Znaczenie atrybutu "Zdrowie" w grze | Torment Tides of Numenera
Aktualizacja:

Zdrowie to jeden z najważniejszych parametrów, na które musisz mieć oko w czasie gry. Określa ono, ile obrażeń może otrzymać dana postać. Zazwyczaj, punkty zdrowia są odbierane przez przeciwników, z którymi walczy się w czasie trwania kryzysu.
Kiedy zdrowie twojej głównej postaci spadnie do 0, zazwyczaj obudzi się ona w Samotni. Jest to specjalne sanktuarium, które jest niczym innym, jak wytworem umysłu Ostatniego Poruczonego. Aby się stamtąd wydostać, wystarczy dotrzeć do specjalnego teleportu, który przeniesie cię z powrotem do realnego świata.
Natomiast, jeśli któremuś z twoich towarzyszy spadnie zdrowie do zera, straci on przytomność. Odzyska ja dopiero wtedy, gdy:
- Zostanie uzdrowiony z pomocą określonego przedmiotu lub umiejętności,
- W przypadku zakończenia kryzysu, a więc po wygranej potyczce,
- W przypadku wejścia do nowej lokacji.
Dwa ostatnie warianty skazują postać na otrzymanie negatywnego stanu Trwały Uraz, który powoduje obniżenie jednej z głównych statystyk. Stan ten utrzyma się, aż do kolejnego wypoczynku.

Zdrowie możesz odnawiać z pomocą zużywalnych przedmiotów, enigmatów, czy umiejętności swoich postaci. Zadbaj o to, by obdarować każdego z towarzyszem przedmiotem takim jako skórozol, by szybko się leczyć w czasie trwania kryzysu. Pamiętaj również o tym, by regularnie leczyć drużynę, korzystając z opcji wypoczynku. Każda z większych lokacji w grze, ma określone miejsca w których możesz udać się na odpoczynek, regenerując przy zdrowie i wszystkie atrybuty.
0
- Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
- Torment: Tides of Numenera - przewodnik do gry
- Niezbędnik podróżnika
- Jak szybko zdobywać doświadczenie w Torment: Tides of Numenera?
- Jak szybko zdobywać błyszki w Torment: Tides of Numenera?
- Znaczenie atrybutu "Zdrowie" w grze | Torment Tides of Numenera
- Miejsca odblokowywania stałych premii do statystyk | Torment Tides of Numenera
- Czym są meandry umysłu labirynt (Samotnia)? | Torment Tides of Numenera
- Jak wrócić do labiryntu i jak się z niego wydostać? | Torment Tides of Numenera
- Jak przejść Tormenta (prawie) bez walki? | Torment Tides of Numenera
- Postacie możliwe do znalezienia w Labiryncie | Torment Tides of Numenera
- Niezbędnik podróżnika
- Torment: Tides of Numenera - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Arni2015 Legionista
Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek
taifang Chorąży
Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).
Arni2015 Legionista
Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość
Arni2015 Legionista
Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.
Arni2015 Legionista
Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca
Arni2015 Legionista
Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.
Arni2015 Legionista
Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.
Arni2015 Legionista
Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków
Arni2015 Legionista
Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.
alices Junior
TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
