Wejście do wieży jest zamknięte.
Kapitan argusów - Osoba, z którą porozmawiać trzeba w ramach pobocznego zadania "Niedoskonałe symulakrum".
Możesz porozmawiać z Sigyn i Sekretarzem Rady (daj mu łapówkę lub użyj umiejętności dialogowych, by przyśpieszyć proces).
Siedziba organizacji Zakon Prawdy. Miejsce, które odwiedzisz kilkakrotnie podczas wykonywania zadań.
Sangolin - Kupiec, którego odwiedzisz w trakcie wykonywania pobocznego zadania "Ułaskawienie". Sangolin sprzedaje zbroje, peleryny i tarcze.
Iyene Wszystkowiedząca handluje wiedzą i możesz jej opowiedzieć np. o sobie. Za każdym razem otrzymasz 2 PD.
Irathor Brenn - możesz porozmawiać z nim i dzięki wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych zdobyć dodatkowe PD.
Możesz skorzystać ze Zwinnych rąk i złapać jedno z żyjątek (osobliwość).
Spójrz przez dziury w monolicie kilka razy, by zdobyć PD i kostkę cykloniczną (osobliwość).
Mapa Dzielnicy Rządowej (Government Square) M5 | Torment Tides of Numenera
Aktualizacja:
Powyższa mapa prezentuje Dzielnicę Rządową (Government Square) zlokalizowaną w północnej części miasta Klify Sagusa. Jest to dość spora lokacja, jednak do zrobienia jest tu stosunkowo niewiele - jest tu sporo niewykorzystanej przestrzeni, a część postaci niezależnych nie ma niczego do powiedzenia. Dostać się stąd można do dzielnicy Mały Rynek, Bebechy i Karawanseraj.
Kluczowe miejsca w Dzielnicy Rządowej
1. Wieża Rady. Do wieży nie możesz wejść, gdyż jej drzwi są zamknięte. Spotkasz tu natomiast kilka postaci, z którymi można porozmawiać - Kapitana Argusów, Sigyn i Sekretarza Rady.
2. Siedziba Zakonu Prawdy. Lokacja ta jest powiązana z głównym zadaniem Upadek na ziemię oraz kilkoma innymi questami. Jej dokładny opis znajduje się na kolejnej stronie.
3. Kramik. Handlarz Sangolin powiązany jest z zadaniem pobocznym Ułaskawienie i możesz też z nim pohandlować - sprzedaje zbroje, peleryny i tarcze.
4. Czerwona Gęstwina. Możesz tu zdobyć dodatkowe PD dzięki odbyciu rozmów z Iyene Wszystkowiedzącą (handluje ona wiedzą - opowiedz jej np. o sobie) i Irathorem Brennem.
0
Komentarze czytelników
Arni2015 Legionista
Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek
taifang Chorąży
Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).
Arni2015 Legionista
Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość
Arni2015 Legionista
Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.
Arni2015 Legionista
Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca
Arni2015 Legionista
Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.
Arni2015 Legionista
Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.
Arni2015 Legionista
Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków
Arni2015 Legionista
Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.
alices Junior
TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
