Pomruki niezadowolenia (Rumblings of Discontent) | Torment Tides of Numenera
Aktualizacja:
Sposób odblokowania: Rozmowa z Bruscą w lokalizacji Dziedziniec Memoviry (M15.4).
Porozmawiaj z Bruscą i zapytaj dlaczego wygląda na zmartwioną. Dowiesz się, że jej patrole zaginęły i nie może ona udać się sama na poszukiwania. Zaproponuj pomoc i udaj się do dzielnicy Mały Nihiliesh.
Gdy po raz pierwszy się tam zjawisz, rozpocznie się kryzys i będziesz świadkiem kłótni mutantów z oddziałem Brusci. Możesz opowiedzieć się za którąś ze stron i dołączyć do walki (nawet jeśli sprzymierzysz się z mutantami i zamordujesz ludzi Memoviry to quest nie zostanie zawalony), jednak dużo rozsądniejszym rozwiązaniem będzie przekonanie stron, by zaniechali konfliktu. Aby to zrobić, wystarczy poszczególnymi postaciami z drużyny, rozmawiać z przedstawicielami obu grup, pytać o szczegóły zajścia i wykonywać odpowiednie rzuty w oparciu o wysiłek.
Alternatywnym rozwiązaniem jest nie angażowanie się w kłótnię i oddalenie się członkami drużyny od miejsca rozpoczęcia kryzysu. Akcja ta doprowadzi do zamordowania wszystkich osób z odnalezionego patrolu.

Gdy konflikt zostanie zażegnany, udaj się do Starych Kazamatów Niewolników (M16.17). Na miejscu, od razu udaj się do celi z kolejnymi ludźmi strażnikami (M16.5), drzwi są zamknięte. Aby dostać się do środka, użyj jednej z umiejętności głównej postaci, lub stocz walkę z Wodzem Mordenów (M16.2), by zdobyć klucz.
W celi, porozmawiaj z rannymi zbirami i oddeleguj ich do wyjścia (jeśli pokonałeś wodza i jego popleczników) lub nakaż im się udać do sąsiedniej celi. Gdy się tam przeniosą, podejdź do Mordenów (M16.1) i powiedz im, że więźniowie uciekli. Gdy wejdą do pustej celi, nakaż zbirom uciec.
Po wszystkim, udaj się do Brusci i powiedz o wykonanym zadaniu. Zdobędziesz 25 PD i błyszki (dokładna wysokość nagrody jest uzależniona od tego czy udało ci się poprawnie uratować osoby z obu patroli).
0
- Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wykwit: Dziedziniec Memoviry (Memovira's Courtyard)
- Dziedziniec Memoviry (Memovira's Courtyard) M15 - mapa lokacji
- Cena Dracogena (Dracogen's Price) - główne zadanie | Torment Tides of Numenera
- Forteca Memoviry (Memovira's Fortress) M25 | Torment Tides of Numenera
- Wyzwoleniec (Freedman) | Torment Tides of Numenera
- Podwójny kłopot (Twice the Trouble) | Torment Tides of Numenera
- Pomruki niezadowolenia (Rumblings of Discontent) | Torment Tides of Numenera
- Pielęgnowanie piękna (Preservation of Beauty) | Torment Tides of Numenera
- Wykwit: Dziedziniec Memoviry (Memovira's Courtyard)
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
Arni2015 Legionista
Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek
taifang Chorąży
Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).
Arni2015 Legionista
Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość
Arni2015 Legionista
Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.
Arni2015 Legionista
Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca
Arni2015 Legionista
Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.
Arni2015 Legionista
Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.
Arni2015 Legionista
Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków
Arni2015 Legionista
Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.
alices Junior
TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
