Członkowie drużyny - lista postaci i rekrutacja | Torment Tides of Numenera
Aktualizacja:
W grze możesz zwerbować do 3 dodatkowych towarzyszy do swojej drużyny. Tymczasem, w grze istnieje szóstka postaci, która chętnie do ciebie dołączy. Każda z nich jest unikatowa na swój własny sposób, wchodzi w tobą i resztą w inne interakcje i kieruje się własnym kodeksem moralnym. Ponadto, w późniejszym etapie gry, każda postać oferuje własne, unikatowe zadania, które pozwalają znacznie lepiej poznać postać, jej przeszłość itp. Oto pełen spis dostępnych postaci do zwerbowania, wraz z krótkim opisem i wskazaniem ich przydatności:
Callistege

Imię: Callistege
Klasa: Nano
Krótki opis: Callistege to Nano, kobieta, która w przeszłości zbyt wiele eksperymentowała z wymiarami i czasem, czego konsekwencją jest rozszczepienie jej istnienia na wielu płaszczyznach różnych wymiarów. Jest cyniczna, wyrachowana, amoralna i skłonna do manipulacji. Jej prawdziwe pobudki nie są nikomu znane, choć przejawia wielką fascynację główną postacią.
Jak ją zrekrutować: Dołącza do drużyny zaraz po prologu. Będziesz musiał jednak dokonać wyboru, czy wolisz w drużynie ją, czy Aligerna.
Przydatność: Callistege to silna postac czarująca, idealne dopełnienie do drużyny. Z pomocą swoich licznych odbić wielowymiarowych, może unikać obrażeń i wchodzić w różne wymiary. Jest mocnym fundamentem drużyny i zdecydowanie warto posiadać w drużynie ją, lub Aligerna.
Aligern

Imię: Aligern
Klasa: Nano
Krótki opis: Aligern to Nano, mężczyzna o niezwykle zagadkowej przeszłości, upadły kapłan. Jego ciało pokrywają tajemnicze tatuaże, które są zarówno źródłem wielkiego bólu, jak wielkiej mocy. Ma mocne poczucie moralności, choć nie stroni od brutalnych rozwiązań - równie biegle jak magią, włada również bronią do walki wręcz.
Jak go zrekrutować: Dołącza do drużyny zaraz po prologu. Będziesz musiał jednak dokonać wyboru, czy wolisz w drużynie jego, czy Callistege.
Przydatność: Aligern to bardzo solidny wybór do każdej drużyny. Jego umiejętności i tatuaże wspierają jego i całą drużynę. Ponadto, mężczyzna dobrze radzi sobie walcząc w pierwszym szeregu. To uniwersalny i interesujący towarzysz, który dodatkowo leczy innych.
Tybir

Imię: Tybir
Klasa: Szelma
Krótki opis: Tybir to stary najemnik, o wielkim sercu i równie wielkich skłonnościach do wpadania w tarapaty. Przeżył mnóstwo interesujących historii, którymi chętnie się dzieli z innymi. Stroni od konfliktów i woli użyć swojego uroku osobistego, by wyjść cało z opresji. W walce stawia na szybką broń i tarczę.
Jak go zrekrutować: Gdy wykonasz zadanie "Ułaskawienie" możesz zrekrutować Tybira do swojej drużyny.
Przydatność: Tybir to szelma, który używa lekkiej broni. W walce posługuje się nieczystymi sztuczkami, myli przeciwników, czy nakazuje im skupić ataki na siebie. Możesz Tybira przerobić w typowego tanka, który będzie odciągał uwagę od słabszych postaci. Jednak są postacie, które bardziej zasługują na miejsce w twojej drużynie.
Rhin

Imię: Rhin
Klasa: Dziecko
Krótki opis: Rhin to najbardziej zagadkowa osoba z wszystkich towarzyszy. Dziewczynka ma potężne dziury w pamięci i bardzo często się dziwnie zachowuje. W wolnych chwilach rozmawia z kawałkami kamieni, które nosi i wierzy, że są one bogami.
Jak ją zrekrutować: Poniżej znajdziesz film wideo, który zaprezentuje ci jak zrekrutować dziewczynkę do druzyny.
Przydatność: Rhin to dziecko.. której umiejętności bojowe są nikłe. Jest beznadziejna w walce, potrafi jedynie znikać i posiada bardzo mało ogólnych statystyk. Jest postacią mocno fabularną, bardzo interesującą, która rozwija skrzydła wraz z biegiem gry. Warto dać jej szansę, ale pamiętaj, że ciężko ją liczyć jako pełnoprawnego członka drużyny. Jeśli chcesz stawiać na warianty siłowe, odpuść rekrutację tej postaci.
Erritis

Imię: Erritis
Klasa: Glewia
Krótki opis: Erritis to gorącokrwisty, impulsywny wojownik, który lgnie do niebezpieczeństw. Uwielbia bohaterskie czyny, nie boi się wyzwań i najchętniej zginąłby heroiczną śmiercią. Ciąży nad nim jednak pewne przekleństwo, które skrywa przed światem, pod maską uśmiechu i uporu.
Jak go zrekrutować: Mężczyzna stoi bezczynnie w dzielnicy Skraj Klifu - wystarczy z nim porozmawiać i zaproponować wspólną przygodę.
Przydatność: Erritis to bardzo silny wojownik, który często zadaje obrażenia krytyczne. Nosi pancerz i ciężką broń, więc idealnie nadaje się do walki w pierwszym szeregu. To doskonały wybór na towarzysza - jest silny, obroni słabszych członków drużyny i będzie zadawał sporo obrażeń. Jest bardzo przydatny do każdej drużyny.
Matkina

Imię: Matkina
Klasa: Szelma
Krótki opis: Matkina to bardzo groźna zabójczyni, wyspecjalizowana w szybkich i precyzyjnych atakach. Jest idealna do walki wręcz, potrafi bardzo szybko doskakiwać do przeciwników i wywoływać u nich negatywne stany. Kobieta skrywa mroczną przeszłość, a pod maską zimna, znaleźć można wrażliwą kobietę.
Jak ją zrekrutować: Kobieta pojawi się na koniec głównego zadania Chłodny, opanowany szelma. Możesz ją zrekrutować po rozmowie w jej chatce.
Przydatność: Matkina jest jedną z najlepszych opcji, jeśli chodzi o rekrutacje postaci. Jest uniwersalna, doskonała do walki i ma świetnie napisaną historię. W potyczkach, bardzo przydaje się jej mobilność, doskoki i inne interesujące umiejętności.
0
- Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
- Torment: Tides of Numenera - przewodnik do gry
- Drużyna i postacie NPC
- Członkowie drużyny - lista postaci i rekrutacja | Torment Tides of Numenera
- Jakie postacie warto dołączyć do drużyny? | Torment Tides of Numenera
- Kogo wybrać Aligerna czy Callistege? | Torment Tides of Numenera
- Jak zmieniać skład drużyny w dalszej części gry? | Torment Tides of Numenera
- Czy warto zrekrutować Rhin do drużyny? | Torment Tides of Numenera
- Drużyna i postacie NPC
- Torment: Tides of Numenera - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Arni2015 Legionista
Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek
taifang Chorąży
Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).
Arni2015 Legionista
Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość
Arni2015 Legionista
Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.
Arni2015 Legionista
Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca
Arni2015 Legionista
Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.
Arni2015 Legionista
Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.
Arni2015 Legionista
Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków
Arni2015 Legionista
Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.
alices Junior
TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
