Torment Tides of Numenera: Postacie możliwe do znalezienia w Labiryncie
Postacie możliwe do zrekrutowania w labiryncie przyznają pasywne buffy do statystyk. Swój Labirynt możesz zaludnić rozmaitymi postaciami, które będą Cię wspierać w Torment: Tides of Numenera.
Aktualizacja:

Wraz z przechodzeniem kolejnych zadań w grze, możesz napotkać pewne postacie, które możesz "zrekrutować" do swojej samotni. Wraz z pojawieniem się w labiryncie, określona postać może odblokować pasywną zdolność, która pomaga w dalszej rozgrywce. Wystarczy porozmawiać z taką postacią i nawiązać połączenie, by cieszyć się dodatkową premią.
Seria

Serię możesz ściągnąć do Labiryntu wykonując zadanie Ofiara Rozpaczy w lokalizacji Mały Rynek (M3.9). Jeśli rozwiążesz jej zagadkę śmierci i przebudzisz kobietę w Samotni, zyskasz umiejętność pasywną - Spokój Serii, która zwiększa Siłę, Szybkość i Intelekt o 1.
Nyktemeron

Zrekrutowanie Nyktemerona nie jest łatwe. Musisz w powiązanym z nim queście Beleazar i bestia z Klifów Sagusa (M3.6) wybrać rozwiązanie polegające na uwolnieniu kreatury nocą (po odbyciu rozmowy z Nyktemeronem - zostało to wszystko omówione na stronie z opisem wspomnianego questu). Stworzenie to przeniesie się wtedy do Labiryntu w umyśle bohatera i zagadanie do niego odblokuje umiejętność Obrona Nyktemerona. Zapewnia ona losowy stan każdemu atakującemu wręcz.
Choi

Choi powiązana jest z pobocznym questem Odcięte dziecko z Doliny Poległych Bohaterów (M12.14). Musisz doprowadzić to zadanie do samego końca, a więc pozyskać powykręcany metalowy retrospektor i poruszyć temat użycia go podczas spotkania z Inifere w lokacji Wieczne Wrota (M13.6). Podczas rozgrywania sceny paragrafowej musisz użyć Perswazji lub Anamnezy żeby nakłonić Inifere do przekazania Choi. Dziewczynka pojawi się wtedy w Labiryncie. Spotkaj się tam z nią żeby odblokować pasywną umiejętność Balsam Choi. Zwiększa ona poziom wyszkolenia w zdolności Wytrzymałość o 1.
Inifere

Na Inifere natkniesz się wykonując zadanie Strach bez końca w Dolinie Poległych Bohaterów (M13.6). Niezależnie od tego, czy pokonasz Inifere w walce, czy też przekonasz go do zamknięcia wrót, mężczyzna pojawi się w twoim umyśle. Jeśli z nim aktywujesz więź, zyskasz pasywną umiejętność Obłęd Inifere - Biegłość w sile +1, Zastraszenie +1, Intelekt -1.
Catena

W Wykwicie, w dzielnicy Mały Nihliesh znajdziesz opuszczony wrak - Wnętrze cateny (M19.9). W środku znajdziesz generator, a gdy zaczniesz przy nim majstrować, pojawią się widma załogi. Wykorzystując Perswazję, przekonaj ich, by przenieśli się do twojego umysłu. Dzięki temu zyskasz umiejętność pasywną Inteligencja Cateny, która dodaje +1 do maksymalnego wysiłku w akcjach Intelektu.
- Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
- Torment: Tides of Numenera - przewodnik do gry
- Torment Tides of Numenera: Niezbędnik podróżnika
- Torment Tides of Numenera: Jak szybko zdobywać doświadczenie?
- Torment Tides of Numenera: Jak szybko zdobywać błyszki?
- Torment Tides of Numenera: Znaczenie atrybutu "Zdrowie" w grze
- Torment Tides of Numenera: Miejsca odblokowywania stałych premii do statystyk
- Torment Tides of Numenera: Czym są meandry umysłu labirynt (Samotnia)?
- Torment Tides of Numenera: Jak wrócić do labiryntu i jak się z niego wydostać?
- Torment Tides of Numenera: Jak przejść Tormenta (prawie) bez walki?
- Torment Tides of Numenera: Postacie możliwe do znalezienia w Labiryncie
- Torment Tides of Numenera: Niezbędnik podróżnika
- Torment: Tides of Numenera - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?
Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.
Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków
Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.
Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.
Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca
Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.
Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość
Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).
Masz absolutną rację, teraz już wiem dlaczego nie mogłam rozwiązać tej zagadki według wskazówek tutaj podanych, bo to jest po prostu ŹLE.
Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek
Bardzo ciekawa możliwość poprowadzenia zadania wyzwoleniec (praca dla Coty'ego).
Najlepszą opcją jest zatrudnienie naszego byłego niewolnika u Sundermanów. Zadanie zakończone (25PD) + po dwóch dniach odpoczynku dostaniemy od niego całkiem pożyteczny element ekwipunku. Potem zabijamy młodego Sundermana, dochodzi do paradoksu czasowego i mamy możliwość ponownego zatrudnienia Coty'ego (np. u Memoviry) za kolejne 25PD. Polecam wpis w dzienniku :)
Sanktuarium Pana Wcieleń. Jedną z opcji podczas klikania w lustra jest uwolnienie istoty Oom (pojawia się w Samotni) i odblokowanie zadania: Sługa Nurtów.
zadanie Niestabilne fundamenty, metodą pokojową także można dostać przekształcony przedmiot Hebanowe Oczy. Po wstępnej rozmowie z Ch'kektem trzeba porozmawiać z kartografem który odpowie na pytanie gdzie mogą przenieść się stychy by nie kopać pod miastem. Następnie rozmawiamy z Ch'kektem, mówimy o nowym miejscu dla stychów, perswazją prosimy o zaprzestanie kopania pod miastem. Ważne: nie proponujemy, innych bonusów dla stichów. Wracamy do Peliai, przekazujemy informację o odejściu stychów a na pytanie czy coś jeszcze obiecaliśmy stychom, odpowiadamy: nie.
Odesłałem Rhin. Czy jeśli chcę żeby potem się do mnie przyłączyła to powinienem trzymać wolne miejsce w drużynie dla niej czy mogę do tego czasu przywołać sobie kogoś za pomocą brązowej kuli?
Nie musisz trzymać wolnego miejsca. Rhin pojawi się w momencie, w którym akurat będziesz sam z powodów fabularnych, więc spokojnie przyzywaj sobie teraz drużynę.
Co od postaci w labiryncie, to można tam też nawiązać połączenie z panem Zaliwajło Zachlajmorda ARTAGLIO. Trzeba go zmusić, żeby pochłonęła go paszcza w w Spadzie Chirurga. Ta moc daje + 20% do ataków i zwiększa szansę na trafienia krytyczne dla wszystkich członów drużyny. Ogólnie bardzo przydatna
Ktoś miał problem z wyjściem z lokacji w Zadaniu Cena Dracogena. Po wykonaniu zadania
Chodzi Ci o to, że klikasz na wyjście z lokacji, a gra nie reaguje? Jeśli tak, to wspominaliśmy o tym w poradniku - to znany bug jeszcze z bety. Zwykle pomaga albo Load Game albo wielokrotnie wciskanie przycisku.
W trakcie gry pozyskujemy dodatkowe duchy do naszego labiryntu.
Utworzenie połączenia z poszczególnymi z nich (m.in. Serią, Choi czy Inifere) daje nam jakieś specjalne zdolności.
Gdzie można sprawdzić te zdolności? Co daje konkretne połączenie?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
