Sanktuarium Miel Avest (The Sanctuary of Miel Avest) - główne zadanie

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Sposób odblokowania: Automatycznie po dotarciu do Sanktuarium Miel Avest i porozmawianiu z Paj Rekken (M14.1).

Zadanie to dzieli się na dwie duże części, które opisane zostały poniżej. W pierwszej części questu będziesz mógł na spokojnie pozałatwiać wszystkie sprawy w schronieniu dla porzuconych. W drugiej części questu Sanktuarium zostanie zaatakowane przez Rozpacz i będziesz musiał doprowadzić bezpiecznie drużynę do miejsca ucieczki z tej lokacji.

Sanktuarium przed atakiem

Porozmawiaj z Aadiriis i z Melmothem - Sanktuarium Miel Avest (The Sanctuary of Miel Avest) - główne zadanie - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Porozmawiaj z Aadiriis i z Melmothem

Po przybyciu do Sanktuarium Miel Avest załączy się rozmowa z Paj Rekken, w trakcie której zadaj wszystkie możliwe pytania. Udaj się następnie do południowej części sanktuarium i spotkaj się z Aadiriis (M14.5) żeby wydobyć od niej informacje na temat miejsca pobytu Mazzofa. W trakcie rozmowy zgódź się na to żeby Aadiriis zajrzała do umysłu głównego bohatera. Poprowadź dalej rozmowę, z której dowiesz się, że będziesz musiał pogadać z Melmothem na temat nurtów.

Melmoth Leviarm przebywa w centralnej części sanktuarium (M14.4). Wyczerp wszystkie tematy rozmowy.

Rozwiąż spór w dowolny sposób - Sanktuarium Miel Avest (The Sanctuary of Miel Avest) - główne zadanie - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Rozwiąż spór w dowolny sposób

Powróć do Aadiriis i wysłuchaj nowej części rozmowy. Twoim kolejnym zadaniem będzie doprowadzenie do zakończenia kłótni pomiędzy Andronusem Sandhandem i Raimą Cyro. Obie te postacie odnajdziesz w okolicy i zacznij od ustalenia powodu kłótni oraz wysłuchania ich stanowisk. Konflikt możesz zakończyć na następujące sposoby:

  • Nakazać Andronusowi i Raime opuścić Miel Avest
  • Opowiedzieć się po stronie Raimy i nakazać Andronusowi opuścić Miel Avest
  • Opowiedzieć się po stronie Andronusa i nakazać Raimie opuścić Miel Avest
  • Zmusić obie osoby do zakończenia konfliktu poprzez stwierdzenie, że żadna z nich nie ma racji (Andronus i Raima pozostaną w Miel Avest)
  • Nakłonić Andronusa i Raimę do załagodzenia konfliktu w obliczu zagrożenia ze strony Rozpaczy

Po wszystkim ponownie spotkaj się z Aadiriis i przedstaw jej wybrane przez siebie rozwiązanie. Czeka Cię nowa rozmowa na temat Wiecznej Bitwy. Możesz od razu do niej przystąpić lub najpierw porozmawiać na ten temat z dwoma innymi osobami z sanktuarium - z Melmothem Leviarmem (M14.4) i z Elkeshai'em (M14.7). Sama rozmowa z Aadiriis nie ma wpływu na dalsze wydarzenia, a stanowi jedynie okazję do przedstawienia własnej opinii na ten temat.

Aadiriis pokaże ci retrospektor Zeriana, ale nie śpiesz się z jego użyciem, tylko wykorzystaj okazję do zapisania stanu gry. Jeśli Twoja drużyna jest osłabiona to jest to też dobry moment na to żeby udać się na odpoczynek.

Nie myśl nawet o tym żeby oddawać kontrolę nad swoim ciałem, bo oznacza to nieodwracalny koniec gry - Sanktuarium Miel Avest (The Sanctuary of Miel Avest) - główne zadanie - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Nie myśl nawet o tym żeby oddawać kontrolę nad swoim ciałem, bo oznacza to nieodwracalny koniec gry

Wybierz odpowiednią opcję dialogową żeby zdecydować się na wejście w interakcję z retrospektorem. Rozpocznie to dobrze znaną ci scenę paragrafową. W trakcie zaliczania tej sceny możesz wybierać dodatkowe opcje zachowania związane z eksploracją i używaniem umiejętności lub skupić się na jak najszybszym skontaktowaniu się z Mazzofem.

Niezależnie od wybieranych opcji zachowania po zaliczeniu sceny paragrafowej otrzymasz 100 PD i zostaniesz przeniesiony do swojego umysłu gdzie spotkasz się z Fantomem (Spirit). Fantom poda się za Boga Wcieleń i będzie próbował wymusić na Tobie żebyś oddał swoje ciało pod jego kontrolę. Nie wybieraj tej opcji, bo główny bohater bezpowrotnie zginie i jedynym rozwiązaniem będzie powrót do ostatniego zapisanego stanu gry! Z pułapki Fantoma możesz wydostać się na dwa sposoby. Pierwsza metoda to wybranie opcji uwolnienia stóp i skorzystanie z umiejętności związanej z nurtami. Uda ci się uciec, ale odniesiesz obrażenia. Druga metoda to skorzystanie z jednej z unikalnych opcji zachowania:

Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2017-07-04
01:49

Arni2015 Legionista

Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek

Komentarz: Arni2015
2017-07-10
23:02

taifang Chorąży

Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).

Komentarz: taifang
2017-08-13
19:04

Arni2015 Legionista

Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość

Komentarz: Arni2015
2017-08-18
23:19

Arni2015 Legionista

Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.

Komentarz: Arni2015
2017-08-27
22:10

Arni2015 Legionista

Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca

Komentarz: Arni2015
2017-10-28
13:51

Arni2015 Legionista

Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.

Komentarz: Arni2015
2017-10-31
16:59

Arni2015 Legionista

Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.

Komentarz: Arni2015
2017-10-31
22:41

Arni2015 Legionista

Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków

Komentarz: Arni2015
2017-11-04
22:38

Arni2015 Legionista

Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.

Komentarz: Arni2015
2024-06-25
12:04

alices Junior

TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?

Komentarz: alices

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl