Wybór cechy przewodniej | Torment Tides of Numenera
Aktualizacja:
W grze możesz wybrać jedną cechę przewodnią, która w dużym stopniu wpłynie na prowadzoną postać. Są to bowiem dodatkowe bonusy do statystyk, ale ich wybór wiąże się również z negatywnymi konsekwencjami. Poniżej znajdziesz zestawienie wszystkich cech wraz z oferowanymi bonusami:
Cecha przewodnia | Bonusy |
Ostrożny | Percepcja +1, Ukrycie +1, Inicjatywa -1 |
Charyzmatyczny | Perswazja +1, Oszustwo +1, Siła woli -15%, Intelekt -1 |
Bystry | Intelekt +2, Oszustwo +1, Siła Woli +15%, Wiedza mistyczna -1, Wiedza o maszynerii -1 |
Zwinny | Szybkość +2, Zwinne ręce +1, Rozwalenie -1 |
Inteligentny | Intelekt +2, Anamneza +1, Koncentracja -1 |
Oczytany | Intelekt +1, Wiedza o naturze +1, Wiedza o maszynerii +1, Leczenie +1, Perswazja -1, Oszustwo -1 |
Analityczny | Wiedza o maszynerii +1, Koncentracja +1, Oszustwo -1 |
Mistyczny | Wiedza mistyczna +1, użycie enigmatu +1, Zastraszenie -1 |
Spostrzegawczy | Percepcja +1, Koncentracja +1, Bieganie -1 |
Wytrzymały | Wytrzymałość +1, Wiedza o naturze +1, Odporność +2, Wiedza o maszynerii -1, Oszustwo -1 |
Przebiegły | Perswazja +1, Zwinne ręce +1, Wytrzymałość -1 |
Nieuchwytny | Broń lekka +1, Ukrycie +1, Oszustwo +1, Inicjatywa -1, Bieganie -1 |
Silny | Siła +3, Zastraszenie +1, Wytrzymałość +1, Zwinne ręce -1, Intelekt -2 |
Nieugięty | Siła Woli +15%, Koncentracja +1, Zastraszenie +1, Wiedza o maszynerii -1, Percepcja -1 |
Zręczny | Szybkość +2, Bieganie +1, Ukrycie -1 |
Twardy | Pancerz +1, Odporność +1, Wytrzymałość +1, Uniki -15% |
Gniewny | Broń ciężka +1, Zastraszenie +1, Rozwalenie +1, Koncentracja -1, Ukrycie -1 |
Na pewno warto połączyć cechę przewodnią z klasą i ogólnym pomysłem na grę. Jeśli stawiasz na walkę, śmiało skorzystaj z cechy "silny" i wybierz Glewię. Jeśli chcesz uniknąć walki, wybierz charyzmatycznego Szelmę. Dla Nano z kolei doskonałym wyborem jest wybór typu inteligenta. Wybierz cechę przewodnią zgodnie ze swoimi preferencjami.
0
Komentarze czytelników
Arni2015 Legionista
Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek
taifang Chorąży
Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).
Arni2015 Legionista
Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość
Arni2015 Legionista
Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.
Arni2015 Legionista
Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca
Arni2015 Legionista
Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.
Arni2015 Legionista
Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.
Arni2015 Legionista
Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków
Arni2015 Legionista
Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.
alices Junior
TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
