Lista zakończeń Torment: Tides of Numenera

Strona zawiera zestawienie wszystkich dostępnych zakończeń gry Torment: Tides of Numenera. Znalazły się informacje jak odblokować zakończenia i do jakich wydarzeń prowadzą dostępne zakończenia.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na sam koniec gry, po wkroczeniu do Rezonansu, w końcu staniesz oko w oko z Rozpaczą. Co więcej, będziesz mógł z nią porozmawiać i postanowić, jak zakończyć historię głównej postaci. W grze możesz zdecydować się na sześć, odmiennych od siebie wariantów zakończenia.

Wariant pierwszy - Zerwanie połączenia z Nurtami

Możesz zdecydować się na zerwanie połączenia z nurtami. - Lista zakończeń Torment: Tides of Numenera - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Możesz zdecydować się na zerwanie połączenia z nurtami.

Gdy nadejdzie czas wyboru, możesz zdecydować, że chcesz zerwać połączenie z Nurtami, aby wykluczyć możliwość manipulowania nimi. Tym samym, spiszesz na zagładę wszystkich porzuconych, łącznie z główną postacią. Twoi towarzysze odejdą w nieznanym kierunku, pełni żalu po twojej stracie.

Wariant drugi - Połączenie porzuconych w główną postać

Możesz wchłonąć wszystkich porzuconych w świadomość głównej postaci. - Lista zakończeń Torment: Tides of Numenera - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Możesz wchłonąć wszystkich porzuconych w świadomość głównej postaci.

Możesz dokończyć plan Pana Wcieleń i połączyć wszystkich porzuconych w świadomość głównej postaci. Obudzisz się w fortecy Memoviry, gdzie odbędziesz jeszcze krótką rozmowę z Rozpaczą, która oznajmi, że nie będzie już na ciebie polowała. Dodatkowo, będziesz mógł porozmawiać z twoją drużyną i zdecydować się na towarzyszenie niektórym z nim.

Wariant trzeci - Pozostawienie wszystkiego bez zmian

Możesz uznać, że wybór jest za trudny i pozostawić wszystko bez zmian. - Lista zakończeń Torment: Tides of Numenera - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Możesz uznać, że wybór jest za trudny i pozostawić wszystko bez zmian.

Kolejnym z wariantów jest pozostawienie wszystkiego bez zmian. Labirynt Pana wcieleń zostanie zapieczętowany, wraz z ukrytą tam wiedzą. Porzuceni zostaną na świecie, a Rozpacz w dowód "wdzięczności" da każdemu z porzuconych odpowiednią ilość czasu, by mogli nacieszyć się życiem. Widmo zagłady zostanie odroczone.. na pewien czas.

Wariant czwarty - Połączenie porzuconych w Matkinę

Gdy Matkina jest w drużynie, możesz wybrać ją, jako naczynie dla wszystkich porzuconych. - Lista zakończeń Torment: Tides of Numenera - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Gdy Matkina jest w drużynie, możesz wybrać ją, jako naczynie dla wszystkich porzuconych.

Ten wariant jest tylko możliwy wtedy, gdy Matkina jest w drużynie. Możesz zdecydować, by to Matkina przyjęła do swojej świadomości wszystkich porzuconych. Tym samym, zostanie ona jedyną przedstawicielką porzuconych. Rozpacz odejdzie, a Matkina wyruszy objąć władzę w Wykwicie.

Wariant piąty - Połączenie porzuconych w Milkę

Kolejną osobą, która może przyjąć wszystkich porzuconych jest Milka. - Lista zakończeń Torment: Tides of Numenera - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Kolejną osobą, która może przyjąć wszystkich porzuconych jest Milka.

W tym wariancie decydujesz się, by to Milka, córka Pana Wcieleń wchłonęła pozostałych porzuconych. Po powrocie do Fortecy Memoviry, miejsce twojej głównej postaci zajmie właśnie ona. Rozpacz odejdzie, a kobieta będzie miała szansę przeżyć swoje życie tak, jak tylko zechce.

Wariant szósty - Zniszczenie Rozpaczy

Możesz przeciwstawić się Rozpaczy i ją zniszczyć. - Lista zakończeń Torment: Tides of Numenera - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Możesz przeciwstawić się Rozpaczy i ją zniszczyć.

Rozmawiając z Rozpaczą, możesz ją zapytać, czy któryś z twoich wyborów nie zaakceptuje. Istota odpowie wtedy, że choć niektórym się będzie opierała, możesz wybrać każdą z możliwości. Tym samym, odblokujesz wariant przeciwstawienia się Rozpaczy i zniszczenia jej. Jeśli się na to zdecydujesz, zostaniesz zapytany, co tobą kieruje. To bardzo ważny wybór - jeśli odpowiesz, że inni porzuceni to twoja rodzina i chcesz ich ochronić - Rozpacz zostanie zniszczona, a twoja postać przeżyje. Inne wybory również doprowadzą do unicestwienia jej, jednak zdąży ona śmiertelnie zranić główną postać.

Epilog

W epilogu dowiesz się, jak wygląda świat po decyzjach twojej postaci. - Lista zakończeń Torment: Tides of Numenera - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
W epilogu dowiesz się, jak wygląda świat po decyzjach twojej postaci.

Po wyborze zakończenia, nastąpi sekwencja kończąca grę. W niektórych wariantach, będziesz mógł jeszcze porozmawiać z drużyną, czy zdecydować się, jak pokierować losami głównej postaci. Gdy już dokonasz wszystkich wyborów, nastąpi epilog i podsumowanie gry. Każda z twoich większych i ważniejszych decyzji doczeka się podsumowania i przedstawione zostaną konsekwencje. Gratulację, ukończyłeś grę!

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2017-07-04
01:49

Arni2015 Legionista

Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek

Komentarz: Arni2015
2017-07-10
23:02

taifang Chorąży

Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).

Komentarz: taifang
2017-08-13
19:04

Arni2015 Legionista

Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość

Komentarz: Arni2015
2017-08-18
23:19

Arni2015 Legionista

Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.

Komentarz: Arni2015
2017-08-27
22:10

Arni2015 Legionista

Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca

Komentarz: Arni2015
2017-10-28
13:51

Arni2015 Legionista

Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.

Komentarz: Arni2015
2017-10-31
16:59

Arni2015 Legionista

Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.

Komentarz: Arni2015
2017-10-31
22:41

Arni2015 Legionista

Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków

Komentarz: Arni2015
2017-11-04
22:38

Arni2015 Legionista

Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.

Komentarz: Arni2015
2024-06-25
12:04

alices Junior

TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?

Komentarz: alices

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl