Postać, z którą porozmawiać trzeba w ramach zadania głównego "Upadek na ziemię".
Przebywają tu Mimeon i przywódczyni kultystów Kasmina. Musisz porozmawiać z nią w ramach zadania "Upadek na ziemię". Naprawa zegara jest częścią tego questu.
Po zaliczeniu zadania "Upadek na ziemię" możesz poprosić Mimeona o odpoczynek (kosztuje on 40 błyszków dla osób spoza bractwa). Możesz też podać się za Zmieniającego się Boga lub rozpocząć zadanie z dołączenia do kultu - "Wyznawcy Pana Wcieleń". W obu przypadkach nagrody to darmowy odpoczynek.
Po zaliczeniu zadania "Upadek na ziemię" możesz handlować z Mimeonem i Kasminą. Sprzedają przedmioty jednorazowego użytku i przekształcone przedmioty.
Jeden z trzech obiektów połączonych z dużym zegarem zlokalizowanym na północnym krańcu dzielnicy Mały Rynek. Powiązany jest on z zadaniem "Upadek na ziemię".
Jeden z trzech obiektów połączonych z dużym zegarem zlokalizowanym na północnym krańcu dzielnicy Mały Rynek. Powiązany jest on z zadaniem "Upadek na ziemię".
Jeden z trzech obiektów połączonych z dużym zegarem zlokalizowanym na północnym krańcu dzielnicy Mały Rynek. Powiązany jest on z zadaniem "Upadek na ziemię".
Postać, od której otrzymasz zadanie poboczne "Beleazar i bestia".
Bestia w klatce, o którą toczy się spór podczas pobocznego zadania "Beleazar i bestia". Próba dotknięcia klatki doprowadzi do otrzymania obrażeń.
Możesz uwolnić nyktemerona po rozmowie z Beleazarem i użyciu grudki teleportacyjnej. Potwór dotrze do Rafy Upadłych Światów (M2.3).
Para postaci, które strzegą bestii zamkniętej za polem siłowym. Możesz zapłacić 25 błyszków za prawo do obejrzenia nyktemerona lub potargować się.
Możesz porozmawiać z mężczyznami i "podkablować" Beleazara, by zakończyć zadanie "Beleazar i bestia".
Wyczerp wszystkie opcje dialogowe, by zdobyć dodatkowe PD.
Rzeźbiarz, z którym rozmowa rozpoczyna poboczne zadanie "Ofiara rozpaczy". Możesz użyć Anamnezy i zdobyć dodatkowe PD.
Falinda to sprzedawczyni książek. Kobieta poprosi cię o odnalezienie jednej z jej ksiąg, co rozpocznie poboczne zadanie "Pożyczone i zgubione".
Sprzedawca uzbrojenia oferuje na sprzedaż broń białą, broń dystansową i tarcze.
Miejsce, w którym znajdziesz Tybira. Rozmowa z nim rozpocznie poboczne zadanie "Ułaskawienie". Tybir może dołączyć do drużyny.
Przebywa tu też Nadzorca Yeen. Możesz z nim porozmawiać na temat Risa.
Obszar gdzie wykonywana jest egzekucja na Risie. Możesz mu pomóc w ramach pobocznego zadania "Ułaskawienie".
Możesz spotkać się z Pratą w ramach głównego zadania "Upadek na ziemię". Osoba ta jest też handlarzem. Prata sprzedaje przedmioty jednorazowego użytku oraz enigmaty. Możesz dać Pracie kryształowy odłamek ze Zniszczonej Kopuły (M1.1).
Po okolicy biega chłopczyk Jherem. Możesz go dokładnie przepytać i zdobyć PD.
Tol Maguur jest handlarką niewolników. Tol Maguur może ci zlecić poboczne zadanie "Ukochany niewolnik".
Możesz porozmawiać z nim i zdobyć 2 PD.
Obok Genocyda jest urządzenie. Użyj na nim Anamnezy, by zdobyć 2 PD.
Możesz umieścić kamienie w kanistrze i zdobyć enigmat Shade of the Desert Sun lub Conflict Advisor.
Użyj Zwinnych rąk na kanistrze lub zniszcz kamienie, by zdobyć błyszki.
Możesz odpowiedzieć na kilka jego pytań.
Mapa Mały Rynek M3 - Circus Minor - mapa lokacji | Torment Tides of Numenera
W tym rozdziale dowiesz się, jak odnaleźć wszystkie zadania i questy na Małym Rynku w Torment: Tides of Numenera.
Aktualizacja:
Powyższa mapa prezentuje dzielnicę Mały Rynek (Circus Minor), gdzie spędzisz najwięcej czasu i gdzie do zrobienia jest najwięcej rzeczy. W lokacji znaleźć można całą masę postaci niezależnych, z których spora część zaoferuje ci dodatkowe, opcjonalne zadanie. Jest tutaj także możliwość wcielenia do drużyny nowego kompana - Tybira. Z lokacji tej możesz dostać się do Placu Rządowego, Rafy Upadłych Światów, Bebechów i Skraju Klifu.
Miejsce do odpoczynku w dzielnicy Mały Rynek

Skorzystanie z opcji odpoczynku w dzielnicy Mały Rynek jest utrudnione. Najłatwiej możesz sobie go odblokować docierając do Kasminy i Mimeona stojących przy zegarze słonecznym (M3.2) i podając się w trakcie rozmowy z nimi za Pana Wcieleń (Changing God). Jeśli z kolei poinformujesz ich, że nie jesteś Panem Wcieleń, to sprawy się znacznie skomplikują. Musisz w takiej sytuacji przede wszystkim zaczekać aż ukończysz główne zadanie Upadek na ziemię. Możesz wtedy powrócić w okolice naprawionego zegara słonecznego i poprosić Mimeona o możliwość odpoczynku. Domyślnie Mimeon zażąda zapłaty w wysokości 40 błyszków. Jeśli nie chcesz za każdym razem uiszczać opłaty to możesz rozwiązać ten problem zaliczając poboczny quest z dołączenia do kultu - Wyznawcy Pana Wcieleń. Od momentu dołączenia do Bractwa odpoczynek w ich obozowisku będzie darmowy.
Kluczowe miejsca w dzielnicy Mały Rynek
1. Otero. Postać, z którą porozmawiać trzeba w ramach zadania Upadek na ziemię.
2. Zegar. Przebywają tu Mimeon i przywódczyni kultystów Wyznawców Pana Wcieleń Kasmina. Musisz porozmawiać z nią w ramach zadania Upadek na ziemię. Naprawa zegara jest częścią tego questu.
Od momentu zaliczenia zadania Upadek na ziemię możesz odpoczywać w tej lokacji (akcja ta kosztuje 40 błyszków). Możesz też wykonać zadanie Wyznawcy Pana Wcieleń z dołączenia do kultu (tylko jeśli nie podałeś się za Pana Wcieleń).
Od momentu zaliczenia zadania Upadek na ziemię możesz także handlować z Mimeonem i Kasminą. Sprzedają przedmioty jednorazowego użytku i przekształcone przedmioty.
3, 4, 5. Miejsca powiązane z zagadką z zegarem. Zagadka z zegarem słonecznym zlecana jest przez Kasminę w ramach zadania Upadek na ziemię. Musisz wejść w interakcję z każdym z obiektów i wykonać poprawne czynności (szczegóły w opisie przejścia wspomnianego questu).
6. Beleazar. Człowiek, u którego rozpocząć można poboczne zadanie Beleazar i bestia.
9. Zaofi Rzeźbiarz. Rzeźbiarz, u którego rozpoczniesz długie i ciągnące się przez wszystkie dzielnice poboczne zadanie Ofiara rozpaczy.
10. Kramiki. Falina to sprzedawczyni książek. U niej rozpoczniesz poboczne zadanie Pożyczone i zagubione. U Sprzedawcy uzbrojenia możesz nabyć broń białą, broń dystansową i tarcze.
11. Tybir. Miejsce spotkania z Tybirem, postacią, którą po wykonaniu pobocznego zadania Ułaskawienie będzie można na stałe wcielić do drużyny (Tybir tymczasowo przyłączy się do głównego bohatera tuż po rozpoczęciu wspomnianego questu).
13. Kramik Praty. Możesz porozmawiać z Pratą w ramach zadania Upadek na ziemię. Osoba ta jest też handlarzem i sprzedaje przedmioty jednorazowego użytku oraz enigmaty.
14. Siedziba handlarzy niewolników. Tol Maguur jest handlarką niewolników i możesz u niej rozpocząć poboczne zadanie Ukochany niewolnik dotyczące odnalezienia Rhin.
0
- Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Mały Rynek | Circus Minor
- Mapa Mały Rynek M3 - Circus Minor - mapa lokacji | Torment Tides of Numenera
- Ułaskawienie (Stay of Execution) - zadanie poboczne | Torment Tides of Numenera
- Beleazar i Bestia - zadanie poboczne (Beleazar and the Beast)
- Pożyczone i zgubione - zadanie poboczne (Borrowed and Lost)
- Ofiara Rozpaczy - zadanie poboczne (The Sorrow's Prey)
- Wyznawcy Pana Wcieleń (Disciples of the Changing God) - zadanie poboczne
- Ukochany niewolnik (Beloved Slave) - zadanie poboczne
- Mały Rynek | Circus Minor
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
Arni2015 Legionista
Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek
taifang Chorąży
Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).
Arni2015 Legionista
Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość
Arni2015 Legionista
Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.
Arni2015 Legionista
Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca
Arni2015 Legionista
Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.
Arni2015 Legionista
Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.
Arni2015 Legionista
Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków
Arni2015 Legionista
Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.
alices Junior
TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
