Kim był Malmoth Laviarm?
Kto założył Dendra O'hur? Melmoth Laviarm to jeden z Porzuconych o nieposkromionym apetycie.
Aktualizacja:
Zobacz też: Dendra O'hur, Dzieci Wiecznych Wrót, Inifere.
Nie jedz niczego, czego ja bym nie zjadł - twórca Dendra O'hur.
Melmoth Laviarm - Jeden z Porzuconych, tajemniczy i potężny Porzucony, którzy przed wiekami powołał do istnienia sektę Dendra O'hur. Malmoth miał umrzeć, nie zostając skonsumowanym, co spowodowało utratę wiedzy na temat genezy i znaczenia sekty Dendra O'hur.
Malmoth Laviarm jest niezwykle dumny z faktu, że dał początek nowej religii. Jego motywacja opiera się na zachowaniu wiedzy. Malmoth wierzy, że człowiek, który żyje zaledwie przez chwilę, umiera, nie zostawiając za sobą ani śladu. Dendra O'hur miało być więc skarbnicą doświadczenia. Każde życie to wiedza, a strata tego życia to w istocie życie w ciemnościach.
Był ekstremalnie uzdolnionym uczonym, a złośliwi z pewnością powiedzieliby o nim, że... zjadł niejeden rozum. Specjalizował się w naukach o Nurtach. Przez lata zgromadził wiedzę nieskończonej liczby zyć.
Melmoth znał Matkinę, późniejszą sławną Białą Śmierć, zabójczynię z Klifów Sagusa. Wielokrotnie korzystał z tej usług, choć między nimi doszło do konfliktu, a ich relacje stały się cokolwiek... zabójcze.
Spoiler:
Powszechnie sądzi się, że Malmoth nie żyje od wieków, jednak w rzeczywistości przebywa w sanktuarium Porzuconych, Miel Avest, w którym gromadzi materiały do swoich specyficznych i zapewne niezwykle smacznych badań.
0
- Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
- Leksykon nazw i pojęć
- Ludzie, frakcje, organizacje
- Kim jest Pan Wcieleń
- Kim był Inifere?
- Kim są Dzieci Wiecznych Wrót?
- Co to jest Dendra O'hur?
- Kim była Chila?
- Kim są Argusowie?
- Kim są Adwersarze?
- Kim jest Aidan Sitabo?
- Feriok z Piątego Oka
- Kim był Malmoth Laviarm?
- Kim jest Memovira?
- Kim są stychy
- Kim byli Tabahtowie i Daladowie?
- Czym jest Piąte Oko?
- Kim jest Tol Maguur?
- Ludzie, frakcje, organizacje
- Leksykon nazw i pojęć
Komentarze czytelników
Arni2015 Legionista
Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek
taifang Chorąży
Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).
Arni2015 Legionista
Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość
Arni2015 Legionista
Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.
Arni2015 Legionista
Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca
Arni2015 Legionista
Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.
Arni2015 Legionista
Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.
Arni2015 Legionista
Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków
Arni2015 Legionista
Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.
alices Junior
TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
