Chłodny, opanowany szelma (The Cold, Calculating Jack) - główne zadanie

Gdzie znajduje się Matkina i jak odnaleźć drogę do Sanktuarium Pana Wcieleń? W tym rozdziale dowiesz się, jak rozwiązać zadanie Chłodny, opanowany szelma w Torment: Tides of Numenera.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Sposób odblokowania: zadanie jest automatycznie rozpoczynane po zakończeniu zadania głównego Upadek na ziemię.

Twoim głównym celem jest odnalezienie jednej z mieszkanek miasta, zwanej Matkina. Z rozmowy mającej miejsce podczas końcówki misji Upadek na ziemię dowiesz się, iż postać ostatnio widziana była w dzielnicy Bebechy - tam też należy się udać.

By pchnąć zadanie dalej, porozmawiaj z Mapperem - Chłodny, opanowany szelma (The Cold, Calculating Jack) - główne zadanie - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
By pchnąć zadanie dalej, porozmawiaj z Mapperem

W lokacji jest dość sporo osób do pogadania, jednak ciebie interesuje jedna z nich - Kartograf, którego znajdziesz mniej więcej w centrum Bebechów (M4.1). Podczas rozmowy dowiesz się, iż pomoże ci on namierzyć poszukiwaną przez ciebie kobietę, jednak, jak zwykle, wymagał będzie od ciebie przysługi - odnalezienia tajemnego sanktuarium.

Do sanktuarium dostać się można na dwa sposoby:

  • Rozmawiając z Ch'kektem (M4.2), jednym ze Sticha, co jest rozwiązaniem pokojowym, niewymagającym walki.
  • Wdzierając się tam metodą siłową, jednak będzie trzeba wyczyścić legowisko Sticha ze stworów.

Metoda pokojowa - rozmowa z Ch'kekt

By szybko dostać się do legowiska, możesz przekonać Chhekta, by dogadali się z ludźmi - Chłodny, opanowany szelma (The Cold, Calculating Jack) - główne zadanie - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
By szybko dostać się do legowiska, możesz przekonać Ch'hekta, by dogadali się z ludźmi

Rozmawiając z jednym ze Sticha (Ch'kekt), którego znajdziesz w Bebechach (M4.2). W trakcie rozmowy zorientujesz się, iż twój bohater nie będzie w stanie porozumieć się ze stworem. Po wyczerpaniu opcji dialogowych pojawi się nowa, zakończona [Anamnezą]. Pozwoli ci ona, po wykonaniu dość trudnego testu na intelekt zapoznać się z językiem Sticha.

Gdy już przypomnisz sobie ich dialekt (+3PD), zapytaj, czy stworzenie przetransportuje cię do tajemnego sanktuarium. Potwór przystanie na twoją prośbę.

Uwaga! Należy wcześniej zakończyć zadanie Niestabilne fundamenty, wariantem pokojowym, by stwór postrzegał cię jako przyjaciela i zgodził się na transport. Na miejscu, udaj się na południowy zachód i udaj się Zasypanego Rozwidlenia.

Dotrzesz do sanktuarium Pana Wcieleń.

Metoda siłowa

Główny Brygadzista może stworzyć Stycha-automata potrzebnego do dotarcia do legowiska - Chłodny, opanowany szelma (The Cold, Calculating Jack) - główne zadanie - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Główny Brygadzista może stworzyć Stycha-automata potrzebnego do dotarcia do legowiska

By móc dostać się do legowiska, udaj się wpierw do osuwiska (M4.3), z którym wejść można w interakcję, by odkryć zwłoki (musisz użyć Siły żeby oczyścić gruzowisko). Zbadaj zwłoki, zakończ interakcję i spotkaj się raz jeszcze z Peliai żeby wysłuchać jej rady. Możesz już udać się do jednego z robotów w Bebechach - Głównego Brygadzisty (M4.4). W czasie rozmowy będzie można poprosić go, by stworzył dla ciebie robota, który pomoże ci się dostać do legowiska - nie przejmuj się wyborem opcji dialogowych, jest tutaj jedna ścieżka rozwoju dyskusji, która zawsze prowadzi do stworzenia robota.

Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2017-07-04
01:49

Arni2015 Legionista

Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek

Komentarz: Arni2015
2017-07-10
23:02

taifang Chorąży

Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).

Komentarz: taifang
2017-08-13
19:04

Arni2015 Legionista

Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość

Komentarz: Arni2015
2017-08-18
23:19

Arni2015 Legionista

Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.

Komentarz: Arni2015
2017-08-27
22:10

Arni2015 Legionista

Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca

Komentarz: Arni2015
2017-10-28
13:51

Arni2015 Legionista

Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.

Komentarz: Arni2015
2017-10-31
16:59

Arni2015 Legionista

Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.

Komentarz: Arni2015
2017-10-31
22:41

Arni2015 Legionista

Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków

Komentarz: Arni2015
2017-11-04
22:38

Arni2015 Legionista

Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.

Komentarz: Arni2015
2024-06-25
12:04

alices Junior

TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?

Komentarz: alices

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl