacz i przebywa on w pobliżu składowiska śmieci w północno-wschodniej części Nihileshu (M19.8). Zagadaj do niego i porusz temat Auvigne'a. Od Ściskacza dowiesz się, że osoba, która upuściła drugi pierścień przebywa w Świątyni Chili.

Udaj się teraz do Rozległych Trzewi. We wschodniej części tej mapy znajduje się poszukiwane wejście do Świątyni Chili (M16.2). W tej lokacji czeka Cię z kolei rozmowa z Ragminem, w trakcie której Tybir wpadnie w szał na wieści o śmierci Auvigne'a i tym jak potraktowane zostały jego zwłoki. Możesz zachować się na dwa sposoby - pozwolić Tybirowi na zamordowanie Ragmina (nie angażuj się wtedy w tę konfrontację) lub użyć Siły żeby powstrzymać Tybira przed pozbawieniem Ragmina życia.
Niezależnie jak się zachowałeś powróć do Dracogena z zamiarem odbycia z nim rozmowy kończącej ten quest. Spotkanie to ma bardzo liniowy przebieg i za ukończenie zadania otrzymasz 25 PD.

Epilog: Niezależnie od tego czy podjąłeś się tego zadania czy je zignorowałeś możesz doprowadzić do spotkania z Auvignem po tym jak po zaliczeniu głównego zadania W głębiny wylądujesz głównym bohaterem w Samotni. Możesz wtedy odwiedzić Meander Oazy, w którym będą m.in. przebywali Tybir i Auvigne. Niezależnie od wybieranych opcji dialogowych Tybir powróci do drużyny, a także otrzymasz 40 PD i Połączone pierścienie Tybira (ozdoba dostępna wyłącznie dla Tybira, oferuje +3 do Zdrowia i +10% do szansy na krytyczny sukces dla wszystkich testów).
0
Komentarze czytelników
Arni2015 Legionista
Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek
taifang Chorąży
Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).
Arni2015 Legionista
Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość
Arni2015 Legionista
Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.
Arni2015 Legionista
Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca
Arni2015 Legionista
Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.
Arni2015 Legionista
Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.
Arni2015 Legionista
Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków
Arni2015 Legionista
Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.
alices Junior
TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
