Czerwone kręgi (Circles in Red) - zadanie poboczne | Torment Tides of Numenera
W tym rozdziale dowiesz się, jak dotrzeć do siedziby Dendra O'hur oraz poznasz sposoby na odkrycie sprawcy morderstw z Bebechów.
Aktualizacja:
Sposób odblokowania: Rozmowa z Baryłą w Bebechach (M4.8).

By odblokować zadanie, trzeba wejść w dyskusję z Baryłą, mężczyzną zlokalizowanym w południowej części dzielnicy Bebechy (M4.8). (powinien się on pojawić w tym miejscu po zaliczeniu głównego zadania Upadek na ziemię). Podczas dyskusji dowiesz się, iż w Bebechach doszło do morderstwa - w miejscu widocznym za postacią, z którą rozmawiasz znajduje się wielka plama krwi. Podczas dyskusji wyraź chęć sprawdzenia miejsca zbrodni, a Baryła niechętnie udzieli ci wstępu. Do dalszej części zadania potrzebna będzie Matkina - do drużyny dołączyć ją możesz po ukończeniu zadania Chłodny, opanowany szelma.
Wejdź w interakcję z plamą i wybierz pierwszą opcję dialogową. Otrzymasz 2 punkty doświadczenia, a Matkina powie ci, byś zbadał teraz krąg na ścianie. Zrób tak wybierając tym razem drugą opcję dialogową. Przy kolejnym wyborze kliknij na "Surrender to the memory." Otrzymasz informację, że zabójcą może być jeden z członków Dendra O'hur. Ich siedziba, Świątynia, znajduje się w Bebechach (M4.5). Udaj się teraz tam.
Porozmawiaj ze znajdującymi się tam osobami, ale będą niechętne do rozmowy. Teraz trzeba rozpocząć konwersację z Imbitu, mężczyzną zlokalizowanym po prawej stronie pomieszczenia. Przeklikaj dostępne opcje dialogowe, a rozmówca zgodzi się, byś porozmawiał o morderstwie z resztą członków. Tak też trzeba uczynić - wypytaj wszystkich o okoliczności morderstwa i o to, kim mógł być morderca.
Po rozmowach, porozmawiaj z Imbitu i powiedz, że wiesz kto jest winny. Następnie udaj się do Baryły i wskaż podejrzanego. Jeśli wskażesz Młota lub G'zei, zostaną oni powieszeni - są jednak niewinni. Sprawcą jest Kiyatawa i to ją warto wskazać. Niestety, kobieta przejrzała twoje zamiary i zbiegła nim dała się pochwycić strażnikom. Zyskasz 40 PD i Baryła cię poprosi, byś kiedyś wymierzył sprawiedliwość kobiecie.

Alternatywne rozwiązanie: Zadanie to ma charakter czasowy, tj. za każdym razem gdy udasz się na odpoczynek seryjny morderca zabije kolejną osobę. O nowym morderstwie każdorazowo zostaniesz poinformowany przez posłańca. Będziesz mógł wtedy powrócić do Bebechów żeby ponownie porozmawiać z Baryłą i obejrzeć nowe miejsce zbrodni. Oto lista osób, które mogą zginąć:
- Szelma Qeek (M4.11) (warto zadbać o to żeby przed ewentualną śmiercią wyłowić dla niej enigmat lub przynajmniej żeby z nią porozmawiać)
- Manth Pa (nie jest to ważna postać)
- Mechela (M4.10) (warto zadbać o to żeby przed ewentualną śmiercią zakupić od handlarki wszystkie wartościowe przedmioty)
Jeśli nie zdołasz na czas wytropić Kiyatawy to po zamordowaniu przez nią ostatniej osoby z powyższej listy otrzymasz informację od Baryły, że zabójczyni uciekła z miasta. Quest zniknie z listy aktywnych zadań i zostanie oznaczony jako zawalona misja.

Epilog: Niezależnie od tego w jaki sposób zakończył się quest możesz odnaleźć Kiyatawę w dalszej części gry. Będzie ona mianowicie przebywała w lokacji o nazwie Wieczne Wrota, czyli w jednym z obszarów odwiedzanych po dotarciu do Nekropolii w Dolinie Poległych Bohaterów. Kiyatawa będzie stała obok Inifere. Możesz odbyć z nią krótką rozmowę i poznać powody, dla których mordowała niewinne osoby. Możesz też zostać przez nią zaatakowany jeśli doprowadzisz do konfrontacji z Inifere.
0
- Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Bebechy (Underbelly)
- Bebechy (Underbelly) M4 - mapa lokacji | Torment Tides of Numenera
- Siedliszcze Stychów (Sticha Lair) i Zasypane Rozwidlenie (Buried Crossroads)
- Chłodny, opanowany szelma (The Cold, Calculating Jack) - główne zadanie
- Niestabilne fundamenty (Shaky Foundations) - zadanie poboczne
- Potomstwo Brygadzisty (Foreman's Brood) - zadanie poboczne
- Czerwone kręgi (Circles in Red) - zadanie poboczne | Torment Tides of Numenera
- Bebechy (Underbelly)
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
Arni2015 Legionista
Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek
taifang Chorąży
Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).
Arni2015 Legionista
Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość
Arni2015 Legionista
Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.
Arni2015 Legionista
Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca
Arni2015 Legionista
Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.
Arni2015 Legionista
Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.
Arni2015 Legionista
Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków
Arni2015 Legionista
Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.
alices Junior
TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
