Torment Tides of Numenera: Czerwone kręgi (Circles in Red) - zadanie poboczne

W tym rozdziale dowiesz się, jak dotrzeć do siedziby Dendra O'hur oraz poznasz sposoby na odkrycie sprawcy morderstw z Bebechów.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Sposób odblokowania: Rozmowa z Baryłą w Bebechach (M4.8).

Miejsce rozpoczęcia zadania Czerwone Kręgi - Czerwone kręgi (Circles in Red) - zadanie poboczne | Torment Tides of Numenera - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Miejsce rozpoczęcia zadania Czerwone Kręgi

By odblokować zadanie, trzeba wejść w dyskusję z Baryłą, mężczyzną zlokalizowanym w południowej części dzielnicy Bebechy (M4.8). (powinien się on pojawić w tym miejscu po zaliczeniu głównego zadania Upadek na ziemię). Podczas dyskusji dowiesz się, iż w Bebechach doszło do morderstwa - w miejscu widocznym za postacią, z którą rozmawiasz znajduje się wielka plama krwi. Podczas dyskusji wyraź chęć sprawdzenia miejsca zbrodni, a Baryła niechętnie udzieli ci wstępu. Do dalszej części zadania potrzebna będzie Matkina - do drużyny dołączyć ją możesz po ukończeniu zadania Chłodny, opanowany szelma.

Wejdź w interakcję z plamą i wybierz pierwszą opcję dialogową. Otrzymasz 2 punkty doświadczenia, a Matkina powie ci, byś zbadał teraz krąg na ścianie. Zrób tak wybierając tym razem drugą opcję dialogową. Przy kolejnym wyborze kliknij na "Surrender to the memory." Otrzymasz informację, że zabójcą może być jeden z członków Dendra O'hur. Ich siedziba, Świątynia, znajduje się w Bebechach (M4.5). Udaj się teraz tam.

Porozmawiaj ze znajdującymi się tam osobami, ale będą niechętne do rozmowy. Teraz trzeba rozpocząć konwersację z Imbitu, mężczyzną zlokalizowanym po prawej stronie pomieszczenia. Przeklikaj dostępne opcje dialogowe, a rozmówca zgodzi się, byś porozmawiał o morderstwie z resztą członków. Tak też trzeba uczynić - wypytaj wszystkich o okoliczności morderstwa i o to, kim mógł być morderca.

Po rozmowach, porozmawiaj z Imbitu i powiedz, że wiesz kto jest winny. Następnie udaj się do Baryły i wskaż podejrzanego. Jeśli wskażesz Młota lub G'zei, zostaną oni powieszeni - są jednak niewinni. Sprawcą jest Kiyatawa i to ją warto wskazać. Niestety, kobieta przejrzała twoje zamiary i zbiegła nim dała się pochwycić strażnikom. Zyskasz 40 PD i Baryła cię poprosi, byś kiedyś wymierzył sprawiedliwość kobiecie.

Jeśli się nie pośpieszysz to w Bebechach będzie dochodziło do kolejnych morderstw - Czerwone kręgi (Circles in Red) - zadanie poboczne | Torment Tides of Numenera - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Jeśli się nie pośpieszysz to w Bebechach będzie dochodziło do kolejnych morderstw

Alternatywne rozwiązanie: Zadanie to ma charakter czasowy, tj. za każdym razem gdy udasz się na odpoczynek seryjny morderca zabije kolejną osobę. O nowym morderstwie każdorazowo zostaniesz poinformowany przez posłańca. Będziesz mógł wtedy powrócić do Bebechów żeby ponownie porozmawiać z Baryłą i obejrzeć nowe miejsce zbrodni. Oto lista osób, które mogą zginąć:

  • Szelma Qeek (M4.11) (warto zadbać o to żeby przed ewentualną śmiercią wyłowić dla niej enigmat lub przynajmniej żeby z nią porozmawiać)
  • Manth Pa (nie jest to ważna postać)
  • Mechela (M4.10) (warto zadbać o to żeby przed ewentualną śmiercią zakupić od handlarki wszystkie wartościowe przedmioty)

Jeśli nie zdołasz na czas wytropić Kiyatawy to po zamordowaniu przez nią ostatniej osoby z powyższej listy otrzymasz informację od Baryły, że zabójczyni uciekła z miasta. Quest zniknie z listy aktywnych zadań i zostanie oznaczony jako zawalona misja.

Kiyatawa jest w lokacji Wieczne Wrota - Czerwone kręgi (Circles in Red) - zadanie poboczne | Torment Tides of Numenera - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Kiyatawa jest w lokacji Wieczne Wrota

Epilog: Niezależnie od tego w jaki sposób zakończył się quest możesz odnaleźć Kiyatawę w dalszej części gry. Będzie ona mianowicie przebywała w lokacji o nazwie Wieczne Wrota, czyli w jednym z obszarów odwiedzanych po dotarciu do Nekropolii w Dolinie Poległych Bohaterów. Kiyatawa będzie stała obok Inifere. Możesz odbyć z nią krótką rozmowę i poznać powody, dla których mordowała niewinne osoby. Możesz też zostać przez nią zaatakowany jeśli doprowadzisz do konfrontacji z Inifere.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2024-06-25
12:04

alices Junior

TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?

Komentarz: alices
2017-11-04
22:38

Arni2015 Legionista

Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.

Komentarz: Arni2015
2017-10-31
22:41

Arni2015 Legionista

Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków

Komentarz: Arni2015
2017-10-31
16:59

Arni2015 Legionista

Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.

Komentarz: Arni2015
2017-10-28
13:51

Arni2015 Legionista

Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.

Komentarz: Arni2015
2017-08-27
22:10

Arni2015 Legionista

Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca

Komentarz: Arni2015
2017-08-18
23:19

Arni2015 Legionista

Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.

Komentarz: Arni2015
2017-08-13
19:04

Arni2015 Legionista

Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość

Komentarz: Arni2015
2017-07-10
23:02

taifang Chorąży

1

Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).

Komentarz: taifang
2024-06-25
12:11

alices Junior

1

Masz absolutną rację, teraz już wiem dlaczego nie mogłam rozwiązać tej zagadki według wskazówek tutaj podanych, bo to jest po prostu ŹLE.

Komentarz: alices
2017-07-04
01:49

Arni2015 Legionista

1

Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek

Komentarz: Arni2015
2017-07-02
05:09

adigor Junior

Bardzo ciekawa możliwość poprowadzenia zadania wyzwoleniec (praca dla Coty'ego).
Najlepszą opcją jest zatrudnienie naszego byłego niewolnika u Sundermanów. Zadanie zakończone (25PD) + po dwóch dniach odpoczynku dostaniemy od niego całkiem pożyteczny element ekwipunku. Potem zabijamy młodego Sundermana, dochodzi do paradoksu czasowego i mamy możliwość ponownego zatrudnienia Coty'ego (np. u Memoviry) za kolejne 25PD. Polecam wpis w dzienniku :)

Komentarz: adigor
2017-06-24
23:30

Arni2015 Legionista

Sanktuarium Pana Wcieleń. Jedną z opcji podczas klikania w lustra jest uwolnienie istoty Oom (pojawia się w Samotni) i odblokowanie zadania: Sługa Nurtów.

Komentarz: Arni2015
2017-06-24
21:12

Arni2015 Legionista

zadanie Niestabilne fundamenty, metodą pokojową także można dostać przekształcony przedmiot Hebanowe Oczy. Po wstępnej rozmowie z Ch'kektem trzeba porozmawiać z kartografem który odpowie na pytanie gdzie mogą przenieść się stychy by nie kopać pod miastem. Następnie rozmawiamy z Ch'kektem, mówimy o nowym miejscu dla stychów, perswazją prosimy o zaprzestanie kopania pod miastem. Ważne: nie proponujemy, innych bonusów dla stichów. Wracamy do Peliai, przekazujemy informację o odejściu stychów a na pytanie czy coś jeszcze obiecaliśmy stychom, odpowiadamy: nie.

Komentarz: Arni2015
2017-03-18
23:08

mohenjodaro Legend

mohenjodaro

Odesłałem Rhin. Czy jeśli chcę żeby potem się do mnie przyłączyła to powinienem trzymać wolne miejsce w drużynie dla niej czy mogę do tego czasu przywołać sobie kogoś za pomocą brązowej kuli?

Komentarz: mohenjodaro
2017-03-20
15:41

Zmroku Konsul

1
Zmroku

Nie musisz trzymać wolnego miejsca. Rhin pojawi się w momencie, w którym akurat będziesz sam z powodów fabularnych, więc spokojnie przyzywaj sobie teraz drużynę.

Komentarz: Zmroku
2017-03-17
09:55

Sir Elton Chorąży

😜

Co od postaci w labiryncie, to można tam też nawiązać połączenie z panem Zaliwajło Zachlajmorda ARTAGLIO. Trzeba go zmusić, żeby pochłonęła go paszcza w w Spadzie Chirurga. Ta moc daje + 20% do ataków i zwiększa szansę na trafienia krytyczne dla wszystkich członów drużyny. Ogólnie bardzo przydatna

Komentarz: Sir Elton
2017-03-16
05:02

diego1818 Legionista

Ktoś miał problem z wyjściem z lokacji w Zadaniu Cena Dracogena. Po wykonaniu zadania

Komentarz: diego1818
2017-03-16
14:25

Zmroku Konsul

Zmroku

Chodzi Ci o to, że klikasz na wyjście z lokacji, a gra nie reaguje? Jeśli tak, to wspominaliśmy o tym w poradniku - to znany bug jeszcze z bety. Zwykle pomaga albo Load Game albo wielokrotnie wciskanie przycisku.

Komentarz: Zmroku
2017-03-11
13:47

mohenjodaro Legend

mohenjodaro

W trakcie gry pozyskujemy dodatkowe duchy do naszego labiryntu.

Utworzenie połączenia z poszczególnymi z nich (m.in. Serią, Choi czy Inifere) daje nam jakieś specjalne zdolności.

Gdzie można sprawdzić te zdolności? Co daje konkretne połączenie?

Komentarz: mohenjodaro

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl