Prolog i tworzenie postaci | Torment Tides of Numenera

W rozdziale tym dowiesz się, jak przejść pierwszą lokację w Torment: Tides of Numenera, stworzyć postać i aktywować wszystkie świecące kule.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Wybierz płeć postaci i przeprowadź dialog z własną jaźnią - Prolog i tworzenie postaci | Torment Tides of Numenera - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Wybierz płeć postaci i przeprowadź dialog z własną jaźnią

Rozpoczynasz grę od wyboru płci postaci - jest to bardzo ważny wybór, który wpłynie na liczne wybory w grze, więc spokojnie się zastanów. Następnie rozpoczniesz dialog ze swoją jaźnią. Spadasz w dół - za wszelką cenę unikaj pikowania w dół i nie przyspieszaj lotu, ponieważ... gra zakończy się.

Podejdź do odbicia i wybierz który sobowtór odpowiada twoim preferencjom - Prolog i tworzenie postaci | Torment Tides of Numenera - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Podejdź do odbicia i wybierz który sobowtór odpowiada twoim preferencjom

Na dole, podejdź do tacy z wodą i spróbuj ją przesunąć z pomocą siły. Jeśli Ci się uda, jaskinię rozświetli jasne światło. Natomiast jeśli skaleczysz się podczas zadania, krople krwi wyląduje w naczyniu i jaskinia będzie świecić się na czerwono. Niezależnie od tego, biegnij w kierunku pierwszej świecącej kuli. Odtworzy to dawne wspomnienia - masz możliwość poprowadzić wydarzenia tak, by pasowały do Twoich preferencji. Biegnij do kolejnych dwóch kul i powtórz proces. Odblokuje to przejście do lustra, podejdź do niego. Przed Tobą kolejny ważny wybór, musisz wybrać jedno z odbić, które uważasz, że dobrze opisuje główną postać. Po zatwierdzeniu wyboru (nie jest to ostateczny moment podjęcia decyzji dotyczącej cechy przewodniej bohatera) uruchomi się kreator tworzenia bohatera - wybierz wszystko wedle swoich preferencji (podpowiedzi i sugestie odnośnie wyboru klasy postaci i jej zdolności znajdują się w odrębnym rozdziale poradnika).

Wybierz kawałek szkła z inwentarza, by pokonać ostatnie odbicie - Prolog i tworzenie postaci | Torment Tides of Numenera - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Wybierz kawałek szkła z inwentarza, by pokonać ostatnie odbicie

Po wszystkim, trafisz do komnaty z fantomami. Porozmawiaj z nimi, by dowiedzieć się więcej o okolicznościach twojego upadku. Konwersację przerwie pojawienie się straszliwej bestii, która nosi wymowne imię Rozpacz. W tym momencie gra przedstawi samouczek tzw. Kryzysu - systemu walki w grze. Twoim zadaniem jest atakować kolejne odbicia, tak by oswobodzić je z chwytu potwora. Eliminacja ostatniego odbicia będzie utrudniona, bo Rozpacz nałoży na niego stan (fettle) gwarantujący zwiększony pancerz, który może absorbować standardowe ataki. Rozwiązaniem tego problemu jest podniesienie kawałka szkła z ziemi (wciśnij klawisz TAB jeśli masz problemy z jego zlokalizowaniem). Kawałek szkła jest enigmatem (cypher) pozwalającym na zadanie dużych obrażeń fizycznych. Użyj go, by pokonać ostatnie odbicie (przy okazji otrzymasz 40 PD i odnowione zostaną pule punktów). Rozpacz zniknie, porozmawiaj z fantomem i udaj się do portalu, by zakończyć prolog. Po zaliczeniu prologu przeniesiony zostaniesz do lokacji Zniszczona Kopuła (M1.1) i rozpocznie się główne zadanie Upadek na ziemię.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2017-07-04
01:49

Arni2015 Legionista

Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek

Komentarz: Arni2015
2017-07-10
23:02

taifang Chorąży

Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).

Komentarz: taifang
2017-08-13
19:04

Arni2015 Legionista

Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość

Komentarz: Arni2015
2017-08-18
23:19

Arni2015 Legionista

Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.

Komentarz: Arni2015
2017-08-27
22:10

Arni2015 Legionista

Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca

Komentarz: Arni2015
2017-10-28
13:51

Arni2015 Legionista

Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.

Komentarz: Arni2015
2017-10-31
16:59

Arni2015 Legionista

Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.

Komentarz: Arni2015
2017-10-31
22:41

Arni2015 Legionista

Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków

Komentarz: Arni2015
2017-11-04
22:38

Arni2015 Legionista

Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.

Komentarz: Arni2015
2024-06-25
12:04

alices Junior

TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?

Komentarz: alices

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl