Broni ono dostępu do Anuletu. Możesz je wyłączyć po skorzystaniu z głównej maszyny.
Odpowiada ona za pracę okolicznych urządzeń. Kolejne opcje z listy pozwalają na:
- odczytanie run (wymagana Anamneza) +2PD
- wyłączenie bocznych urządzeń +2PD
- uaktywnienie kapsuły (nowe opcje interakcji po dotarciu do niej)
- wyłączenie pola siłowego (pojawią się kryształożery)
- zniszczenie maszyny (pojawią się kryształożery)
Dodatkowa unikalna opcja zachowania pojawia się po powrocie do maszyny po zbadaniu kapsuły. Możesz wtedy wyłączyć pole siłowe bez ryzyka pojawienia się potworów (+4PD).
Możesz ją zbadać po tym jak ją uaktywnisz dzięki skorzystaniu z głównej maszyny. Przejrzyj wszystkie notatki z eksperymentów, a zdobędziesz 2PD i odblokujesz nową opcję bezpiecznego wyłączenia pola siłowego po użyciu głównej maszyny.
Dotrzyj do niego jeśli w okolicy pojawiły się kryształożery. Aktywujesz pola ochronne, które pomogą ci w unikaniu najpoważniejszych ataków tych potworów.
Dotknij centralnego symbolu grając jako główny bohater żeby zdobyć Magmatyczny Anulet (obiekt questowy powiązany z głównym zadaniem "Cela Dracogena").
W pomieszczeniu są dwie skrytki z błyszkami oraz enigmatami Szał Hiro i Nienażarta Skorupa.
Kryształowa Grota (Crystalline Cavern) M22 - mapa lokacji
Aktualizacja:
Powyższa mapa prezentuje Kryształową Grotę (Crystalline Cavern), która jest stosunkowo niewielką jaskinią. Do lokacji tej możesz dotrzeć odblokowując sobie wejście podczas pobytu we Wstąpieniu i zostało to opisane na poprzedniej stronie poradnika (mapa M20).
Wizyta w Kryształowej Grocie ma na celu pozyskanie Magmatycznego Anuletu na potrzeby głównego zadania Cena Dracogena. Nie jest to jednak takie proste, gdyż najpierw trzeba zneutralizować pole siłowe i dodatkowo musisz liczyć się z możliwością pojawienia się w okolicy kilku potworów (kryształożerów). Najważniejsze urządzenia z jaskini wymienione zostały poniżej. Szczegółowe instrukcje pozyskania anuletu znajdziesz też w opisie przejścia wspomnianego głównego questu.
Kluczowe miejsca w Kryształowej Grocie
1. Pole siłowe. Broni ono dostępu do Anuletu. Możesz je wyłączyć po skorzystaniu z głównej maszyny (jest za to odpowiedzialnych kilka różnych opcji z listy).
2. Główna maszyna. Odpowiada ona za pracę okolicznych urządzeń. Kolejne opcje z listy pozwalają na:
- odczytanie run (wymagana Anamneza) +2PD
- wyłączenie bocznych urządzeń +2PD
- uaktywnienie kapsuły (pojawią się nowe opcje interakcji po dotarciu do niej)
- wyłączenie pola siłowego (pojawią się kryształożery)
- zniszczenie maszyny (wyłączy się też pole siłowe i pojawią się kryształożery)
Dodatkowa unikalna opcja zachowania pojawia się po powrocie do maszyny po zbadaniu kapsuły. Możesz wtedy wyłączyć pole siłowe bez ryzyka pojawienia się potworów (+4PD).
3. Kapsuła. Możesz ją zbadać po tym jak ją uaktywnisz dzięki skorzystaniu z głównej maszyny. Przejrzyj wszystkie notatki z eksperymentów, a zdobędziesz 2PD i odblokujesz nową opcję bezpiecznego wyłączenia pola siłowego po ponownym użyciu głównej maszyny.
5. Obudowa Magmatycznego Anuletu. Dotknij centralnego symbolu grając jako główny bohater żeby zdobyć Magmatyczny Anulet (jest to obiekt questowy powiązany z głównym zadaniem Cela Dracogena). W pomieszczeniu z Anuletem są również dwie skrytki z błyszkami oraz enigmatami Szał Hiro i Nienażarta Skorupa.
0
Komentarze czytelników
Arni2015 Legionista
Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek
taifang Chorąży
Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).
Arni2015 Legionista
Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość
Arni2015 Legionista
Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.
Arni2015 Legionista
Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca
Arni2015 Legionista
Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.
Arni2015 Legionista
Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.
Arni2015 Legionista
Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków
Arni2015 Legionista
Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.
alices Junior
TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
