Jakie postacie warto dołączyć do drużyny? | Torment Tides of Numenera
Aktualizacja:

W grze przewidziane jest sześcioro postaci, które zechce do ciebie dołączyć. Niestety, głównej postaci może towarzyszyć jednocześnie tylko troje z dostępnych kompanów. Każda z postaci ma własną, odrębną historię, unikatowe interakcje, a nawet zadania do wykonania.
Gra została tak zaprojektowana, by przynosiła wiele radości z różnych stylów gry i każde przejście oferowało nowe rzeczy do odnalezienia itp. Podobnie sprawa się ma z towarzyszami - przechodząc grę raz, nie poznasz wszystkich kombinacji, ciekawych rozmów i historii.
Podczas pobytu w Klifach Sagusa ("startowym" mieście gry) możesz do woli odwiedzać potencjalnych członków drużyny i zapraszać ich do dalszych podróży. Do kolejnych głównych lokacji świata gry z głównym bohaterem wyruszą już tylko aktywni członkowi drużyny. Jeśli nie chcesz stracić szans na ponowne przyłączenie innych osób to przed opuszczeniem Klifów Sagusa zaopatrz się w Kulę z Brązu. To unikalny artefakt, który możesz zdobyć w Zasypanym Rozwidleniu (Sanktuarium Pana Wcieleń) (M11.8). Pozwala on przyzywać do siebie towarzyszy z dowolnej lokacji w świecie gry. Szczegółowe informacje na temat pozyskania tego artefaktu znajdują się na stronie z opisem mapy M11 oraz na stronie Jak zmieniać skład drużyny w dalszej części gry?.
Jeśli chodzi o wybór, kogo dołączyć, na pewno bardzo duże znaczenie ma główna klasa postaci. Jeśli grasz np. Nano i planujesz specjalizować się w zaklęciach, to Callistege nie będzie już tak bardzo potrzebna i lepszym rozwiązaniem może być rekrutacja np.: Tybira/Erritisa. Aligern też będzie solidnym wyborem i praktycznie w każdej drużynie znajdzie on zastosowanie, bo może leczyć innych.
Ciężkim orzechem do zgryzienia jest Rhin - to dziewczynka, która przez bardzo długi czas w walce będzie kulą u nogi. Dopiero z czasem można odkryć jej prawdziwe oblicze i ją wzmocnić, jednak na pewno nie jest idealnym towarzyszem do drużyny - przynajmniej patrząc pod kątem bojowym.
Za to w każdej drużynie warto mieć Matkinę - kobieta jest wspaniałą zabójczynią, która doskonale sobie radzi w walce. Warto ją połączyć z Erritisem, dla ciekawych interakcji i tym samym już można stworzyć bardzo silną drużynę do walki w pierwszym rzędzie. Doskonałym uzupełniłem do nich będzie Aligern/Callistege. Z tak skonstruowanym zespołem, niezależnie od klasy głównej postaci, będziesz łatwo radził sobie z każdą potyczką.
Pamiętaj jednak, że ostateczny wybór należy do ciebie i jeśli chcesz skupić się na fabule i poznawaniu historii świata to po prostu wybierz postacie, które wydają ci się najbardziej interesujące.
0
- Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
- Torment: Tides of Numenera - przewodnik do gry
- Drużyna i postacie NPC
- Członkowie drużyny - lista postaci i rekrutacja | Torment Tides of Numenera
- Jakie postacie warto dołączyć do drużyny? | Torment Tides of Numenera
- Kogo wybrać Aligerna czy Callistege? | Torment Tides of Numenera
- Jak zmieniać skład drużyny w dalszej części gry? | Torment Tides of Numenera
- Czy warto zrekrutować Rhin do drużyny? | Torment Tides of Numenera
- Drużyna i postacie NPC
- Torment: Tides of Numenera - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Arni2015 Legionista
Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek
taifang Chorąży
Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).
Arni2015 Legionista
Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość
Arni2015 Legionista
Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.
Arni2015 Legionista
Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca
Arni2015 Legionista
Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.
Arni2015 Legionista
Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.
Arni2015 Legionista
Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków
Arni2015 Legionista
Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.
alices Junior
TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
