Budowla, w której rozpoczynasz swoją przygodę po ukończeniu prologu. W późniejszym
etapie trafisz tu także na grupę wrogów.
Miejsce, w którym spotkasz się z grupą Qorro. Spotkanie to związane jest z zadaniem "Upadek na ziemię".
Lokalizacja stwora, którego uwolnić można z klatki znajdującej się w Małym Rynku (M3.7). Pojawi się tutaj podczas wykonywania zadania "Beleazar i Bestia".
Miejsce, do którego udać się musisz w ramach zadania "Lazaret Zdławionego Echa". Dopiero wtedy lokacja ta staje się dostepna.
Możesz użyć zdolności Zwinne ręce, by je dotknąć - 2 PD.
Możesz permanentnie zwiększyć zdrowie i zdobyć Ośmiopalczastą Buławę (średnia broń).
Możesz użyć na nim kryształowego odłamka z komory rezonansowej (M1.1), by go wzmocnić i zdobyć 3 PD.
Jeśli spróbujesz go dotknąć to bezpowrotnie zginiesz o ile nie użyjesz zdolności Zwinne palce.
Możesz użyć Zwinnych palców i Percepcji, by wyjąć enigmat Opary Orzeźwienia z mazi.
Możesz jej użyć w trakcie bitwy z Qorro.
Możesz jej użyć w trakcie bitwy z Qorro.
Mapa Rafy Upadłych Światów | Mapa Reef of the Fallen World
Aktualizacja:
Powyższa mapa prezentuje Rafę Upadłych Światów (Reef of the Fallen World). Jest to pierwsza pełnoprawna lokacja w grze (Zniszczona kopuła z mapy M1 to małe pomieszczenie, a nie większa dzielnica). Przed Tobą do wykonania kilka zadań lub ich fragmentów. Jest to także miejsce, gdzie rozpoczyna się główny wątek fabularny - to tutaj wykonasz pierwsze kroki w zadaniu Upadek na ziemię. Na północnym krańcu tej lokacji znajduje się przejście do kolejnej dzielnicy miasta Klify Sagusa (Sagus Cliffs) - Mały rynek.
Stoczysz tutaj także swój pierwszy pojedynek z Qorro i jego grupą - da się go rzecz jasna uniknąć poprzez odpowiednie prowadzenie rozmowy (szczegóły w rozdziale opisującym zadanie). W okolicy jest cała masa obiektów, z którymi wejść można w interakcję - w zamian za to dostaniesz niewielkie (1-2) ilości punktów doświadczenia, a czasami także element wyposażenia lub enigmat. W tym miejscu stoczyć można także trudną walkę z potworem zwanym Nyktemeron w ramach wykonywania zadania Beleazar i bestia.
Kluczowe miejsca w dzielnicy Rafa Upadłych Światów
1. Zniszczona Kopuła. Budowla, w której rozpoczynasz swoją przygodę po ukończeniu prologu. W późniejszym etapie trafisz tu także na grupę wrogów.
2. Miejsce starcia z grupą Qorro. Miejsce, w którym trafisz na grupę Qorro, w ramach zadania Upadek na ziemię. Z grupą można walczyć, bądź uniknąć konfrontacji przy pomocy odpowiednich ścieżek dialogowych.
3. Miejsce starcia z Nyktemeronem. Potwór pojawi się tam w trakcie wykonywania zadania Beleazar i bestia (tylko jeśli go uwolnisz).
4. Lazaret Zdławionego Echa. Miejsce, w którym wykonać można zadanie poboczne Lazaret Zdławionego Echa. Lokacja ta staje się dostępna dopiero po odblokowaniu tego questu, gdyż otwarcie drzwi wymaga dysponowania metalowym okiem.
0
Komentarze czytelników
Arni2015 Legionista
Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek
taifang Chorąży
Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).
Arni2015 Legionista
Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość
Arni2015 Legionista
Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.
Arni2015 Legionista
Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca
Arni2015 Legionista
Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.
Arni2015 Legionista
Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.
Arni2015 Legionista
Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków
Arni2015 Legionista
Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.
alices Junior
TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
