Oczy Adwersarza (Eyes of the Adversary) - zadanie poboczne
Na tej stronie dowiesz się, gdzie ukrywa się adwersarz w Piątym Oku, jak go odkryć i zdemaskować.
Aktualizacja:
Sposób odblokowania: Rozmowa z Dhamą z Wykwitu w Tawernie Piąte Oko w dzielnicy Skraj Klifu (M10.2).

Zadanie rozpocząć można poprzez rozmowę z Dhamą z Wykwitu, postacią znajdującą się wewnątrz budynku Piąte Oko (M10.2). Na początek, zdecydowanie warto pozwolić mężczyźnie przeskanować umysł głównej postaci. Zaowocuje to trwałym bonusem +1 do intelektu.
Twój rozmówca przekonany jest, iż ktoś wewnątrz budynku Piątego Oka znajduje się istota nazwana przez niego Adwersarzem. Musisz rzecz jasną odnaleźć ów istotę.

Zakończ konwersację z Dharmą i udaj się do barmana, Ferioka. Zapytaj o niebezpieczne drinki i po kolei, skosztuj każdego z nich (gdy trafisz do sanktuarium, skorzystaj z portalu by wrócić). Następnie udaj się do zachodniej części pomieszczenia (M10.2), gdzie teraz zobaczysz istotę o imieniu Maraz'm. Porozmawiaj z nią na wszelkie dostępne tematy.

Ponownie porozmawiaj z Dhamą z Wykwitu i opowiedz mu o tajemniczej istocie. Możesz zadecydować czy chcesz stawić czoła Maraz'm w pojedynkę czy zdecydować się na wspólną walkę. Jeśli wybierasz ten pierwszy wariant to będziesz musiał wziąć udział w grze Adwersarza. Jest to wariant pozwalający uniknąć opisanej poniżej dużej bitwy. Wiąże się on jednak z ryzykiem bezpowrotnej śmierci bohatera, tak więc zapisz wcześniej stan gry.
Zagadaj do Adwersarza (Maraz'm) i wyraź chęć wzięcia udziału w jego grze. Podczas zaliczania tej gry możesz wybierać "zwykłe" opcje dialogowe lub te związane z zaliczaniem prób z wykorzystania różnych umiejętności bohatera. Najważniejsza jest końcowa część tego spotkania. Nie wybieraj opcji poświęcenia siebie lub poddania się, bo główny bohater bezpowrotnie zginie. W celu uniknięcia śmierci zalicz próbę z użycia Koncentracji. Adwersarz zniknie po wygranej grze. Porozmawiaj ponownie z Dhamą by otrzymać 40 PD oraz zdobyć potężny, przekształcony przedmiot - Cieniobiegi (Prędkość ruchu: +50%, Pula: Szybkość: +2, jednak obniża siłę o 2).

Drugi wariant (zdecydowanie się na wspólną walkę) jest równoznaczny z koniecznością stoczenia bitwy z rozmnożoną istotą Maraz'm. Po rozpoczęciu bitwy początkowo wszyscy poza Dhamą będą otoczeni polem siłowym i nie będą mogli wykonywać żadnych akcji. Nie jest to na szczęście permanentny stan, bo w miarę awansowania do kolejnych tur walki sojusznicy ci będą stopniowo oswobadzani i będą mogli zacząć ci pomagać w odniesieniu zwycięstwa.
Skupiaj się na pojedynczych kopiach istoty Maraz'm i atakuj je do momentu ich pokonania. Dopiero wtedy "przeskakuj" na kolejny cel. Warto też polegać na atakach obszarowych, które będą mogły dosięgnąć większą liczbę klonów. Klony Maraz'm będą stosowały ataki między innymi wymierzone w Intelekt członków Twojej drużyny i warto jest być na to przygotowanym. Dodatkowo za każdym razem gdy zginie jakaś kopia pozostali wrogowie dostaną buffa w postaci psychicznej furii i będą mogły się nieznacznie podleczyć.
Gdy rozprawisz się z przeciwnikami czeka cię krótka rozmowa z Dhamą, po czym zadanie zostanie zakończone (otrzymasz 40 PD). Porozmawiaj ponownie z tą postacią, by zdobyć potężny, przekształcony przedmiot - Cieniobiegi (Prędkość ruchu: +50%, Pula: Szybkość: +2, jednak obniża siłę o 2).
0
- Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Skraj Klifu (Cliff's Edge)
- Mapa Skraju Klifu (Cliff's Edge) - M6 | Torment Tides of Numenera
- Tawerna Piąte Oko (Fifth Eye Tavern) M10 - mapa lokacji
- Niedoskonałe symulakrum (Flawed Simulacrum) - poboczne zadanie
- Niewidoczny przeciwnik (Hidden Enemy) - zadanie poboczne
- Oczy Adwersarza (Eyes of the Adversary) - zadanie poboczne
- Wezwanie na wojnę (A Call to War) - poboczne zadanie | Torment Tides of Numenera
- Kłopotliwa córka (Wayward Daughter) - zadanie poboczne
- Kłopotliwy syn (Wayward Son) - zadanie poboczne | Torment Tides of Numenera
- Szara imitacja (Ashen Imitation) - zadanie poboczne | Torment Tides of Numenera
- Skraj Klifu (Cliff's Edge)
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
Arni2015 Legionista
Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek
taifang Chorąży
Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).
Arni2015 Legionista
Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość
Arni2015 Legionista
Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.
Arni2015 Legionista
Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca
Arni2015 Legionista
Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.
Arni2015 Legionista
Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.
Arni2015 Legionista
Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków
Arni2015 Legionista
Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.
alices Junior
TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
