Torment: Tides of Numenera M4 - Bebechy
Torment: Tides of Numenera M4 - Bebechy
Kartograf
Postać związana z głównym zadaniem "Chłodny, opanowany szelma".
Ch'kekt
Stwór, dzięki któremu dostać się można do Legowiska Sticha, w ramach głównego zadania "Chłodny, opanowany szelma".
Wyczerp wszystkie opcje dialogowe, by zdobyć PD i przypomnieć sobie język sticha.
Gruzowisko i Stych-automat
Miejsce, w którym zawalił się tunel, blokując przejście (możesz uprzątnąć gruz).
Później może pojawić się tu Stych-automat. Jest on powiązany z kilkoma zadaniami i może wydrążyć tunele do innych lokacji.
Manufaktura
Główny Brygadzista - to robot związany z kilkoma zadaniami w tej lokacji. Możesz pójść do pracy i permanentnie zwiększyć siłę oraz otrzymać 20 błyszków.
Mistrz Artisan - możesz otrzymać od niego prezent - glob (osobliwość).
Wejście do Świątyni Dendry O'hur
Miejsce to powiązane jest z zadaniem "Ofiara rozpaczy". Tutaj także odradzać się będziesz po śmierci i powrocie z Sanktuarium.
Peliai
Kobieta związana z zadaniem pobocznym "Niestabilne Fundamenty".
Uszkodzony Brygadzista
Truchło robota, z którym wejść można w interakcję by otrzymać zadanie poboczne "Potomstwo Brygadzisty". Wyczerp wszystkie opcje dialogowe, by zdobyć PD.
Tarnish - możesz spotkać się z nim w ramach questu "Potomstwo Brygadzisty".
Baryła
Lokalizacja mężczyzny, z którym dyskusja odblokuje poboczne zadanie "Czerwone Kręgi" (jest on odblokowywany później).
Laboratorium Aligerna
Możesz go tu spotkać jeśli odłączył się wcześniej od drużyny. Przyłączy się do niej tylko jeśli z bohaterem nie podróżuje Callistege.
Kramik
Mechela sprzedaje tu swoje towary - zbroje, enigmaty, bronie dystansowe i przekształcone przedmioty.
Wyczerp wszystkie tematy rozmowy, by otrzymać PD.
Mechela może zostać zamordowana przez zabójcę z zadania "Czerwone Kręgi".
Miejsce do wędkowania
Możesz porozmawiać z Szelmą Qeek oraz wyłowić dla niej jakiś przedmiot. Obiekt ten (enigmat Iskrzyk) możesz zachować dla siebie lub podarować go jej. Później mozesz wyławiać inne przedmioty.
Szelma może zostać zamordowana przez zabójcę z zadania "Czerwone Kręgi".
Kramik
Możesz porozmawiać z Rzeźnikiem i zakupić od niego mięso.
Schody do dzielnicy: Mały Rynek.
Drabina do dzielnicy: Plac Rządowy.
Schody do dzielnicy: Skraj Klifu.
Miejsce odbycia podróży do: Jaskinia Ostatnich Snów (pod Karawanseraj), Siedliszcze Stychów.
Musisz porozmawiać ze Stychem-automatem i staje się dostępne po awansowaniu do głównego zadania "Chłodny, opanowany szelma" lub pobocznego zadania "Niestabilne fundamenty".
Błyszki.
Błyszki.

Bebechy (Underbelly) M4 - mapa lokacji | Torment Tides of Numenera

Gdzie odnaleźć Kartografa oraz gdzie jest świątynia Dendra O'hur, tego dowiesz się w tym rozdziale dotyczącym Bechechów, dzielnicy z gry Torment: Tides of Numenera.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Powyższa mapa prezentuje dzielnicę Bebechy (Underbelly). Możesz dotrzeć do tej lokacji od strony Małego Rynku, Skraju Klifu lub Placu Rządowego. Ta ciemna i nieprzyjemna lokacja zaoferuje ci bardzo dużo dodatkowych zadań, a także rozpoczniesz tutaj zadanie związane z głównym wątkiem - Chłodny, opanowany szelma.

Kluczowe miejsca w dzielnicy Bebechy

1. Kartograf. Postać związana z zadaniem głównym Chłodny, opanowany szelma.

2. Ch'kekt. Stwór który umożliwi ci dostanie się do Legowiska Sticha, co związane jest z zadaniem głównym Chłodny, opanowany szelma. Tutaj także rozpocząć można zadanie poboczne Niestabilne fundamenty. Podczas spotkania warto wyczerpać wszystkie opcje dialogowe. Pozwoli ci to zdobyć PD i przypomnieć sobie język sticha.

3. Gruzowisko i Stych-automat. Miejsce, w którym zawalił się tunel, blokując przejście (możesz uprzątnąć gruz używając Siły). W dalszej części gry może się tu pojawić Stych-automat. Jest on powiązany z głównym zadaniem Chłodny, opanowany szelma oraz z pobocznym zadaniem Niestabilne fundamenty. Automat może wydrążyć tunele do innych lokacji, które nie są dostępne w żaden inny sposób - do Siedliszcza Stychów oraz do Jaskini Ostatnich Snów.

4. Manufaktura. Główny brygadzista związany jest z kilkoma zadaniami dostępnymi w tej dzielnicy. W trakcie rozmowy z nim możesz zgodzić się pójść do pracy. Permanentie zwiększysz Siłę i otrzymasz 20 błyszków. Od Mistrza Artisana możesz otrzymać glob w prezencie (osobliwość).

5. Wejście do Świątyni Dendry O'hur. Miejsce, w którym odradzać się będziesz po śmierci, a także lokacja, którą odwiedzisz kilkakrotnie podczas wykonywania rozmaitych zadań w tej dzielnicy.

6. Peliai. Kobieta związana z zadaniem pobocznym Niestabilne fundamenty.

7. Uszkodzony Brygadzista. Miejsce, w którym znaleźć można truchło robota. Związany on jest z zadaniem pobocznym Potomstwo Brygadzisty.

8. Baryła. Osoba, od której otrzymasz zadanie poboczne Czerwone Kręgi. Postać ta pojawi się w tym miejscu dopiero gdy dojdzie do pierwszego morderstwa. Powinno to nastąpić po ukończeniu głównego zadania Upadek na ziemię.

9. Laboratorium Aligerna. Możesz tu spotkać Aligerna jeśli wcześniej odłączył się od drużyny. Możesz go ponownie zaprosić, ale zgodzi się tylko jeśli z drużyną nie podróżuje aktualnie Callistege.

10. Kramik. Możesz pohandlować z Michelą - sprzedaje zbroje, enigmaty, bronie dystansowe i przekształcone przedmiot. Oprócz tego pogadaj z nią, by odblokować ekstra PD.

Uwaga - Mechelę może zabić seryjny morderca z pobocznego zadania Czerwone Kręgi. Postaraj się szybko ukończyć ten quest jeśli chcesz temu zapobiec!

11. Miejsce do wędkowania. Możesz porozmawiać z Szelmą Qeek i wejść w interakcję z wędką, by wyłowić enigmat Iskrzyk (zadanie obrażeń energetycznych, wywołanie stanów oślepienia i powalenia na ziemię). Przedmiot ten możesz podarować Szelmie lub zostawić go dla siebie. Możesz też podejmować kolejne próby wyłowienia skarbów, ale żeby mieć szanse na zdobycie jakiegoś nowego przedmiotu musisz za każdym razem udać się na odpoczynek i w konsekwencji dokonać "przeskoku" o jeden dzień. Wyłowisz początkowo kilka mniej wartościowych rzeczy, aczkolwiek jeśli będziesz wystarczająco cierpliwy to na sam koniec możesz wyłowić enigmat Oko Tajemnicy. Może on permanentnie zwiększyć Siłę o 1 postaci, która z niego skorzysta.

Uwaga - Szelmę Qeek może zabić seryjny morderca z pobocznego zadania Czerwone Kręgi. Postaraj się szybko ukończyć ten quest jeśli chcesz temu zapobiec!

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2017-07-04
01:49

Arni2015 Legionista

Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek

Komentarz: Arni2015
2017-07-10
23:02

taifang Chorąży

Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).

Komentarz: taifang
2017-08-13
19:04

Arni2015 Legionista

Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość

Komentarz: Arni2015
2017-08-18
23:19

Arni2015 Legionista

Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.

Komentarz: Arni2015
2017-08-27
22:10

Arni2015 Legionista

Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca

Komentarz: Arni2015
2017-10-28
13:51

Arni2015 Legionista

Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.

Komentarz: Arni2015
2017-10-31
16:59

Arni2015 Legionista

Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.

Komentarz: Arni2015
2017-10-31
22:41

Arni2015 Legionista

Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków

Komentarz: Arni2015
2017-11-04
22:38

Arni2015 Legionista

Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.

Komentarz: Arni2015
2024-06-25
12:04

alices Junior

TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?

Komentarz: alices

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl