Wyzwoleniec (Freedman) | Torment Tides of Numenera
Co może ukraść Coty? Coty to niewolnik, którego uwolnisz w Wykwicie. Sprawdź nasz poradnik Torment: Tides of Numenera, aby dowiedzieć się, jaką pracę możesz dla niego znaleźć.
Aktualizacja:
Sposób odblokowania: Zakupienie Coty'ego od Parsima Flinta na aukcji niewolników (M15.3).

Coty'emu możesz znaleźć prawdziwą pracę lub wykorzystać najpierw jego złodziejskie zdolności
Zadanie to możesz odblokować tuż po przybyciu do Wykwitu. W zachodniej części Dziedzińca Memoviry organizowana jest aukcja niewolników (M15.3), którą prowadzi Parsim Flint. Porozmawiaj z Parsimem. W trakcie spotkanie zaoferuje on głównemu bohaterowi niewolnika na sprzedaż. Po tym jak się okaże, że nie posiadasz oficjalnych dokumentów, Parsim zaoferuje ci nabycie Coty'ego na mniej legalnych warunkach. Możesz zapłacić handlarzowi 400 błyszków za Coty'ego lub użyć pomyślnie Zwodzenia żeby wynegocjować sprzedaż chłopaka za 300 błyszków.
Uwolniony Coty pojawi się po chwili tuż obok. Porozmawiaj z nim na wszystkie tematy. Jeśli chcesz to Coty'ego możesz poprosić o to żeby coś dla Ciebie ukradł:
- Możesz poprosić go o kradzież błyszków.
- Możesz poprosić go o kradzież jakiegoś bardziej wartościowego przedmiotu od jednego z okolicznych handlarzy. Zgodnie z informacją musisz odczekać jeden pełny dzień na rezultaty i udaj się w tym celu na odpoczynek (możesz poprosić o odpoczynek np. Qianne). Po spotkaniu się z Cotym następnego dnia otrzymasz od niego wartościową osobliwość. Nie wysyłaj Coty'ego na kolejną kradzież, bo nie tylko nie zdobędziesz żadnego kolejnego przedmiotu ale i przyczynisz się do jego śmierci (Coty zostałby przyłapany na gorącym uczynku). Co więcej, musiałbyś w trakcie rozmowy ze zbirem Memoviry wytłumaczyć się z jego działań.
W celu odblokowania opisywanego questu w trakcie rozmowy z Cotym musisz wyrazić chęć wyzwolenia go, a następnie obiecać znalezienie dla niego jakiejś pracy.

Brusca to jedna z postaci mogących zatrudnić Coty'ego
Coty'emu możesz znaleźć pracę u jednej z kilku osób przebywających w Wykwicie. Poniżej znajduje się lista potencjalnych pracodawców. Za nakłonienie którejś z wymienionych osób do przyjęcia Coty'ego do pracy możesz otrzymać 25PD.
Bruscę pilnujacą wejścia do Fortecy Memoviry (M15.4) możesz poprosić o zatrudnienie Coty'ego w roli najemnika Memoviry. Możesz zapłacić Brusce 300 błyszków za podstawowy ekwpunek dla Coty'ego lub skorzystać ze Zwodzenia i przekonać ją o jego ponadprzeciętnych umiejętnościach.
Uwaga - Wybranie tego zajęcia dla Coty'ego jest najlepszym rozwiązaniem jeśli chcesz zdobyć w dalszej części gry powiązane z nim osiągnięcie Inside Man (doprowadzenie do zdradzenia Pierwszej przez Coty'ego).

Coty'ego możesz odesłać do świątyni
Spostrzegawcza Drobina ze Świątyni Chili w Rozległych Trzewiach (M16.2) to kolejna osoba, dla której może pracować Coty. Nie zażąda ona błyszków ani specjalnego nakłaniania do tego żeby zaopiekować się Cotym.

Coty może zostać zatrudniony w roli pomocnika Sundermuna
Handlarz Sunderumun Starszy z Rozległych Trzewi (M16.3) może przyjąć do pracy Coty'ego w roli pomocnika. Możesz opłacić koszty przyjęcia Coty'ego do pracy (140 błyszków), bądź też użyć w trakcie spotkania z Sundermunem Perswazji.

Coty to jedna z osób nadających się do złożenia w ofierze Paszczy z Małego Nihileshu
Alternatywnym "zajęciem" dla Coty'ego jest poświęcenie go poprzez ofiarowanie go Paszczy w Małym Nihileshu (M19.5). Jest to częścią pobocznego zadania Nowonarodzona Paszcza. Opisywana akcja doprowadzi oczywiście do śmierci Coty'ego, ale zdołasz dzięki jego poświęceniu otworzyć portal do Zaginionego Kotwicowiska.

Możesz sprzedać Coty'ego Dekantusowi
Kolejne alternatywne rozwiązanie dla opisywanego questu to sprzedanie Coty'ego Dekantusowi, który pojawia się w dalszej części gry w lokacji Dziedziniec Memoviry (M15.9) i który poszukuje osób o atrakcyjnym wyglądzie do swojej utopijnej społeczności. Akcja ta jest częścią innego pobocznego zadania - Pielęgnowanie piękna (przejdź do jego opisu po bardziej szczegółowe informacje).
0
- Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wykwit: Dziedziniec Memoviry (Memovira's Courtyard)
- Dziedziniec Memoviry (Memovira's Courtyard) M15 - mapa lokacji
- Cena Dracogena (Dracogen's Price) - główne zadanie | Torment Tides of Numenera
- Forteca Memoviry (Memovira's Fortress) M25 | Torment Tides of Numenera
- Wyzwoleniec (Freedman) | Torment Tides of Numenera
- Podwójny kłopot (Twice the Trouble) | Torment Tides of Numenera
- Pomruki niezadowolenia (Rumblings of Discontent) | Torment Tides of Numenera
- Pielęgnowanie piękna (Preservation of Beauty) | Torment Tides of Numenera
- Wykwit: Dziedziniec Memoviry (Memovira's Courtyard)
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
Arni2015 Legionista
Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek
taifang Chorąży
Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).
Arni2015 Legionista
Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość
Arni2015 Legionista
Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.
Arni2015 Legionista
Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca
Arni2015 Legionista
Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.
Arni2015 Legionista
Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.
Arni2015 Legionista
Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków
Arni2015 Legionista
Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.
alices Junior
TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
