Jak pokonać Aidana Sitabo w Skraju Klifu? | Torment Tides of Numenera

W tym rozdziale dowiesz się, jak wygrać pojedynek z Aidanem Sitabo oraz gdzie go znaleźć.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Aidan Sitabo stoi obok nietypowo wyglądającej fontanny - Jak pokonać Aidana Sitabo w Skraju Klifu? | Torment Tides of Numenera - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Aidan Sitabo stoi obok nietypowo wyglądającej fontanny

Pojedynek z postacią o imieniu Aidan Sitabo stoczyć możesz w dzielnicy Skraj Klifu. Czynność ta nie jest traktowana jako oddzielne zadanie - nie jest to w żaden sposób zaznaczone w dzienniku, nie odblokujesz w ten sposób także innego zadania. Jest to po prostu dodatkowa aktywność, której podjąć można się w czasie eksploracji miasta. Zachętą do jej wykonania jest możliwość podwyższenia na stałe jednej ze statystyk bohatera. Warto wcześniej odpocząć w gospodzie, gdyż będzie tutaj do wykonania kilka dość trudnych testów - dodatkowe punkty do wykorzystania bardzo się więc przydadzą.

By rozpocząć pojedynek udaj się do dzielnicy Skraj Klifu i odszukaj osobę znajdującą się na głównym placu, niedaleko fontanny. Człowiek który cię interesuje to Aidan Sitabo (M6.1). Wejdź z nim w interakcję i przeklikaj rozmowę aż do wyboru będzie opcja dialogowa "Założę się, że jestem szybszy od ciebie". Teraz do wykonania będzie kilka testów. Pierwszy test wymaga szybkości (Speed) i skorzystania z umiejętności Zwinne ręce. Jeśli zawalisz ten test to otrzymasz niewielkie obrażenia i będziesz go mógł powtórzyć.

Po zaliczeniu pierwszego testu wybierz opcję dialogową "Jestem gotowy na kolejną część twojego testu". Druga próba to również test na szybkość wykorzystujący Zwinne ręce. Jeśli nie uda ci się go "przejść", otrzymasz obrażenia do puli punktów siły (Might), lecz test będzie można powtórzyć ponownie.

Po wygranym pojedynku możesz zabić Sitabo, by zdobyć kolejną stałą premię do statystyk (trzecia opcja dialogowa) - Jak pokonać Aidana Sitabo w Skraju Klifu? | Torment Tides of Numenera - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Po wygranym pojedynku możesz zabić Sitabo, by zdobyć kolejną stałą premię do statystyk (trzecia opcja dialogowa)

Jeśli zaliczysz drugi test to wybierz opcję dialogową "Więc? Przeszedłem wszystkie twoje testy?". Potwierdź chęć rozpoczęcia ostatniego testu, które będzie walką na śmierć i życie. W tym przypadku do zaliczenia testu możesz wykorzystać szybkość i umiejętność Zwinne ręce lub siłę i umiejętność Rozwalanie. Ukończenie ostatniego testu sprawi, że otrzymasz 2 PD i permanentnie zwiększysz szybkość Twojej postaci o 1 punkt. To nie wszystko, bo na sam koniec spotkania możesz zadecydować co począć z Aidan Sitabo. Jeśli zdecydujesz się skręcić mu kark to szybkość ponownie zostanie na stałe zwiększona o 1 punkt (czyli w sumie o 2 punkty!).

Jeśli ostatni test ci się nie uda to twoja postać zginie. Jednakże nie martw się, gdyż odrodzisz się w sanktuarium znanym z prologu. Przejdź przez portal, po czym pojawisz się w Świątyni Dendry o'Hur w Bebechach. Wyjdź z budynku i wróć ponownie do Aidana Sitabo. Wejdź z nim w interakcję i wybierz pierwszą opcję dialogową, by zaproponować rewanż. Twój przeciwnik jednak odmówi, lecz w zamian otrzymasz nagrodę - enigmat Dynamic Hourglass.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2017-07-04
01:49

Arni2015 Legionista

Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek

Komentarz: Arni2015
2017-07-10
23:02

taifang Chorąży

Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).

Komentarz: taifang
2017-08-13
19:04

Arni2015 Legionista

Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość

Komentarz: Arni2015
2017-08-18
23:19

Arni2015 Legionista

Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.

Komentarz: Arni2015
2017-08-27
22:10

Arni2015 Legionista

Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca

Komentarz: Arni2015
2017-10-28
13:51

Arni2015 Legionista

Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.

Komentarz: Arni2015
2017-10-31
16:59

Arni2015 Legionista

Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.

Komentarz: Arni2015
2017-10-31
22:41

Arni2015 Legionista

Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków

Komentarz: Arni2015
2017-11-04
22:38

Arni2015 Legionista

Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.

Komentarz: Arni2015
2024-06-25
12:04

alices Junior

TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?

Komentarz: alices

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl