Sanktuarium Miel Avest (The Sanctuary of Miel Avest) - główne zadanie
Aktualizacja:
Sposób odblokowania: Automatycznie po dotarciu do Sanktuarium Miel Avest i porozmawianiu z Paj Rekken (M14.1).
Zadanie to dzieli się na dwie duże części, które opisane zostały poniżej. W pierwszej części questu będziesz mógł na spokojnie pozałatwiać wszystkie sprawy w schronieniu dla porzuconych. W drugiej części questu Sanktuarium zostanie zaatakowane przez Rozpacz i będziesz musiał doprowadzić bezpiecznie drużynę do miejsca ucieczki z tej lokacji.
Sanktuarium przed atakiem

Po przybyciu do Sanktuarium Miel Avest załączy się rozmowa z Paj Rekken, w trakcie której zadaj wszystkie możliwe pytania. Udaj się następnie do południowej części sanktuarium i spotkaj się z Aadiriis (M14.5) żeby wydobyć od niej informacje na temat miejsca pobytu Mazzofa. W trakcie rozmowy zgódź się na to żeby Aadiriis zajrzała do umysłu głównego bohatera. Poprowadź dalej rozmowę, z której dowiesz się, że będziesz musiał pogadać z Melmothem na temat nurtów.
Melmoth Leviarm przebywa w centralnej części sanktuarium (M14.4). Wyczerp wszystkie tematy rozmowy.

Powróć do Aadiriis i wysłuchaj nowej części rozmowy. Twoim kolejnym zadaniem będzie doprowadzenie do zakończenia kłótni pomiędzy Andronusem Sandhandem i Raimą Cyro. Obie te postacie odnajdziesz w okolicy i zacznij od ustalenia powodu kłótni oraz wysłuchania ich stanowisk. Konflikt możesz zakończyć na następujące sposoby:
- Nakazać Andronusowi i Raime opuścić Miel Avest
- Opowiedzieć się po stronie Raimy i nakazać Andronusowi opuścić Miel Avest
- Opowiedzieć się po stronie Andronusa i nakazać Raimie opuścić Miel Avest
- Zmusić obie osoby do zakończenia konfliktu poprzez stwierdzenie, że żadna z nich nie ma racji (Andronus i Raima pozostaną w Miel Avest)
- Nakłonić Andronusa i Raimę do załagodzenia konfliktu w obliczu zagrożenia ze strony Rozpaczy
Po wszystkim ponownie spotkaj się z Aadiriis i przedstaw jej wybrane przez siebie rozwiązanie. Czeka Cię nowa rozmowa na temat Wiecznej Bitwy. Możesz od razu do niej przystąpić lub najpierw porozmawiać na ten temat z dwoma innymi osobami z sanktuarium - z Melmothem Leviarmem (M14.4) i z Elkeshai'em (M14.7). Sama rozmowa z Aadiriis nie ma wpływu na dalsze wydarzenia, a stanowi jedynie okazję do przedstawienia własnej opinii na ten temat.
Aadiriis pokaże ci retrospektor Zeriana, ale nie śpiesz się z jego użyciem, tylko wykorzystaj okazję do zapisania stanu gry. Jeśli Twoja drużyna jest osłabiona to jest to też dobry moment na to żeby udać się na odpoczynek.

Wybierz odpowiednią opcję dialogową żeby zdecydować się na wejście w interakcję z retrospektorem. Rozpocznie to dobrze znaną ci scenę paragrafową. W trakcie zaliczania tej sceny możesz wybierać dodatkowe opcje zachowania związane z eksploracją i używaniem umiejętności lub skupić się na jak najszybszym skontaktowaniu się z Mazzofem.
Niezależnie od wybieranych opcji zachowania po zaliczeniu sceny paragrafowej otrzymasz 100 PD i zostaniesz przeniesiony do swojego umysłu gdzie spotkasz się z Fantomem (Spirit). Fantom poda się za Boga Wcieleń i będzie próbował wymusić na Tobie żebyś oddał swoje ciało pod jego kontrolę. Nie wybieraj tej opcji, bo główny bohater bezpowrotnie zginie i jedynym rozwiązaniem będzie powrót do ostatniego zapisanego stanu gry! Z pułapki Fantoma możesz wydostać się na dwa sposoby. Pierwsza metoda to wybranie opcji uwolnienia stóp i skorzystanie z umiejętności związanej z nurtami. Uda ci się uciec, ale odniesiesz obrażenia. Druga metoda to skorzystanie z jednej z unikalnych opcji zachowania:
Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
Komentarze czytelników
Arni2015 Legionista
Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek
taifang Chorąży
Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).
Arni2015 Legionista
Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość
Arni2015 Legionista
Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.
Arni2015 Legionista
Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca
Arni2015 Legionista
Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.
Arni2015 Legionista
Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.
Arni2015 Legionista
Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków
Arni2015 Legionista
Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.
alices Junior
TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
