Podwójny kłopot (Twice the Trouble) | Torment Tides of Numenera
Qianne to kobieta, którą prześladują dwie istoty. Możesz jej pomóc, aby otrzymać możliwość darmowego odpoczynku. Jeśli zastanawiasz się, gdzie spać w Wykwicie, przeczytaj poniższą stronę.
Aktualizacja:
Sposób odblokowania: Rozmowa z Qianne w lokalizacji Dziedziniec Memoviry (M15.2).

Qianne, to kobieta u której możesz wypoczywać i regenerować główne statystyki swojej drużyny. Gdy jednak wypytasz kobietę o jej problemy, dowiesz się, że jest nękana przez zbirów (możesz zauważyć uciekające postacie po tym jak po raz pierwszy się do niej zbliżysz). Zaproponuj jej pomoc, a następnie udaj się do dzielnicy Mały Nihliesh.

Na dole lokacji, znajdziesz Delny i Vrunga (M19.3), porozmawiaj z nimi i zapytaj, dlaczego nękają kobietę. Masz kilka wariantów, jak rozwiązać zadanie:
- Możesz udusić Vrunga, wykorzystując rzut na Siłę, by zagwarantować, że Qianne będzie już bezpieczna,
- Możesz zapłacić 125 Błyszków, by Vrung obiecał, że przestanie nękać kobietę,
- Możesz użyć Zastraszenia, by mężczyzna bał się dalej nękać Qianne.
Niezależnie od wyboru, wróć do Qianne, by zakończyć zadanie. W nagrodę otrzymasz 25 PD, 80 błyszków i osobliwość na sprzedaż. Ponadto, zyskasz możliwość darmowego wypoczynku u kobiety.
0
- Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wykwit: Dziedziniec Memoviry (Memovira's Courtyard)
- Dziedziniec Memoviry (Memovira's Courtyard) M15 - mapa lokacji
- Cena Dracogena (Dracogen's Price) - główne zadanie | Torment Tides of Numenera
- Forteca Memoviry (Memovira's Fortress) M25 | Torment Tides of Numenera
- Wyzwoleniec (Freedman) | Torment Tides of Numenera
- Podwójny kłopot (Twice the Trouble) | Torment Tides of Numenera
- Pomruki niezadowolenia (Rumblings of Discontent) | Torment Tides of Numenera
- Pielęgnowanie piękna (Preservation of Beauty) | Torment Tides of Numenera
- Wykwit: Dziedziniec Memoviry (Memovira's Courtyard)
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
Arni2015 Legionista
Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek
taifang Chorąży
Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).
Arni2015 Legionista
Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość
Arni2015 Legionista
Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.
Arni2015 Legionista
Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca
Arni2015 Legionista
Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.
Arni2015 Legionista
Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.
Arni2015 Legionista
Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków
Arni2015 Legionista
Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.
alices Junior
TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
